صرافی کوینکس CoinEx؛ از تاریخچه تا نحوه معامله و کارمزدها بلاگ والکس

برای معامله ی جفت ارزها نیاز به یک صرافی مطمئن دارید جایی که سود خوبی برایتان به همراه داشته باشد. یکی از این صرافی های مطمئن و امن، کوینکساست که راهی برای ورود سرمایه گذار به حساب Financial می باشد. با محدودیت های شدیدی که صرافی بایننس برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است، بسیاری از تریدر ها به دنبال یک صرافی جایگزین بایننس هستند که بتوانند از خدمات مشابه بایننس استفاده کنند. Coinex یکی از همان گزینه هایی است که می تواند به جای صرافی بایننس استفاده شود.

  • برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی و مبادله آن‌ها با یکدیگر، ابتدا باید وارد صفحه اصلی سایت صرافی شده و نام کاربری و پسوردتان وارد شوید.
  • موارد از قبیل طریقه سیو سود در معاملات فیوچرز کوینکس ، ریسک فری و به اشتراک گذاری پوزیشن معاملاتی.
  • بهترین سطح VIP نام دارد که کاربر علاوه بر دسترسی به انواع سرویس‌ها و عدم محدودیت در حجم معاملات، می‌توانید از قابلیت‌های آموزشی صرافی نیز استفاده کند.
  • در مرحله بعد باید کدی که به ایمیل‌تان ارسال می‌شود را وارد کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.
  • صفحه پشتیبانی صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن است با آنها مشکل داشته باشید، راهنماهای دقیقی دارد و اگر در آنجا پاسخ رضایت‌بخشی پیدا نکردید، می‌توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

این به شما بستگی دارد که کدام صرافی و دارایی‌های دیجیتالی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای خاص، محدوده قیمت و انتظارات امنیتی شما باشد. در صورتی که قیمت ارز به یک رقمی برسد سفارش با قیمت و حجم که شما مشخص می کنید را ارسال می کنید این سفارش چون قرار دادن حد ضرر را مشخص می کند کاربر زیادی کوکوین ایران ارز دیجیتال دارد. کلینیک سرمایه با هدف آموزش تخصصی بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال در کنار به روز ترین متدهای طراحی استراتژی و سیستم های معاملاتی راه اندازی شده است. بله؛ Coinex از معدود صرافی‌های متمرکز خارجی است که خدمات خود را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

نحوه برداشت ارز از کوینکس

برای انتخاب سریع می توان روی یکی از قیمت های سبز رنگ خریداران کلیک نمود. با انتخاب اولین قیمت معامله بسیار سریع و در حد 5 تا 10 ثانیه انجام می شود. در پایین صفحه، امکان انتخاب هر ارز فیات را می دهد که دلار به صورت پیش فرض انتخاب شده است. پس از انجام مراحل فوق، نتیجه طی 5 الی 10 روز کاری به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس از باز شدن صفحه ثبت نام، آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

در صرافی ها چنین حساب هایی در نظر گرفتند تا این چنین نقدینگی ارز را برای خودشان تأمین نمایند. ضمن این که کاربرهایی که دوستانشان را به این صرافی دعوت کنند تا ۲۰ درصد از هزینه ی معامله ها، به خودشان تعلق می‌ گیرد. با این مقاله همراه باشید تا با مزیت‌ های این صرافی و طریقه ی کسب سود در آن بیش تر آشنا شوید. اطلاعات خود مانند نام کشور ، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که تصویر پاسپورت شما بایستی کاملا واضح بوده و با فتوشاپ ادیت نشده باشد.

  • پس برای دوری از این نوسانات بازار ، معاملات فیوچرز بهترین انتخاب برای شماست.
  • تیک گزینه … I promise to be را فعال کنید و Submit را بزنید.
  • به سایت کوینکس بروید و به بخش Sign up واقع در بالا سمت راست بروید.
  • سلام خانم کلاه دوزان لطفا توضیح بدید که چطور بفهمیم هر ارز دیجیتال در کدوم صرافی به فروش می رسد.
همچنین برای محافظت از دارایی و اطلاعات کاربران از پروتکل HTTPS بهره می‌برد. صرافی کوینکس نیز مانند اکثر صرافی‌های معتبر بخش بزرگی از دارایی‌ها را به صورت آفلاین ذخیر می‌کند تا از سرقت در امان باشند. در مجموع اقدامات امنیتی کوینکس مناسب است هر چند بهترین نیست.

نسخه های بازآفرینی قرآن منسوب به ائمه اطهار در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی بارگزاری شد

صرافی کوینکس CoinEx؛ از تاریخچه تا نحوه معامله و کارمزدها بلاگ والکس