لیست رستوران های بوشهر + آدرس و تلفن | behgardi

میداف یکی از بزرگترین رستوران های بوشهر است که در ساختمانی ۳ طبقه واقع شده است. یک طبقه آن را به کافی‌شاپ و دو طبقه دیگر را به سرو غذاهای سنتی و محلی اختصاص دارند. این رستوران انواع غذاهای دریایی محلی بوشهر را به بهترین شکل و با بهترین طعم و ادویه سرو می‌کند.

رستوران‌های بهتر و نامدار در بوشهر

شرکت سامانه سفیران مهر همگردی با سایت همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است. همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است. همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید.

شما می‌توانید از طریق بلد به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب رستوران گرگور بوشهر کنید. خاتم در مرکز شهر قرار ندارد، اما یک رستوران با چیدمان سنتی و غذاهای ایرانی همیشه طرفدار دارد. وقتی که وارد رستوران می‌شوید، حال و هوای بوشهر را می‌گیرید. در این سفره‌خانه سنتی می‌توانید چای و قلیان هم سفارش دهید.

بهترین رستوران های بوشهر – رستوران گرگور

لیست رستوران های بوشهر + آدرس و تلفن | behgardi

قیمت غذاها در این کافه بسیار مناسب است و مشتری‌ها راضی هستند. برای رسیدن به این رستوران بوشهر خود را به نواب صفوی رسانده و در جهت شمال غربی آن برانید. بعد از رسیدن به سیم پیچی الکتروموتور زارعی به طرف راست و به سمت حافظ بپیچید. در تمامی طول مسیر در همین حافظ بمانید تا در نهایت از خدمات دریایی امیر به سمت راست بروید.

شهرهای پر بازدید

فضایی دلنشین و غذاهای باکیفیتش، گردشگرهای فراوانی را به این رستوران جذب می‌کند. می‌توانید در رستوران خلیج فارس، غذاهای ایرانی و سنتی جنوبی را سفارش بدهید. بعد از خوردن وعده‌ای خوشمزه، سری هم به پارک TV بوشهر و موزه مردم شناسی بزنید.

  • پرنسل خوش‌رو و مجرب رستوران هم با احترام و ادب به خواسته‌هایتان رسیدگی می‌کنند.
  • گاندو گزینه‌ی دیگر شما برای میل کردن غذای ایتالیایی و تنوع دادن به غذاهای روزانه است.
  • اگر دوست دارید هنگام غذا خوردن به تماشای خلیج فارس بنشینید و صدای آرامش‌بخش امواج گوش‌تان را نوازش کند و به اشتها بیایید، در رستوران‌های بوشهر این فرصت برایتان فراهم شده است.
  • میگو پلو، میگو سوخاری، قلیه میگو و ماهی شکم‌پر شوریده از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند.
  • اگر اهل شب‌نشینی هستید، این رستوران برای شماست؛ به شونشین بروید، کمتر هزینه کنید و بیشتر خوش بگذرانید!