قیمت تجهیزات شبکه خرید شبکه اکتیو و پسیو آی تی بازار-امن باش

تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. بسیار انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت بیشتر کارهای درون شبکه‌ای را دارد. از مزایای استفاده از شبکه می‌توان به تبادل سریع‌تر و دقیق‌تر اطلاعات اشاره کرد.

کسانی که برای خرید تجهیزات شبکه بدون آگاهی اقدام می‌کنند، در مدت‌ زمانی کوتاه دچار پشیمانی خواهند شد. به‌ همین دلیل تحت هیچ شرایطی نسبت‌ به جنس پچ کورد بی‌توجه نباشید و از گزینه‌هایی که دارای بدنه فلزی هستند، بهره بگیرید تا در محیط‌های نامساعد با شرایط محیطی مرطوب، صدمه نبینند. مودم‌ها (تعدیل کننده‌ها – دمولاتورها) برای انتقال سیگنال‌های دیجیتالی از طریق خطوط تلفنی آنالوگ هستند. بنابراین، سیگنال‌های دیجیتال توسط مودم به سیگنال‌های آنالوگ با فرکانس‌های مختلف، تبدیل می‌شوند و در محل دریافت به مودم منتقل می‌شوند. مودم گیرنده تغییر شکل معکوس را انجام می‌دهد و خروجی دیجیتالی را به دستگاه متصل به مودم که معمولاً رایانه است، ارائه می‌دهد. داده‌های دیجیتال معمولاً از طریق رابط استاندارد صنعت، RS-232 به مودم از طریق یک خط سریال منتقل می‌شوند.

دستگاه هایی مختلفی (مانند سوئیچ به کامپیوتر و یا سوئیچ به روتر) به وسیله پچ کورد به هم متصل می شوند. زمانی که شبکه های وایرلس دچار افت سیگنال یا کاهش سرعت می شوند، دلیل آن افزایش فاصله بین امواج فرستنده و گیرنده می باشد. برای حل این مشکل از انواع تجهیزات شبکه مثل آنتن وایرلس استفاده می کنند. این آنتن ها باعث بهبود انتقال سیگنال ها می شوند و می توانند برقراری اتصال شبکه بین گیرنده و فرستنده را تا حد زیادی بهبود ببخشند تا ارتباط بهتر انجام گیرد.

در اتصال کابل به سوکت RJ45، دو نوع استاندارد وجود دارد که در آن بسته به نحوه اتصال و چیدمان رنگ های موجود درکابل ( کابل بهم تابیده) در سوکت، استاندار A و استاندارد وبسایت امن باش B می گوییم. آنتن های وایرلس یا بی سیم بیشتر برای تقویت سیگنال هایی که به علت فاصله ی زیاد دچار مشکل می شوند، استفاده می شود. این بخش یکی از بخش‌های مهم فیبر نوری و در معرض برخوردها می باشد. جنس روکش هم می‌تواند از پلاستیک و هم می‌تواند از شیشه باشد و هم می‌تواند یک الیاژی از این دو جنس را استفاده کرد.

  • این مورد ضروری است زیرا شبکه‌های LAN و WAN از پروتکل‌های مختلف شبکه استفاده می‌کنند.
  • در صورتی که پورتی با مشکل مواجه شود نیازی به تعویض کامل پچ پنل نخواهد بود و می‌توانید تنها کیستون مورد نظر را تعویض کنید.
  • همچنین، خدمات پسیو در شبکه بر روی خدمات اکتیو شبکه تاثیر زیادی می‌گذارند و اگر پسیو دچار مشکلاتی شود، به طور قطع، عملکرد اکتیو شبکه با چالش‌های فراوانی روبه‌رو خواهد شد.
  • انواع مختلفی از پچ پنل موچود می باشد، با وجود اینکه همه آنها تقریباً یکسان به نظر می رسند.
  • زمانی که در یک شبکه کابلی برای برقراری ارتباط بین کامپیوتر ها نیاز به سوئیچ داریم، در شبکه های وایرلس، همان کار را اکسس پوینت ها انجام می دهند.
  • در فیبرهای نوری، نور طی انعکاس میان فصل مشترک هسته و غلاف منتشر می‌شود.

