طراحی داخلی طلا فروشی

این دیدگاه می تواند به اعتبار، خوش نامی و همچنین کار و کاسبی در مغازه شما آسیب بزند. در اجرای ویترین های داخل مغازه نیز بهتر است از شیشه های ضد ضربه و مستحکم استفاده شود. همیشه سرویس های پر فروش در داخل ویترین قرار می گیرند. نورپردازی نقطه ای، که نزدیک به اشیاء در معرض نمایش قرار دارد، ممکن است برای برجسته سازی ویژگی های ذاتی جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی استفاده شود. برای رسیدن به این هدف تلاش نمودیم تا از متریال های زیبا با رنگ های طلایی، کرم و قهوه ای استفاده کنیم تا محیط را مانند جواهرات داخل آن روشن و براق جلوه دهیم. با بازنگری این موتیف بوسیله لامپ های کریستالی خورشید مانند، در وسط بشقاب سرامیکی، علاوه بر تامین نورپردازی مورد نیاز پروژه، سعی در معاصر سازی این ابژه در کالبد طراحی داخلی جواهر فروشی پروژه را کردند. اصل هماهنگی در رنگ ها بدون تردید موجب جلب توجه مشتری شده و افزایش فروش در پی خواهد داشت. با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در عرصه معماری و بالا رفتن سطح توقع نسبت به زیبایی محیط اطراف خود، مردم توجه بیشتری به دکوراسیون داخلی مغازه ای که قصد خرید از آن را دارند میکنند.

رنگبندی در فروشگاه طلا یک مسئله کاملاً سلیقهای است. این فروشگاه شامل ۶ بخش می باشد: ویترین جواهرات دیواری، آینه دیواری، ویترین شیشه ای چوبی با صندلی، میز نمایش جواهرات، پایه جواهرات و پیشخوان فروشگاه. یک ویترین خاص با طراحی متفاوت و شاخص می تواند در کنار ویترین های معمولی میزبان جواهرات با قیمت بالاتر در نظر گرفته شود. یکی از مسائلی که باید در هنگام طراحی دکوراسیون فروشگاه جواهر در نظر گرفت، امنیت است. این نوع تدابیر و چیدمان های مناسب، تاثیر بالایی در امنیت طلافروشی دارد. همانطور که اشاره شد، سبک طراحی این فروشگاه مدرن است و متریال چوب به عنوان متریال اصلی در آن مورد استفاده قرار گرفته است.

بدون تردید نورپردازی در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی اهمیت زیادی دارد. ما در گروه خدمات دکوراسیون داخلیIPG، رنگهایی را به شما پیشنهاد میدهیم که احساس نیاز و خرید را در مشتریان برانگیزد. داشتن مغازههای شیک با طلاهای خاص میتواند مشتریان شما را تبدیل به مشتریان ثابت نماید و سود شما را افزایش دهد، اما نکاتی در این میان وجود دارند. به همین دلیل نیز داشتن دکوری زیبا میتواند نظر بسیاری از افراد را جلب نماید. مثلاً استفاده از سکشن های شش ضلعی و یا سایر اشکال دیگر می تواند فضای داخلی طلافروشی شما را خاص تر و منحصر به فرد نماید. تنها در این فروشگاه قسمت لباس های رسمی تر و مجلسی به طور کامل بر طبق سبک معماری باروک طراحی شده و از فضای عمومی فروشگاه لباس جدا شده است. برای اینکه دکور داخل ویترین به زیبایی هر چه تمام تر دیده شوند حتما به یک نور مناسب و نورپردازی حرفه ای نیاز دارید.

به گفته دکوراسیون پریسا فرزادی، برای انتخاب نورپردازی مناسب، مهمترین نکته توجه به ترکیب رنگی در طراحی داخلی است. نکته قابل توجه ظروف سفالی، نقوش آن ها می باشد که بیشتر جنبه نمادین داشته و ریشه درآیین های کهن دارد. نگاره خورشید خانم یکی از نقوش باستانی در ظروف سفالی می باشد که ریشه در اهمیت خورشید در این اقلیم (گرم وخشک) و فرهنگ چندگانه پرستی داشته است. گروه طراحی درخشانی در این زمینه پیشروی سایرین بوده و می توانند طرح های مورد علاقه شما را با دقت بیشتر اجرا کنند. اگر نور نامناسب و یا ناکافی باشد، جلوه جواهرات را کم کرده و زیبایی آنها را نیز تحت تاثیر می گذارد و بدین منظور طراحان شیپ تلاش نمودند تا با استفاده از قراردادن نور مخفی در سقف کاذب کار شده برای نشان دادن حریم بین فضای مشتری و فروشنده و همچنین هالوژن های بین آنها، بتوانند بیشترین نور را برای ایجاد امنیت و انتخاب توام با آرامش را برای مشتریان داشته باشند.

