لیست اتاق فرار های شیراز + رزرو آنلاین | allescape

لیست اتاق فرار های شیراز + رزرو آنلاین | allescape

شما می‌توانید از طریق لینک بالای صفحه بلیط با تخفیف بازی فرار از اتاق 195 تیمارستان را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از تکمیل عملیات خرید، برای اطلاع از سانس و دیگر نکات مختص اتاق فرار مانند درجه سختی و الزامات آن با شماره۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ با همکاران ما در سفرساز تماس بگیرید تا با خیال راحت تفریح را برای شما رزرو کنند. چنانچه از اسکیپ روم فرار از اتاق 195 تیمارستان استفاده کرده‌اید نظرات خود را با ما در قسمت نظرات همین صفحه درمیان بگذارید. مای اسکیپ از ابتدای فعالیت تمرکز خود را برروی بهترین اتاق فرار ها در همه شهر های ایران گذاشت و تا کنون توانسته است اتاق فرار شیراز ، اتاق فرار تهران ، اتاق فرار کرج ، اتاق فرار بندر انزلی و اتاق فرار مشهد را به سایت و اپلیکیشن خود اضافه کند.

بهترین راه نگهداری از کلمات کلید کیف پول ارز دیجیتال

داستان از این قرار است که وقتی شما وارد بازی می‌شوید، یک عملیات تروریستی قرار است تا یک ساعت دیگر در شهر تهران اتفاق بیفتد! شما و دوستانتان در این بازی در نقش یک گروهک امنیتی‌اید و باید با سرنخ‌های موجود در محیط بازی، به یک زیرزمین که متعلق به یک سرایدار بوده که قبلا در آنجا زندگی می‌کرده، برسید و با کشف معمای اصلی این بازی، حمله تروریستی را متوقف کنید. اگر از اتاق فرار انتظار دکورهای هیجان‌انگیز و دلهره‌آور را دارید این اسکیپ روم به شما پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر به‌دنبال تجربه متفاوت و به‌چالش‌کشیدن خود و دوستانتان با معماهای پیچیده و دشوارید، تجربه این محیط به‌شدت به شما پیشنهاد می‌شود. استاندارد سنی برای ورود به فضای بازی اتاق‌های فرار ۱۴ سال بوده و اگر سناریو و محتوای بازی ترسناک باشد، حداقل سنی ۱۷ سال است. اگر تا الان اتاق فرار را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید یک روز پرهیجان با دوستانتان داشته باشید، حتما اتاق فرارهای معرفی‌شده در این مطلب را بشناسید و بعد تصمیم بگیرید.

اتاق فرار گورستان متروکه

در اسکیپ روم اسکیپ مستر توان مغزی دوستانتان را می‌توانید به چالش بکشید. سناریوی داستان اتاق فرار اسکیپ مستر به‌ این صورت است که یکی از دوستان افراد شرکت‌کننده به‌مدت چند روزی است که گم شده است و از او خبری نیست. نامه‌ای به‌دست شما می‌رسد که حاوی این است که شما باید به سردخانه‌ای بروید. این تیم برای جمع‌آوری شواهد و مدارک به خانه آقای هنری لوکاس وارد می‌شوند و فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارند تا این مدارک را جمع‌آوری کنند و از آنجا خارج شوند. مخاطبان اسکیپ روم رتسل روم آقایان و بانوان‌اند و تعداد بازیکنان هم ۴ تا ۷ نفر است.

بازی در اتاق فرار مگا اسکیپ به‌گونه‌ای است که گویی در آن یکی از بازیگران سینما هستید. هیجان حضور در این اتاق فرار توصیف‌نشدنی است و قطعاً لحظات شاد و دل‌چسبی را تجربه خواهید کرد. مخاطب اسکیپ روم مگا اسکیپ آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هر بازی هم بین ۴ تا ۷ نفر است. نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود.

۱۴. اسکیپ روت

توجه کنید که برای تجربه کردن اسکیپ روم باغ متروکه، میبایست حتما این اتاق فرار را از سئوی سایت قبل رزرو کنید. توجه کنید که برای تجربه کردن اسکیپ روم زندان گور، میبایست حتما این اتاق فرار را از قبل رزرو کنید. توجه کنید که برای تجربه کردن اسکیپ روم دخمه شوم، میبایست حتما این اتاق فرار را از قبل رزرو کنید.

  • برای مثال در صورتی که یک اتاق فرار با ژانر کارگاهی انتخاب کنید احتمالا باید این انتظار را داشته باشید که شما وارد صحنه یک جرم شوید و یا از یک محل که در آن سرقت صورت گرفته از طریق سرنخهای موجود برای پیدا کردن مقصران آن حادثه استفاده کنید.
  • با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم.
  • گروه‌های بازی ۴ تا ۷ نفره است و برای سنین ۱۲ تا ۷۵ سال هم مناسب است.
  • این اتاق فرار هم مانند اتاق فرار سرقت از بانک دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند.
  • بازی در اتاق فرار مگا اسکیپ به‌گونه‌ای است که گویی در آن یکی از بازیگران سینما هستید.