طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه

بله ، دوره های آموزش دکوراسیون داخلی را داریم . طبق آمارها بسیاری از افراد به دلیل دکوراسیون خاص یک رستوران دوباره به آن رستوران می روند. افراد خوش سلیقه می توانند با استفاده از سرامیک دیوار جدید نما ویلا، حیاط منزل، باغ و غیره را با طراحی های زیبایی تهیه کنند و هنگام ساختن از آنها استفاده کنند. شرکت سورنا نیز با توجه به تجربه ای که در این چند سال دارد، دکوراسیون مغازه را بر اساس رفتار و سلایق مشتریان شغل شما پیشنهاد می دهد. به همین دلیل دیوار سمت راست اصطلاحا «دیوار قدرت» نامیده میشود، و اولین دیواری است که مشتریان پس از ورود به دکور مغازه با آن روبهرو میشوند. در فروشگاه ها معمولا دیوار سمت راست از اهمیت بیشتری برخوردار استف چرا که مشتریان در بدو ورود معمولا به دیوار سمت راست مغازه توجه می کنند و اجناس موجود در آن را بررسی کرده و بنابراین این دیوار قدرت، تاثیر به سزایی در جلب مشتری خواهند داشت.

اگر سرامیکهایی را خریداری کنید که جذب آب بالایی نداشته باشد بعد از مدتی دچار مشکل می شوید و مجبور به تعویض آن می شوید علاوه بر آن که وقت شما را می گیرد هزینه های زیادی را هم شامل می شود. نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن با ترکیب پروفیل های آلومینیومی به عنوان سازه و لاستیک های آب بندی و هوابندی و اتصالات نصب می باشد. این آجر نما به دلیل داشتن لایه ای صاف و صیقلی روی سطح خود، مقاومت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و از آنجایی که این مدل براق و شفاف تر است، فضا را بسیار مدرن تر و رنگی تر نشان می دهد.

خانه هایی که تراسهای بزرگی دارند معمولا از گلهای زیادی جهت زیبایی استفاده طراحی داخلی مغازه مدرن می نمیند. با قرار دادن اقلامی که مشتریان در حالت عادی از آنها دوری کرده و یا معمولا نیاز دارند که آنها را از نزدیک ببینند، خرید احساسی را تحریک کنید. این موضوع شاید به دلیل اینک که افراد اطلاعات و آگاهی لازم را ندارند و باعث می شود ضررهای زیادی را تجربه کنند. افراد می توانند برای هزینه های کمتری از برای دیواره ها از سرامیک درجه 3 استفاده کنند. معمولا داخل و یا خارج از سرامیکها به عنوان زیبایی استفاده می کنند و همچنین برای مقاومت و استحکام آن در پارکینگها و دیواره راه پله ها کاربردهای زیادی دارند. پوشش های زیادی برای دیواره ها و یا کف ها وجود دارد. برای دکوراسیون قنادی یکی از مسئله هایی که کمتر به آن پرداخته می شود سرامیک یا سنگ برای کف مغازه است. در این زمینه استفاده از ماکتهایی با سایزهای بزرگتر از اجناس داخل مغازه کمک کننده خواهد بود. البته قبل از هر چیز لازم است که فرد طراح و اجرا کننده طرح از اطلاعات آکادمیک و ابتدایی در خصوص روانشناسی رنگ و شدت نورها آگاهی بوده و سابقه چند کار عملی و حرفه ای در این زمینه را نیز در رزومه کاری خود داشته باشند.

باید توجه داشته باشند که سرامیک دیوار باید از جنس و کیفیت درجه یک باشد که هنگام آب دادن به گل و گیاهان و یا هنگام شست و شوی تراس به مشکل بر نخورند. درجه جذب آب سرامیک این امکان را به شما می دهد که می توانید به راحتی تشخیص دهید که سرامیکی که می خواهید خریداری کنید جذب آب برای مکانهای مرطوب را دارد یا خیر. همچنین شما می توانید محصولاتی را که تقاضای کمتری دارند در قفسه های بالایی و یا پایینی قرار داده و اجناس پر فروش و جذاب را در قفسه های میانی در جلوی دید مشتری قرار دهید. یا چگونه فضای داخلی را طراحی می کنید؟ در فروشگاه های کوچک به شدت با این موضوع روبرو میشویم که فروشنده در پشت یک میز بسیار بزرگ ایستاده که فضای زیادی از فروشگاه را اشغال کرده است. شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند.

