قطعات و لوازم یدکی لیفان x60 بهترین قیمت+ارسال فوری | chenyadak

امروزه شاهد تولید انواع ماشین آلات در سطح دنیا هستیم و چین یکی از بزرگترین تولیدکننده های خودرو در دنیا می باشد و با وجود رقبای بزرگی ک… در صورتی که قطعه مورد نظر شما در سایت وجود ندارد با پشتیبان قطعات لیفان x60 سایت تماس بگیرید. چراغهای جلو پرتاب نور خوبی داره و کاسه چراغ از کیفیت خوبی برخوردار است اما همچنان از LEDهای بی کیفیتی برخوردار است.

  • فیلتر روغن لیفان LIFAN 520 ، از قطعات موتور خودرو لیفان محسوب می شود که روغن موتور را تصفیه می کند.
  • ارائه محصولات اصلی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت آغاز رابطه ای بلندمدت، صمیمی و مطمئن با شما مشتریان عزیز میباشد.
  • شما می توانید برای خرید لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت با تیم بازرگانی اتحاد در تماس باشید.
  • را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد و همواره در کسب رضایت ایشان پیشرو باشد.
  • لوازم بنز و بی ام و و و پورشه مدل ۲۰۰۵ به بالا موجود می باشد.لوازم اصلی و مارک های جانبی موجود می باشد.
قطعات و لوازم یدکی لیفان x60 بهترین قیمت+ارسال فوری | chenyadak تست‌های زیادی در راستای آزمایش میزان ایمنی خودروهای x60 انجام شده که بنابر نتیجه‌ی آن¬ها قسمت‌های جانبی این خودروها به لحاظ استحکام و ایمنی از شرایط خوبی برخوردار است. دو کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو تعبیه شده که این موضوع از جمله نکات مثبت این اتومبیل¬ها می‌باشد. البته لیفان x60 ترمز ضد قفل و توزیع همه جانبه¬ی نیروی ترمز گیری دارد در نتیجه ماشین هنگام ترمز گرفتن از مسیر مستقیم خود خارج نمی‌شود. ارسال قطعات در داخل تهران توسط پیک موتوری صورت گرفته و بلافاصله بعد از تهیه ی سفارش، در سریع ترین زمان ممکن بدست مشتری می رسند.

سایت نیل یدک بستری است که فرآیند خرید لوازم یدکی خودرو را برای شما عزیزان تسهیل می کند. این سایت شما را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار بزرگ لوازم یدکی خودرو وصل می‌کند و به شما کمک می کند قطعه مورد نیازتان را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در بازار پیدا کنید. چراغ جلو چپ لیفان LIFAN 520 از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که در سلامت خودرو نقش اساسی دارد. برای مشاوره فروش چراغ جلو چپ لیفان LIFAN 520 با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای مشاوره خرید چراغ جلو راست لیفان LIFAN X50 با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب با متخصصان ما تماس حاصل کنید.

فروشگاه زدپارت تامین کننده اصلی لوازم یدکی لیفان در تهران و همچنین تنها نماینده اصلی برند نام آشنای UNICO در ایران است. این فروشگاه اولین و بزرگترین مرکز فروش لوازم یدکی لیفان در تهران است و لوازم یدکی اصلی لیفان را می توانید از زدپارت بخواهید. لوازم یدکی این برند مذکور کاملا مورد تایید شرکت لیفان است و از نظر کیفیت و اصل بودن اجناس جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در فروشگاه اینترنتی خودروهای چینی اعتماد یدک، قطعات یدکی لیفان با کیفیت و اورجینال را که عمدتا به صورت شرکتی و وارداتی از کشور چین هستند را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهیم. لوازم یدکی لیفان X60 از جمله گروه های محصولی برند لیفان است که تمامی قطعات آن در تمامی گروه ها از جمله قطعات بدنه، قطعات موتوری، قطعات گیربکس، قطعات برقی و لوازم داخل کابین لیفان ایکس 60، در انبار های ما موجود میباشد. یکی از اصلی ترین مزایای لیفان ایکس 60، قیمت مناسب آن است که این مدل را به یک رقابت همه جانبه با برند های دیگر فرا می خواند.

کمک فنر جلو چپ لیفان X60 برند فرانکو

مجموعه بازرگانی بردیا پارت توس با دارا بودن چند وب سایت مختلف، بزرگ ترین عرضه کننده لوازم یدکی لیفان x60 در کشور می باشد و وارد کننده اصلی قطعات یدکی تمام خودرو های چینی است. تمامی لوازم یدکی خودرو های لیفان در دسته بدنه خودرو از ریز ترین قطعات تا اصلی ترین و بزرگ ترین آن ها قابل سفارش از همین صفحه است. چین یدک توس با 10 سال سابقه قدیمی ترین نمایندگی لوازم یدکی خودرو های چینی بخصوص لیفان ایکس شصت می باشد.

سیبک فرمان لیفان X60