برخی از مغازه ها، خدمات یا اجناسی را به مشتریان خود ارائه می دهند که فراهم شدن یا این که خرید آنها زمانبر است. فناوری و تولید ساخت انواع شیشه ها، تقریباً بعضی از شیشه ها را نفوذ ناپذیر کرده است. تک تک قفسه ها، طوری طراحی شده اند که مثل نقاشی های عتیقه به نظر برسند و به لوکس بودن فضا بیافزایند. برای این کار بهتر است به گروه های متخصص طراحی ویترین و غرفه های نمایشگاهی مراجعه کنید. باید از این گزینه به عنوان آیتمی مهم و تاثیرگذار نام برد. 1. طراحی ویترین طلافروشی و استفاده از متریالهای مختلف مانند استفاده از شیشههای ضد سرقت از مواردی است که بر روی قیمت تمام شده طراحی داخلی طلافروشی تاثیرگذار است. برای دیدن نمونه پروژها به گالری تصاویر مراجعه فرمایید حتما نمونه کارهای طراحی دکوراسیون داخلی انواع مغازه ما را دیدن فرمایید زیرا مطمئن هستیم تمام تصاویر واقعیت های مذکور را به نمایش می گذارد. در طراحی داخلی جواهر فروشی علاوه بر حفظ تمام اصول های زیبایی دکوراسیون، حتما باید امنیت را نیز در نظر گرفت. این عمل اگر چه میزان امنیت فروشگاه شما را بالا برده و خیال شما را آسوده میکند اما موجب کاهش زیبایی محیط و در نتیجه عدم جلوه محصولات شما خواهد شد.

به این منظور سقف اصلیِ آجری به صورت اکسپوز در پس حرکت های امروزی (مکعب های کرومی سقف) دیده می شود. نحوه طراحی دکوراسیون طلا فروشی به قدری مهم است که حتی بر میزان فروش نیز تاثیر می گذارد و دکوراسیون طلا فروشی باید طوری طراحی شود تا قدرت این را داشته باشد که نظر عابرین و خریداران را به خود جلب کند. دکوراسیون داخلی مغازه و ویترین های آن باید مانند جواهرات آن بدرخشد تا بتواند نهایت تاثیر را بر روی مشتری بگذارد. در و دیوارها باید طوری رنگ آمیزی و طراحی شوند که بر جذابیت و جلوه طلا و جواهرات بیافزاید. همچنین به دلیل قدیمی بودن پاساژ و عدم امنیت دیوارهای مشترک بین مغازه ها، درخواست برقراری امنیت و مسلح کردن دیوارها و حفظ کامل امنیت نیز جزو خواسته های کارفرما در اولویت کار ما قرار گرفت.

در ضمن، به کار بردن کفپوش های چوبی یا سنگ می تواند گزینه خوبی برای دکوراسیون طلا فروشی باشد. اما در پایان، آنچه که شما میخواهید روی آن تمرکز کنید همان حرکت مشتری است. به منظور ایجاد تمرکز بیشتری برای جلوه جواهرات از جعبه های معلق شیشه ایی با فرم های ساده استفاده شده است. و به منظور نمایش جواهرات لایه دوم با انحنایی به آرامی در سقف به سمت داخل امتداد یافته است. به منظور رفاه حال مشتریان و برای این که احساس نمایند که به جای تهیه جواهرات به هتلی بسیار مجلل مراجعه نموده اند که قرار است از آن محل با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند و بهترین و برترین جواهرات را در آنجا مشاهده نمایند، لازم است از صندلی های راحتی و همچنین مبلمان با طیف رنگی زیبا و خاص استفاده نمایید. ما در گروه IPG، با جانمایی درست انواع لامپها، چراغها و لوسترها در محیط، زیبایی جواهرات شمارا به میزان چند برابر به نمایش میگذاریم. به دلیل اینکه این کالای لوکس و گرانقیمت ابتدا در ویترین قرارگرفته و هرچه دل نوازتر و زیباتر باشد، نظرها را بیشتر جلب خواهد کرد.

بسیاری از لوگوهای جواهرسازی به روش تایپوگرافی طراحی میشوند که در آنها معمولا نام برند به صورت کاملا نوشته شده و یا حرف اول آن به عنوان نماد اصلی لوگو انتخاب میشود. معمولا رنگهای متناقض با طلایی و نقرهای برای زمینه ویترین مناسبتر هستند. اسفاده از رنگ های مناسب و درخشان مانند طلایی و سفید در طراحی یک مغازه طلا فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای داشتن محیطی متفاوت تلاش کردیم تا با استفاده از قاب های گچبری شده کلاسیک و کاغذ دیواری های ساده و طرح دار در داخل آنها، رفلکتی طلایی و متفاوت از نورپردازی داشته باشیم تا بدین وسیله توانسته باشیم معماری داخلی این فضا و رنگ های استفاده شده در آن را در ذهن مشتری حک کرده باشیم. در زمینه کفوش مراکز تجاری، انتخاب های متعددی وجود دارد از سنگ و سرامیک گرفته تا کفپوش های مدرن نظیر پارکت لمینت را می توان در این مکان نصب کرد.

