قیمت و فروش کابل شارژ usb به MicroUSB موبایل 1 5 متری

اینکه رویه کابل و پوششی که دارد برابر پاره شدن مقاومت بالایی داشته باشد. خیلی از ما با مشکل پاره شدن کابل مخصوصا در قسمت‌های سوکت و یو اس بی مواجه بوده‌ایم. باید کابلی انتخاب کنیم که احتمال پاره شدن آن بسیار کمتر باشد و بتوانیم مدت‌ها بدون مشکل از آن استفاده کنیم. کابل پاره با مشکل جریان و ولتاژ هم مواجه است و به باتری هم آسیب می‌زند. با این مبدل‌ها می‌توانید از یک کابل برای دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

آشنایی با استانداردهای کابل فست شارژ سبب می‌شود در هنگام خرید نکات طلایی را به یاد داشته باشیم. این قبیل درگاه و به طبع کابل‌های دارای این درگاه به اندازه سایر موارد موجود در لیست معمول و همه کاره نیستند. اتصالات USB Type-B در درجه اول برای اتصال چاپگرها و اسکنرها به رایانه‌ها هستند. آن‌ها دارای شکل مربع با گوشه‌های خارجی مورب در انتهای بالا هستند. هنوز هم ممکن است در بعضی از دستگاه‌ها پورت USB Type-B پیدا کنید، اما بسیار نادر است.

قیمت و فروش کابل شارژ usb به MicroUSB موبایل 1 5 متری

این کابل دارای یک سر مادگی میکرو یو اس بی و طرف دیگر نری… فیش نری میکرو USB سرکابلی کامل پک کامل فیش نری میکرو USB- سوکت تعمیری کانکتور نری میکرو یو اس بی یا MicroUSB، جهت تعمیر انواع کابل میکرو USB شارژر، یا ساخت انواع کابل و پروژه که نیاز به جک نری میکرو USB دارند. کانکتور لایتنینگ یک پورت اتصال کوچک است که در تمامی مدل های فعلی آیفون استفاده می شود. کابل اتصال لایتنینگ می تواند آیفون شما را به آداپتور برق، کامپیوتر، ماشین و برخی لوازم جانبی متصل کند. اگر تا به حال نیاز به شارژ هر چیزی داشته اید، از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت ها، دوربین ها و حتی لپ تاپ های جدیدتر، احتمالاً نیاز به استفاده از آن را داشته اید. با این حال، کابل‌های USB در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی وجود دارند، علی‌رغم اینکه بسیاری از آنها کارهای مشابهی را انجام می‌دهند.

در این حالت مشتری شما را به عنوان کارشناس می شناسد و با اطلاعاتی که از شما دریافت می کند،با نظر کارشناسی شما هیچ مخالفتی نمی کند و پیشنهاد شما را برای خرید کابل شارژ با هر قیمتی را قبول می کند. در این حالت شما بالاترین سود را نسبت به رقبای خود دارید. این نوع استاندارد فست شارژ در دستگاه‌های سامسونگ بخصوص محصولات خانواده گلگسی استفاده می‌شود. در تولید برخی از کابل شارژر سامسونگ از این فناوری شارژر استفاده شده است.

نظر دهید

حدود سه تا چهار ساعت طول می‌کشد تا یک شارژر 5 واتی باتری تلفن همراه را شارژ کند. در حالی که این کار در شارژرهای سیمی در حدود دو ساعت و نیم زمان می‌برد. حتی دستگاه‌هایی که مجهز به فناوری شارژ سریع هستند ممکن است با شارژر بی‌سیم به آرامی شارژ شوند. شارژر وسیله‌ای است که در مواقع کم بودن شارژ باتری به دستگاه خود متصل کرده و باتری آن را شارژ می‌کنیم. معمولا هنگام خرید تلفن ‌همراه، حداقل یک آداپتور و کابل یا سیم شارژ موبایل در جعبه دستگاه وجود دارد. در برخی موارد، شارژرهای اضافی نیز به همراه گوشی عرضه می‌شود که دارای قابلیت‌های بیشتری است.

ابتدا بررسی کنید پریز برقی که شارژر را به آن وصل کرده‌اید سالم است یا خیر. شارژر را به پریز متصل کنید و منتظر بمانید تا جریان برق وارد گوشی شما شود. اگر این مرحله را به سلامت پشت سر گذاشتید، به مرحله بعدی بروید. شارژرهایی که حروف کوچک انگلیسی روی آن‌ها نوشته شده است، تقلبی هستند. به عنوان مثال، به جای 1A از حروف کوچک 1a استفاده شده باشد. اگر شارژرهای دیواری برای شما بسیار سنگین هستند و به دنبال شارژرهای سبک‌تری هستید، می‌توانید یک شارژر رومیزی تهیه کنید.

کابل و شارژر فست اصلی سونی Sony Xperia XZ Premium

سیم شارژر جز آن دسته از وسایلی است که به دلیل استفاده زیاد همیشه در معرض مشکلاتی همچون جداشدن سوکت از سیم و پاره شدن می‌باشد. به همین جهت پیشنهاد میکنیم هیچوقت کمیت را فدای کیفیت نکنید و از سیم شارژر اورجینال استفاده کنید تا کمتر در معرض این خسارت ها باشید ، اصولا یکی از دلایل خرید کابل شارژ گوشی همین است . اگر گوشی شما فست شارژ است بالطبع باید کابل شارژری را بخرید که این قابلیت را ساپورت کند. اگر شارژر شما فست شارژ نباشد با وجود داشتن گوشی فست شارژ روند شارژ شدن طول می کشد.

به عنوان مثال، به جای 1A از حروف کوچک 1a استفاده شده باشد.

ولی عمده ی فروش شما مربوط به کابل تایپ سی و آیفونی است و باید بیشترین سرمایه گذاری را بر روی کابل تایپ سی اصلی و اورجینال قرار دهید. همچنین بهتر است اقدام به خرید کابل شارژی نمایید که جنس بدنه آن از مواد مرغوب تهیه شده باشد که به مرور زمان دچار سائیدگی و پارگی نشده و همچنین در هنگام حمل و نقل دچار درهم پیچیدگی نشود. طبق تجربه داتیس مارت، با بیش از 10 سال سابقه فروش و واردات لوازم جانبی موبایل، بسته بندی کابل شارژ در گذشته تاثیر زیادی در فروش نداشت. بلکه قیمت مناسب و عکس کابل شارژ منطبق با عکس بسته بندی اورجینال، بیشترین تاثیر را داشت.

می‌توانید برای شارژ سریع‌تر، آداپتور برق USB-C را خریداری کنید، یا می‌توانید از کابل‌ها و آداپتورهای برق USB-A قدیمی خود به لایتنینگ استفاده کابل شارژر سامسونگ کنید. به اصطلاح کابل شارژر چند سر، ترکیب کابل داده های متعدد از رابط های مختلف در یک کابل است. در خرید کابل شارژ موبایل باید جواب به این سوال را بدانید که مشتریان شما کدام مدل گوشی ها را بیشتر استفاده می کنند. کیفیت شارژر در مقایسه با قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا یک شارژر تقلبی می‌توانید عملکرد گوشی شما را دچار مشکل کند و هزینه اضافی روی دست شما بگذارد. در خرید شارژر حتما به کیفیت کابل شارژ موبایل و اصل بودن آن توجه کنید.