فروش آسانسور بزرگترین فروشگاه قطعات آسانسور قیمت آسانسور رایا آسانسور

از جمله مسائل مهمی که در طراحی آسانسورها که سازندگان به آن توجه خاصی دارند، مساله ظرفیت آسانسور است. در فرایند آنالیز ظرفیت آسانسور، امکان تخمین سرعت و قدرت آن وجود دارد؛ هم چنین می توان تعداد افرادی که جابجا می شود را تعیین کرد. در صورت عدم رعایت استانداردها در تعیین ظرفیت آسانسور، میزان رضایتمندی افراد و مشتریان هم کاهش قابل توجهی خواهد داشت. زیرا چنانچه ظرفیت آسانسور از حد استاندارد کم تر باشد، در هر بار توقف کابین تنها افراد محدودی می توانند جابجا شوند و افراد دیگر باید تا مدتی منتظر بمانند که از این نظر نارضایتی زیادی از این مساله خواهند داشت.

همچنین ریل ار وقوع نوساناتی که در هنگام سوار شدن افراد به کابین رخ می دهد، جلوگیری می نماید. ریل ها در انواع مختلف آسانسور به صورت جفت یعنی (ریل های T5 و T9 ) به فروش می رسند. این که یک آسانسور به چه تعداد ریلی نیاز دارد، به مسافتی که کابین طی می کند (تعداد طبقات و ارتفاع ساختمان) و همچنین به تمامی تعداد توقف های آسانسور بستگی دارد. استفاده از ریل آسانسور برند مونته فرو و مازاری ایتالیا و سوپر ساورا اسپانیا نمونه رایج آسانسور در بازار هستند. با گسترش پیدا کردن شهر ها و پیشرفت صنعت ساختمان سازی، انسان برای جابجایی راحت تر میان طبقات ساختمان ها، به آسانسور نیاز دارد. آسانسور با توجه به نوع ساختمانی که در آن نصب شده است (ساختمان تجاری اداری، مسکونی و …) انواع متفاوتی دارد.

فروش آسانسور بزرگترین فروشگاه قطعات آسانسور قیمت آسانسور رایا آسانسور

آسانسور کششیاین نوع از آسانسورها از نوع آسانسورهای برقی بوده و همان طور که از نام آسانسور کششی مشخص است، از ویژگی کششی توسط سیم بکسل ها استفاده می کنند تا کابین به حرکت در آید. در آسانسورهای کششی، عمده انرژی مورد نیاز توسط موتور آسانسور که در موتورخانه آسانسور تعبیه شده، تأمین می گردد و وزنه تعادل نیز به وسیله ایجاد اختلاف وزن سبب حرکت کابین می شود. شركت آناهیتا آسانسور کرمانشاه صنعت با هدف به کارگیری نيروهای دوره دیده، دارای سابقه درخشان دراین صنعـت با ارائه خدمات ارزنـده در راستای مشتری مداری گام نهاده است. در این موتورها نیروی الکتروموتور توسط یک قرقره‌ی کششی و چرخ‌دنده به کابین آسانسور جهت بالا یا پایین رفتن منتقل می‌شود. در این موتورها، گیربکس یا همان چرخ‌دنده، واسط بین موتور و کابین است که انعطاف‌پذیری لازم را بوجود می‌آورد.

برق ورودی به موتور باعث چرخش روتور شده و چرخش روتور سبب به چرخش در‌آمدن گیربکس متصل به روتور می‌شود. چرخش گیربکس باعث به حرکت درآمدن چرخ دنده‌ها می‌شود و با چرخش چرخنده‌های متصل به گیربکس، فلکه گیربکس شروع به چرخش می‌کند و سیم بکسل را موافق جهش چرخش موتور به حرکت در می‌آورد. حرکت این مجموعه باعث جابه‌جایی کابین و همچنین وزنه تعادل آسانسور می‌شود.

با پیشرفت الکترونیک صنعتی و ارزان‌تر شدن اینورترها استفاده از آن‌ها در تابلوهای فرمان آسانسور رایج شده‌است و کم‌کم جایگزین سیستم‌های کنتاکتوری می‌شوند. کاهش تکان‌ها در هنگام تغییر سرعت و افزایش ضریب توان به دلیل اتصال با واسطه از طریق بانک خازنی اینورتر از مزایای تابلوهای فرمان اینورتری است که به تابلوهای اینجا چک کنید درایودار شناخته می‌شوند. دلیل تنوع و تغییر بین تعداد فلکه ها و جایگذاری آنها در پایین یا بالا این است که بتوان با در نظر گرفتن جایگذاری ریل های کابین و قاب وزنه پیچش سیم بکسل نحوه نصب موتور و … بهترین و کم اصطحلاک ترین نحوه نصب انتخاب و اجرا شود . اینگونه با حرکت کابین رو به بالا قاب وزنه رو به پایین حرکت مینماید و این امر باعث کمک به حرکت راحت تر و سبک تر کابین میشود. سیم بکسل ها دارای انواع مختلفی هستند، همچنین سیم بکسل ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند.