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی در چیست؟ بسیاری از اشخاص و خصوصا خانم ها هنگامی حاضر به ورود به یک طلا فروشی و خرید کردن نمودن از آن می گردند که طراحی ویترین و فضای داخلی آن دکان به صورت قابل توجهی انجام شده باشد. در بخش پذیرش فروشگاه، یک آسانسور شیشه ای قرمزرنگ و بیضوی وجود دارد که به صورت سفارشی ساخته شده و توسط یک پلکان مارپیچی، احاطه شده. استفاده از متریال های منحصر به فرد، بروز و خاص در تمامی پروژه های اجرایی هگزا دکور را میتوان مشخصه تمامی پروژه های گروه طراحی و معماری هگزا دکور دانست. شرکت IPG، با بهرهمندی از متخصصین حوزه طراحی دکوراسیون، آمادهی ارائهی خدمات به شما عزیزان است. طراحی دکور طلافروشی یکی از سختترین و حساسترین پروژههایی است که در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاهها انجام میشود. از طراح بخواهید تا در این مورد بیشترین دقت را به خرج بدهد و طرح های خود را ارائه دهد. طراح داخلی می بایست تمامی نکته ها اهمیت را در ارتباط مهم طراحی دکان طلا و جواهر، مد لحاظ داشته باشد و در طراحی فضا در کنار اعتنا به زیبایی، مباحث امنیتی را نیز رعایت کند تا برای کار صاحب و مالک مغازه مشکلی ساخت نشود.

در بازسازی واحد تجاری آقای پاکنهاد برای حفظ امنیت دیوارهای مغازه فرایند مسلح سازی دیوارهای مشترک را با مش میلگرد و ورق و در نهایت رابیتس بندی و گچ کاری روی آن شروع کردیم. بی شک نورپردازی بر روی دیوارهای ساده گچی، نمی تواند نشان دهنده لاکچری بودن فضا شود و این متریال ساده را، حتی در مغازه های خاروبار فروشی هم می توان یافت. این فروشگاه با عنوان “طلافروشی رحیمزاده” در راسته طلافروشان بازار تهران جا گرفته و حدود ۱۱۳ سال هم قدمت دارد. خدمات دکوراسیون طلافروشی گروه دکور IPG، با داشتن 15 سال سابقه و تجربه در زمینهی طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائهی مشاوره و طراحی برای شما عزیزان است. مفاهیمی مانند نمایش لوکس، حضوری از قاجار و تداومی تا پنجاه سال آینده، در بازسازی این پروژه وجود داشتند. علاوهبر آینهها از تابلوها و پوسترهای متناسب با این فضا و آثار هنری زیبا و یا گل و گیاه میتوانید استفاده نمایید.

برای پیشگیری از سرقت طلا با بالا بردن امنیت میتوانید از مواردی مثل شیشههای ضد سرقت، نصب دوربین مداربسته، دربهای ریموتی قفل دار، استفاده از گاوصندوق و دزدگیر و مواردی از این قبیل استفاده نمایید تا امنیت محیط را تا حد ممکن بالا ببرید. درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را برقرار کند، باید ظریف و لوکس باشد. طراحی نور پردازی باید به گونه ای باشد تا علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز در محیط، درخشش و جذابیت جواهرات و محیط قرار گرفتن آنها را به بهترین نحو به نمایش بگذارد. برای اینکه دکوراسیون داخلی جواهر فروشی منحصر به فردی داشته باشید بهتر است قسمتهایی را تاریک و قسمتهایی را با نور مناسب نقطهای تابیده شده روی جواهرات در نظر بگیرید. اگر در زمینه دکوراسیون طلا فروشی و طراحی داخلی فروشگاه تجاری نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. اگر اکثر طلاهای شما به رنگ سفید و نقرهای هستند، بهتر است از رنگ قهوهای و مشکی برای ویترین خود استفاده کنید تا جلوه طلا بیشتر گردد.

در این پروژه کارفرما به دنبال یک کارخاص با یک طراحی بسیار متفاوت بود چراکه این طلافروشی در پاساژی که قالب مغازه های آن طلا و جواهر فروشی هستند، قرار گرفته است. دکور مغازه طلا فروشی و طراحی آن مانند مغازه بوتیک و لباس فروشی، مشتریان عمده اش را خانم ها تشکیل می دهند و از این رو باید در هنگام طراحی و دیزاین دکور داخلی و ویترین آن؛ به سلیقه و روحیه خانم ها توجه نمود. چیزی که در دکوراسیون این فضا جلب توجه می کند، قاب های روی دیوار هستند که گوشه های منحنی، لبه های گچبری شده و پس زمینه ای روشن و نورپردازی شده دارند. این کار به شما چندین مزیت را خواهد داد. در مغازه هایی که فضایشان بزرگ است، بایدمحل قرارگیری پیشخوان طوری باشد که دسترسی به تمام ویترین ها وجود داشته باشد. امکانات استفاده از استحکامات امنیتی و حفاظتی همگی در دسترس فروشنده قرار دارد.