در دنیای امروز همه‌ی افراد از شبکه‌های اینترنتی استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که آشنایی با تجهیزات شبکه و راه‌اندازی شبکه اینترنتی یک ضرورت است. تلاش کردیم در این مقاله به دسته‌بندی تجهیزات شبکه و معرفی آن‌ها بپردازیم. شرکت آی تی شبکه ، با استفاده از یک دهه تجربه و با داشتن درک صحیحی از بازار ایران و آشنایی کامل با تجهیزات شبکه موجود ، همواره در جهت جلب اعتماد و رضایت درونی مشتریان خود قدم بر داشته اشت . می گویند در واقع اکسس پوینت در شبکه های وایرلس همان کاری را انجام میدهد که سوئیچ در شبکه های کابلی بر عهده دارد. گاهی اوقات تعداد سوئیچ ها و روتر های موجود در شبکه زیاد شده و به فضایی برای مراقبت و نگه داری از آنها نیازمندیم که به این فضا رک میگویند .

دوربین مداربسته

بیشتر سراغ رک‌های فن دار بروید تا تجهیزات داخل آن هنگام کار خیلی داغ نشوند و شما هم بتوانید بدون محدودیت از داده‌های شبکه استفاده کنید و خیلی راحت اطلاعات خود را انتقال دهید. انتظار می‌رود، رویکردهای فعال شبکه به ویژه در شبکه‌های کاربران موبایل از اهمیت بالایی برخوردار باشند. “بسته‌های هوشمند” از زبان توصیف خود استفاده می‌کنند که اجازه می‌دهد انواع جدیدی از اطلاعات را درون یک بسته حمل و توسط گره‌ای کار کنند. در این مدل، مشتری همیشه به سرور متصل می‌شود اما برعکس آن صادق نیست.

کابل های Twisted Pair یکی از متداول ترین کابل های مورد استفاده در “انواع تجهیزات شبکه” های مخابراتی و کامپیوتری می باشد. از این کابل ها، نه فقط در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، بلکه در سیستم های تلفن هم استفاده می شود. این انواع تجهیزات شبکه به 6 نوع کابل از CAT1 تا CAT6 تقسیم بندی می شوند. بر خلاف تجهیزات پسیو شبکه ، تجهیزاتی که نیاز به جریان الکتریکی برق‌دارند نظیر انواع سوئیچ، روتر، سرور ، مودم و … را تجهیزات اکتیو شبکه می‌گویند. آخرین مورد از انواع تجهیزات اکتیو شبکه که به توضیح کاربرد آن خواهیم پرداخت مودم است.

خرید تجهیزات شبکه

این تجهیزات شامل تجهیزات اکتیو شبکه و تجهیزات پسیو شبکه می باشد. فروش تجهیزات شبکه در فروشگاه تجهیزات شبکه صاران مارکت را با معتبرترین برند تجربه کنید. قبل از اینکه بخواهیم انواع تجهیزات شبکه را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که این تجهیزات در پشتیبانی شبکه به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. تجهیزات غیر فعال شبکه یا پسیو و تجهیزات فعال شبکه یا اکتیو که تفاوت آن ها با یکدیگر در نام آن ها مشخص است.

در کابل فيبر نوری به عنوان تجهیزات شبکه پسیو، نور در اثر انعکاس کلی در فصل مشترک هسته و غلاف ، انتشار پيدا می کند. منابع نوری در اين نوع کابل ها، ديود ليزری يا ديودهای ساطع کننده نور هستند. شرکت شبکه ارغوان به کمک نیروهای جوان و متخصص، انرژی و سعی خود را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به شما مشتریان عزیز به کار گرفته است. همه ی نیروهای ما در تلاشند تا بهترین تجربه خرید تجهیزات شبکه را برای شما مهیا کنند. این شرکت در بخش فنی نیز آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در زمینه تهیه و انتخاب تجهیزات شبکه مناسب در خدمت شما مشتریان عزیز است. همانطور که می‌دانید تمامی تجهیزات شبکه از بهترین و معتبرترین برندهای خارجی فعال در حوزه قطعات شبکه تهیه می گردد.

قیمت تجهیزات شبکه خرید شبکه اکتیو و پسیو آی تی بازار-امن باش

( ایستگاه های کاری، سرور ها و غیره) هاب پهنای باند را بین تمام اجزا به اشتراک می گذارد، بر خلاف سوئیچ ها که ارتباط را بین نود های انفرادی فراهم می کند. در شبکه های وایرلس به یک سخت افزار برای برقراری ارتباط بین کامپیوتر ها نیاز است که به آن اکسس پوینت می گویند. اکسس پوینت در شبکه های وایرلس همان وظیفه ای را بر عهده دارد که سوئیچ در شبکه های کابلی بر عهده دارد.

محصولات