برای مثال، نمای یک مغازه ی قنادی تفاوت زیادی با نمای یک مغازه ی میوه فروشی از نظر رنگ ها و متریال های به کار رفته دارد. جی اف ار سی یکی از جدیدترین متریال ها برای نماسازی می باشد که به تازگی در نماسازی نمای مدرن تجاری هم کاربرد فراوانی پیدا کرده است. اگر مغازه بیش از حد شلوغ باشد، مشتری ها احساس خوبی در آن پیدا نخواهند کرد. طراحی مسیر در دکور مغازه متناسب با مساحت و نقشه مغازه انجام میشود. طراحی دکوراسیون مغازه و طراحی ویترین مغازه و طراحی نمای مغازه اگر به درستی انجام شود می تواند توجه افراد زیادی را به سمت مغازه شما جلب کند و باعث افزایش در آمد و داشتن مشتریان بیشتری شود از این رو بهتر است در انتخاب طراحی داخلی و نمای بیرونی انواع مغازه ها حساسیت لازم را به خرج دهید. نما و ویترین مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد زیرا در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی دکوراسیون مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را به خرج داد.

تصویر نکنید طراحی نمای بیرون ساختمان رومی باید به رنگ سفید اجرا شود میتوانید در طراحی این نمای لوکس از رنگهای متنوع استفاده کنید و با استفاده از رنگ جزییات را بیشتر نشان بدهید. همان طور که گفته شد برخی از مغاز داران در زمینهی عطر و ادکلن، از بویی استفاده می کنند که از بهترین محصولاتشان را نشان می دهد. اگر خواهان کاشی سرامیکها هستید باید آن را با دقت بالایی خریدی کنید. این امر از نظر ظاهر زیبا و تمیزی بسیاز اهمیت بالایی دارد. این مدل از آجر نما بافتی ناهموار داشته و در ظاهر بیشتر شبیه به چوب یا قطعه سنگی بزرگ و طبیعی است. همچنین به منظور خوش آمدگویی به مشتریان و دعوت آنها برای مشاهده اجناس داخل مغازه باید به ظاهر فضای ورودی مغازه توجه ویژه ای کرد و از نورپردازی و ترکیب رنگ های جذاب و زیبا برای زیبایی آن کمک گرفته شود. همچنین انتخاب رنگ های قفسه ها باید به گونه ای باشند که دکوراسیون شما را جذاب تر جلوه داده و شما را به مقصود نزدیک تر نماید.

زیرا این آجر ها می توانند محیط و اجناس مغازه یا فروشگاه شما را بسیار جذاب تر نشان دهند. با این حال،مطالعات دیگر نشان میدهد که جهت خریداران بیشتر با الگوی ترافیکی خودروی آن ها ارتباط دارد. همچنین در مغازه باید صندلی هایی برای استراحت مشتریان قرار دهید تا مشتریان نیز بیشتر در مغازه بمانند و این صندلی ها را طوری قرار دهید تا مشتریان همچنان بتوانند کالاها را ببینند و برای خرید آنها تفکر کنند. نیازی به چیدمان بخصوصی ندارند؛ چرا که اینگونه مغازهها وسایل را در کنار یکدیگر قرار میدهند و افراد با دیدن تنوع آنها به داخل مغازه رجوع میکنند؛ اما برای ویترین لباس فروشی باید از وسایلی استفاده شود که مشتری را به داخل مغازه جذب کند، فروشندهها در این مغازهها باید از چندین مانکن با لباسهای گوناگون استفاده کنند تا تمامی سلیقهها در آنها وجود داشته باشد. سرامیکهای کف حال منزل شما باید با توجه به دکور منزلتان مانند مبلمان راحتی تعیین شود و همچنین خریداران با توجه به سلیقه افراد و قیمت محصولات سرامیکها را انتخاب و خریداری می کنند. دیوارهای پوشیده از گیاهان و سبز جلوه بسیار خوبی را در بدو ورود به مغازه خواهند داشت.

همچنین در طراحی ویترین هر مغازه باید به نوع کالای ارائه شده برای فروش نیز توجه نمود. برای چیدمان اجناس معیارهایی مثل رعایت اندازه حجم، محصولات یک برند، تفکیک نوع لوازم آرایشی و بهداشتی و هارمونی رنگ ها و غیره را برگزیده، و پس از رعایت این موارد به اضافه کردن دکور و موارد تزئینی فکر کنند. معمولا برای باز سازی منازل و دیگر مکانها اولین انتخابی که دارند سرامیک می باشدو شما می توانید این محصول را از نوع پیشرفته در رنگ و طرح دلخواه خود تهیه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید و از آن لذت ببرید. سپس با کارفا جهت تبادل نظر و آگاهی از سلیقه مشتری و ارائه نمونه کارها صحبت کرده و با در اختیار قرار دادن کالرچارد رنگ بندی ورق های کامپوزیت نظر مشتری در مورد نوع ورق و رنگ اصلی نمای کامپوزیت مغاز ه را بدست می آورد. سپس این طرح را برای انجام اصلاحات و پردازش نهایی با کمک نرم افزارهای مخصوص به صورت ۳ بعدی در آورده و سپس با مشورت مالک فروشگاه در خصوص تغییر نحوه چیدمان، ترکیب بندی رنگ، نورپردازی، نوع متریال و مبلمان مورد استفاده و …

