لیست خانه نامرئی به قیمت 18 میلیون دلار

این فهرست توسط آرون کرمان و مت آدامو از AKG | املاک بین المللی کریستیز

با فیلم های کوتاه در پروژه های سینمایی متعدد و پوشش گسترده تر در نتفلیکس شگفت انگیزترین اجاره تعطیلات جهاناین خانه به عنوان لوکیشن فیلم و اقامت لوکس Airbnb با قیمت هر شب 2500 دلار در دسترس بوده است.



منبع شیشه سولارکول منعکس کننده گرما به خانه ظاهر منحصربفردی می دهد و با وجود هوای سخت کویری، فضای داخلی را معتدل نگه می دارد و اشعه های مضر UV را فیلتر می کند.

سقف فوم دوستدار محیط زیست و سیستم برق خورشیدی خانه را به مدلی از پایداری تبدیل کرده است.

دیوارهای شیشه ای از سه طرف برای برداشتی بدیع از مفهوم زندگی داخلی و خارجی باز می شوند. در داخل، یک استخر شنای سرپوشیده گرم شده 100 فوتی با دیواری به مساحت 224 فوت مربع که برای نمایش فیلم مناسب است، پوشانده شده است.

تهیه کنندگان کریس هانلی و روبرتا هانلی به خاطر پروژه های سینمایی مبتکرانه خود از جمله فیلم های کالت معروف هستند. روانی آمریکایی و اولین کارگردانی سوفیا کاپولا، خودکشی های ویرجین.

وقتی نوبت به طراحی خانه رسید، آنها چیزی در لبه برش می خواستند.

سه اتاق خواب بزرگ خانه هر کدام دارای حمام اختصاصی با وسایل بوفی هستند. سوئیت اصلی در حال حاضر به یک تختخواب شیشه ای غول پیکر مجهز شده است و دارای یک حمام الهام گرفته از استراحتگاه پنج ستاره با وان خیس کردن، روشویی شناور، و دوش باران است.

با الهام از کلاسیک علمی تخیلی 2001: یک ادیسه فضایی، خانه ای در جاشوا تری، کالیفرنیا یک جعبه آینه ای به مساحت 5500 فوت مربع است.

هانلی ها با معمار توماس اورسینسکی، یکی از همکاران فرانک گری، برای طراحی خانه نامرئی خود شریک شدند. این خانه اکنون با قیمت 18 میلیون دلار برای فروش فهرست شده است

این خانه که در 67 هکتار بیابان نشسته است، انزوا و یگانگی با طبیعت را فراهم می کند.