طراحی ساختمان اداری کارخانه عمران مدرن | amosarchitecture

علاوه بر این موارد ممکن است روی دیوار ها شکستگی هایی به وجود آید. در نتیجه تعمیر مجله خبری معماری و ساختمان آموس می‌تواند از رخ دادنِ چنین وضعیت هایی جلوگیری کند. فرقی ندارد که سازه شما جدید یا قدیمی باشد، در هر دو صورت بازسازی را می توانید برای سازه اجرا کنید. نمای شیشه ای همچنین می تواند عایقی عالی در برابر سر و صدای محیطی باشد. بنابراین کارمندان در حین کار به هیچ عنوان با معضل آلودگی های صوتی دست و پنجه نرم نخواهند کرد.

  • سنگ به دلیل پایداری بالا، مقاومت و زیبایی بی‌نظیرش ظاهری شیک و لوکس به ساختمان می‌بخشد.
  • با نمادیزاین می‌توانید نمای ساختمان اداری کوچک خودتان را با بهینه‎‌ترین قیمت، طراحی و اجرای کنید.
  • اما طراحی غیر اصولی یک ساختمان سبز نه تنها توان کاهش مصرف انرژی را در پی نداشته است.
  • بهتر است نمای ساختمان اداری با در نظر گرفتن اقلیم، مصالح در دسترس، امکانات ساخت و فرهنگ هر منطقه طراحی و پیاده سازی شود.
نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود. نور کنترل شده و سایه های نرم و بدون شکست باعث ایجاد فضایی به هم پیوسته می شوند. چیزی که در بدو ورود به این مجموعه جلب توجه می کند، لابی کوچک و منحصر به فرد آن است که به گفته ی معماران پروژه، برای انتقال آسان وسایل و رفت و آمد عمومی، این چنین طراحی شده است. همچنین در این قسمت، فضاهایی همچون كافه تریا و سالن ورزشی نیز جانمایی گرفته است. طراحان نمادیزاین موظف هستند که نمایی اصولی و همراه باضوابط را با درنظر گرفتن سلیقه‌تان برای ساختمان اداری شما طراحی کنند. یک ساختمان اداری دو طبقه با نمایی خاص و طراحی شده می‌تواند ارج و قرب شما را بیشتر کند.

بازسازی ساختمان های اداری به چندین دلیل مختلف ممکن است انجام شود، آن دلایل عبارتند از:

بعنوان مثال جایی همانند آشپزخانه یا غذاخوری که ممکن است ساعاتی از روز شلوغ باشد یا بوی زیادی از غذاهای مختلف در آن وجود داشته باشد در کنار دفتر مدیریت یا یک اتاق کنفرانس که فضایی رسمی و مهم است قرار نمی گیرد. اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود. دفتر مرکزی جدید شرکت Deloitte، به نام The Edge ، توسط شرکت معماری PLP مستقر در لندن طراحی شده و در آمستردام، هلند واقع شده است.

http://barbarietehran.ir

پنجره های قدی با ارتفاع چند متر، ترکیب گیاهان مختلف، تبدیل هارمونیک اشکال چند وجهی با سطوح منحنی به یکدیگر، استفاده از همه ی این المان های طبیعی، فضایی مطلوب را به وجود آورده است. استفاده از این المان های طبیعی منجر به ایجاد فضایی مناسب برای خلق ایده های جدید می باشد و این دقیقا فضایی متناسب با نیازهای استفاده کنندگان است، فضایی آزاد و کارآمد. اکنون در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر پروژه ی معماری ساختمان اداری شریف دعوت مینماید.

سازماندهی فضایی یا دیاگرام های فضایی

ایجاد زاویه‌های تند در بالای ساختمان و ایجاد اختلاف سطح، نمایی خلاقانه را شکل داده و در عین حال نظمی هندسی و چشم‌نواز نیز برقرار ساخته است. توجه به ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی افرادی که در ساختمان کار می‎‌کنند نیز در طراحی نما اهمیت دارد. استفاده از المان‌های مذهبی و فرهنگی در نمای اداری که متفاوت با مذهب و به طور کلی فرهنگ ساکنان و کارکنان ساختمان است، می‌تواند احساس ناخوشایندی در آن‌ها به وجود بیاورد. در مقابل، استفاده از عناصر هویت‌بخش ملی یا توجه به ویژگی‌های فرهنگی هماهنگ با فرهنگ کارمندان یک سازمان، ساختمان را محلی شاخص و به یاد ماندنی کرده و حسی مطلوب در میان کارمندان ایجاد می‌کند.