صندلی Piet Hein با شکل ابربیضی در سال 1968 راه اندازی شد

«این صندلی به عنوان نمونه ای خوب از شیوه هاین در پیش بینی فرم و عملکرد برجسته است. توانایی او در برش استخوان، چه از نظر کلمات و چه در مواد فیزیکی، غیرقابل انکار است، که شاید توضیح دهد که چرا صندلی هنوز به طرز طراوت آوری مدرن به نظر می رسد.



منبع Ditlev Sibast، مدیرعامل و یکی از مالکان مبلمان Sibast، گفت: “صندلی فوق بیضوی دارای سبکی منحصر به فرد و منحصر به فرد با پتانسیل بسیار زیاد در آشپزخانه ها و اتاق های نشیمن با پلان باز، غذاخوری ها، و مکان های مونتاژ بزرگی است که به صندلی های سبک وزن و قابل رویت شدن نیاز دارند.”

این سازنده مبلمان دانمارکی با همکاری نزدیک با خانواده پیت هاین، صندلی فوق بیضوی را برای اولین بار ارائه می کند. این صندلی با فریم استیل مشکی عرضه شده است و اکنون مجموعه با نسخه کرومی و روکش کامل گسترش یافته است.

هنرمند با استعداد پیت هاین یکی از بزرگترین گنجینه های طبیعی دانمارک است.

شکل منحصر به فرد فوق بیضی همچنین پایه ای برای صندلی Piet Hein است که برای میزی به همین نام طراحی شده است، اما قبلاً هرگز تولید نشده است. مبلمان سیباست اکنون در حال رفع این مشکل است.

شاعر، مخترع، ریاضیدان و طراح فقید بسیاری را خلق کرد جواهرات طراحی کنید که در بایگانی ها پنهان می مانند.هاین یک طراح خلاق است که برای اکثر افراد آشنا است، یا به دلیل شعر «غرب» یا به دلیل صرف شام در حالی که دور یکی از میزهای ابربیضی خود نشسته است.