صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه 🏛️ -ایران ارز دیجیتال

در مقاله معرفی ۵ صرافی برتر ایرانی ویژگیهای یک صرافی قابل اعتماد را بررسی کردهایم. کوینکس شاید به ظاهر جایگزین مناسبی برای صرافی های معتبر جهانی مانند بایننس بنظر برسد، اما در عمل سناریویی تکراری مانند صرافی بیترکس را برای ایرانیان دنبال می کند. شاید شما هم به عنوان یکی از کاربران فضای رمزنگاری شنیده باشید که پلتفرم معاملاتی کوینکس (Coinex ) اخیراً در بخش به روزرسانی اپلیکیشن موبایلی خود با مشکل مواجه شده و از کاربران خواسته بود تا رفع این مشکل شکیبا باشند. اگر شرکتی بدون توجه به این قانون به ایران خدمات مالی ارائه دهد، در حال قانونشکنی بوده این شرکت دیر یا زود با مشکل مواجهه می شود. با وارد کردن کد میتوان به مرحله بعد بروید. در مرحله بعد یک کد مشاهده خواهید کرد. در زبانه حساب یا قسمت تنظیمات حساب گزینه رفرال رو مشاهده میکنید.

روش افزودن شماره موبایل به حساب کاربری خود کافی است در اولین اقدام به حساب کاربری خود را وارد شوید و سپس به سربرگ Account مراجعه کرده و از قسمت زیر مجموعه، گزینه Account Settings را انتخاب کنید. البته توصیه ما براین است که در حالت Market معامله نکنید زیرا احتمال دارد اپلیکیشن صرافی کوینکس در حالت تلاطم بازار، ارز شما را با قیمت زیادی خرید کند و یا در سقوط قیمت آن را به فروش رساند، در این حالت سود زیادی عاید شما نخواهد شد. اغلب سوالات کاربران درباره همین موضوع تحریم کوینکس برای کاربران ایرانی است که در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود ، این صرافی هیچ مشکلی با ایرانی ها ندارد، ولی در آینده نمی دانیم چه خواهد شد. امروزه تعدادی از شبکه ها در بلاک چین، با گسترش علم موفق به استفاده از الگوریتمی با نام «اثبات سهام» شده اند. با توجه به بررسی های انجام شده که در بالا ذکر شد، بنظر میرسد صرافی کوینکس بزودی سرمایه ایرانیان را همانند صرافی بیترکس بلوکه کند.

در آخر هرگونه ابهام و یا مشکل در فرایند واریز و برداشت کوینکس را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید تا پشتیبانان آکادمی آستیریک در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما باشند. در این بین، کاربران ایرانی این صرافی هم قطعا متضرر و با مشکل روبرو می شوند! وقتی شما سفارشی را ثبت می کنید، ماشین انطباق صرافی شروع به جستجو برای انطباق قیمت مورد نظر شما با سفارش های موجود در بازار می کند. مبادله هر رمز ارزی با کمک این توکن در پلتفرم آنلاین کوینکس می تواند مزایا و امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد. در پایان باید بگیم که برای استفاده از هر صرافی باید در حجم معاملات و رتبه ی اون دقت کرد. با این حال، این سپردهها همیشه از کارت های اعتباری پشتیبانی نمیکنند، در این صورت کاربران باید سایر دارایی های دیجیتالی را با استفاده از دارایی های فیات خریداری کنند و سپس آنها را با ارز دیجیتال مبادله کنند.

موقعیت جغرافیایی کشور هنگکنگ بیان شده است.

آخرین تغییرات در کدهای صرافی کوینکس دو سال پیش انجام شده است. در Terms of Service سایت کوینکس، اشارهای به فعالیت کاربران کشورهای تحت تحریم نشده است، اما به این مسئله اشاره شده که “اگر قانونگذاران فعالیت شما را غیرقانونی اعلام کنند، کوینکس حق دارد، حساب شما را مسدود و یا دسترسی شما را محدود کند.” پس میتوان نتیجه گرفت اگر مشکلی برای اکانت ایرانیان پیش آید، صرافی کوینکس هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند چون به این موضوع اشاره کرده است. درحالی که در وب سایت صرافی کوینکس، 332 میلیون دلار نوشته شده است! تا قبل از فیلتر شدن این صرافی در ایران حدود 40 درصد ترافیک این صرافی از سمت ایران بوده است.

کاربران می توانند توسط آن طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. این صرافی بسیاری از ارزهای رمزپایه را مانند بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر ارائه میدهد و از آنها پشتیبانی میکند. نکته جالب تر اکسپلورر این ارزاست؛ حدود هشتاد درصد این کوین در مالکیت دو آدرس است. صفحه Terms of Services صرافی کوینکس در جزیره سیشل است.و نکته جالب تر این است که در لینکدین صرافی کوینکس موقعیت جغرافیایی کشور هنگکنگ بیان شده است. در بررسی ارز صرافی کوینکس که CET نام دارد به نکته سایت صرافی کوینکس مهمی برخورد کردیم! شما برای سرمایهگذاری در ارزهای دیجیتال باید به یک صرافی بزرگ و امن اعتماد کنید و خرید و فروش رمز ارز را آغاز نمایید. سایت coin intelligence یکی از معتبرترین آکادمی های ارز دیجیتال مدعی شده که محل جغرافیایی این صرافی در کشور هنگکنگ است! در حال حاضر امکانات جدیدی به صرافی کوینکس اضافه شده از جمله می توان به lending یا سپرده گذاری و همچنین امکان خرید ارزهای دیجیتال با انواع کردیت کارت یا کارت های اعتباری از جمله ویزا کارت و مستر کارت اشاره کرد.صرافی کوینکس در ۲ آوریل ۲۰۱۹، سرویسی را که آنها “Accelerator” نامیده اند، راه اندازی کرد این سرویس برای ارتقاء و کمک به پروژه های بلاک چین ساخته شده است که متخصصان بورس اوراق بهادار آن را قابل اعتماد و با کیفیت می دانند.

در مرحله بعد یک کد مشاهده خواهید کرد.