محصولات پر فروش را در قفسه های میانی درسطح چشم گذاشت. نیز جز محصولاتی است که در این مغازه ها به فروش می رسد و در صورت نیز باید برای هرکدام قسمتی در نظر گرفته شود. نمای داخلی مغازه و فروشگاه علاوه بر اینکه باید مقاوم و ماندگار باشد، بسیار مهم است که جذابیت و زیبایی بالایی نیز داشته باشد تا باعث ایجاد فضایی گرم و جذب مشتری شود. حتی اگر دوست نداشته باشید که ورودی را طراحی کنید کافیست که آن را باز نگه دارید و یا اینکه تمام شیشه کنید و داخل فضا را طراحی کنید . گاهی اوقات معماری نمای ساختمان انقدر زیبا و درست است که آدم فضای داخلی آن را نیز برای خود رویا بافی میکند. چنانچه در خصوص طراحی ویترین یا دکوراسیون مغازه پرسشی دارید، می توانید از طریق دیدگاه های همین مطلب آن را با ما در میان بگذارید و یا برای خرید مبلمان، انتخاب رنگ ها و چیدمان فروشگاه تان از مشاوره معماری آنلاین اتود استفاده بفرمایید. شما می توانید از انواع مختلف سرامیکها استفاده کنید مانند کاشی سرامیک که خیلی طرفداران زیادی دارد. انتخاب صحیح سرامیک باعث می شود که جلوه بی نظیر خانه شما و یا ساختمان شما به چشم بیاید.

آجر نمای لعابی برای فروشگاه های کوچک میتواند گزینه ای بسیار مناسبی باشد زیرا با انعکاس نور فضا را روشن و بزرگتر نشان می دهد. افرادی که نگران هزینه های سرامیک هستند می توانند در خرید اول خود با دقت محصول را خریدای کنند و تا یک عمر راحت باشند و دیگر به هزینه های اضافی نداشته باشند. گاهی اوقات مالک بافتی نرم و ملایم را برای طراحی داخلی مغازه خود مورد استفاده قرار می دهد و گاهی ترجیح بر این است که بافتی خشن و رنگ های جیغ تر در برخی از نقاط مغازه به کار گرفته شود. در نهایت آنچه دائما باید مورد توجه قرار بدهید و بر آن تمرکز کنید، هدایت مشتری در مسیر خرید است بهنحوی که تجربهی خوبی از خرید از مغازهی شما کسب کند. علاوه بر این، دسته بندی محصولات مختلف، می تواند مشتری را در خرید یاری دهد و این موضوع خود می تواند باعث جلب رضایت مشتری شود.

همچنین قرار دادن چندین مورد از هر محصول می تواند منجر به افزایش فروش شما بشود. هر ساختمان با هر کاربریی میتواند به سبک کلاسیک طراحی شود اما نوع طراحی میتواند نشان دهد که چه نوع سبکی برای نمای ساختمان بهترین انتخاب است. مقدار هر محصول در فروشگاه شما به اندازه مغازه، تصویری که می خواهید از آن پروژه به افراد نشان دهید و نوع تجربه ای که می خواهید برای مشتری ایجاد کنید، بستگی خواهد داشت. بوتیک های پوشاک یکی از پرترددترین مغازه های هر شهری می باشد که افراد بیشترین وقت خرید خود را در این مغازه ها سپری می کنند به همین جهت اهمیت دکوراسیون داخلی مغازه در این مکان ها بسیار بالا بوده و مغازه داران بایستی بهترین وشیک ترین طراحی را برای مغازه خود انتخاب کنند.

رنگ اصلی هر فروشگاه را لوگوی برند غالب محصول آرایشی قابل فروش در مغازه تعیین می کند. در این صورت، یک دکور بسیار لوکس میتواند غالب افراد با سطح درامد متوسط را فراری دهد! طراحی نمای کلاسیک و رومی امروزه وارد کشور ایران نشده است بلکه سابقه این طراحی به گذشتههای دور یونان و روم بر میگردد که با جزییات متعادل تر وارد کشور و شهر ما شده است و امروزه در نمای بسیاری از خانهها آن را میبینیم. امروزه طراحی دکوراسیون داخلی گسترده تر شده و در بسیاری از محیط ها از جمله ملک مسکونی، تجاری، اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.