انواع آسانسور موجود در ساختمان ها همگی به منظور تسریع جابجایی عمودی میان طبقات طراحی شده است اما هر کدام، بنا بر نوع و مدل خود، از وِیژگی های متفاوتی برخوردار هستند. در هر صورت، آشنایی جزئی و دقیق تر با این وسیله و دانستن همه چیز درباره ی آسانسور، علاوه بر آگاهی یافتن نسبت به وسیله ای که روزانه از آن استفاده می کنیم، می تواند در استفاده ی بهینه از این وسیله نیز به ما کمک کند. در این آسانسورها ریل‌ها و تجهیزات متصل شده روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم نقش استاتور موتور و کابین آسانسور نقش روتور را ایفا می‌کنند.

این شرکت با همکاری متخصصین و مهندسین مجرب و با تجربه، همواره به دنبال بهبود محصولات خود جهت کاهش میزان انرژی مصرفی و تلاش در جهت حفظ سلامت محیط زیست بوده است. این شرکت تابلو فرمان های مربوط به موتور آسانسور گیرلس و گیربکس، تک فاز و هیدرولیک را تولید کرده و در زمینه ی آسانسور سایز قطعات جانبی نیز آماده ی فروش محصولات خود می باشد. تابلو فرمان های این شرکت، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جز پرفروش ترین محصولات این شرکت محسوب می شوند. تا اینکه در سال ۱۳۴۵ اولین کارگاه تولیدی قطعات آسانسور، درب و کابین در ایران تأسیس شد. به دلیل وجود سیستم جک هیدرولیک از اینانواع آسانسورهادر ساختمان‌های با بیش از پنج طبقه استفاده نمی‌شود. با وجود این محدودیت، اخیراً ا آسانسورهای هیدرولیک در مصارف خانگی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند.

آیتم ها و پارامترهای بسیار متعددی وجود دارند که هر یک در میزان فروش بالابرهای مختلف، موثر بوده و قطعا شما نیز این پارامترها را در هنگام خریدتان، مورد توجه قرار می دهید. بی شک خریداران دوست دارند تا بالابرهایی را تهیه و خریداری کنند که از سرعت بسیار مطلوبی برخوردار باشند و بتوانند در کم ترین زمان ممکن جا به جایی مورد نیاز مسافران را شکل دهند. از پر سرعت ترین انواع بالابرها نیز می توان به بالابرهای گیرلس اشاره کرده که از سرعت بسیار خوبی برخوردار بوده و شما می توانید استفاده از این محصولات و تجهیزات را در اولویت های خود قرار دهید. یکی دیگر از انواع آسانسور ها را بالابرهای لوکس شکل داده اند که امروزه بسیاری از ساختمان های تجاری، هتل ها، ساختمان های مسکونی لاکچری به دنبال راهنمای خرید و نصب این تجهیزات هستند.

  • به عبارتی این وزنه‌ها هنگام نوسان کابین به بالا و پایین سرعت آن را کنترل و از سقوط آن پیشگیری می‌کنند.
  • بعد از گذشت چند دهه از اختراع اولین آسانسور مسافربر، آقای اوتیس در سال 1852 در نیویورک امریکا، سیستم آسانسوری را ارائه نمود که از نظر ایمنی از انواع قبلی پیشرفته تر بود.
  • ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انتقال نیروی موتور به سیم بکسل و حرکت کابین آسانسور بدون فلکه هرزگرد آسانسور مختل می‌شود. این فلکه‌ به‌عنوان مکمل فلکه گیربکس عمل می‌کند و از صرف هزینه اضافی برای خرید فلکه بزرگ جلوگیری می‌کند. فلکه‌های هرزگرد در دو نوع ثانویه و انحرافی در قسمت‌های مختلف موتور بکار گرفته می‌شوند. مقاومت و طراحی استاندارد دو ویژگی بارز فلکه هرزگرد است که هنگام تولید به آن توجه ویژه می‌شود. شامل پیچ و مهره، لقمه و براکت می شود و وظیفه ی اصلی ریل آسانسور، یکسان نگه داشتن مسیر حرکت کابین و قاب وزنه است.

مخترع آسانسور:

بنابراین درها می‎‌توانند فشار را تحمل کنند و نمی‌توان آن‌ها را به زور باز کرد. این نوع آسانسورها بهترین انتخاب برای خانه‌های کم‌جا با حداکثر ارتفاع ۴ طبقه است. آسانسورهای پیچی را می‌توان هم با برق سه‌فاز و هم برق تک‌فاز نصب و راه‌اندازی کرد.

ريل راهنما آسانسور (Guid Rail)