مراکز خرید ارمنستان ، لیستی از ۸ مرکز خرید برتر ارمنستان سفرزون

اما به هر حال برای کسی که به دنبال خرید ارزان در ایروان باشد، این مرکز خرید می تواند گزینه ایده آلی باشد. بازار هرازدان از شلوغ‌ترین مراکز خرید ایروان است که محبوبیت بسیاری در میان ساکنان این شهر دارد. اغلب مردم برای خرید مایحتاج خود با قیمتی ارزان، به این مرکز خرید پر‌سر‌و‌صدا و شلوغ مراجعه می‌کنند. اگر از حضور و گشت‌و‌گذار در بازار‌های پر‌ازدحام و رنگارنگ لذت می‌برید، بازدید از این بازار محبوب را از دست ندهید؛ چرا‌که جنب‌و‌جوش مردم و فروشندگان در این بازار، در‌جریان بودن زندگی را مراکز خرید ارزان ایروان به‌زیبایی به‌رخ می‌کشد.

در روزهای خاصی مانند روز کودک، ولنتاین، روز زن یا جشن کریسمس و عید سال نو، رویدادهایی مختلف برپا شده و شوهای فشن هم برگزار می‌شوند. شناخت بهترین مراکز خرید ارمنستان یکی از کار‌هایی است که هر کدام از توریست‌ های وارد شده به این کشور، باید آن را در لیست اولویت ‌های خود قرار دهند. مراکز خرید، پاساژ‌ها و فروشگاه ‌های بسیار زیادی در کشور ارمنستان و به خصوص در شهر ایروان قرار دارند که می‌ توانید از آن ‌ها ملزومات مورد نیاز خود را خریداری کنید. مرکز خرید ایروان مال اولین مکانی است که بیشتر گردشگران و ساکنان محلی برای خرید در ایام سال نو، کریسمس و سایر مناسبت های ملی ارمنستان از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر معماری زیبا و جذاب ایروان مال، فروشگاه‌های متعددی در آن قرار دارند که بیشترشان شعبه برندهای معروف دنیا هستند.

در این مجتمع تجاری کالا‌هایی متنوع، از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا لوازم آرایشی، وسایل الکترونیکی و… عرضه می‌شوند. همچنین خوب است اشاره کنیم که برخی از واحد‌های تجاری مرکز خرید باغ دالما نیز نمایندگی فروش محصولات برند‌های مشهور و معتبر همچون لوییز، زارا، تاپ شاپ، پول اند بیر، مارکس اند اسپنسر و… هستند. از امکانات رفاهی و تفریحی این مجتمع نیز می‌توان به سالن سینما، سالن بولینگ، چندین رستوران و فست‌‌فود و… اشاره کرد. یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ایروان تاشیر است که توانسته در میان مردم ارمنی و گردشگران به محبوبیت خاصی دست یابد. در تاشیر ایروان فروشگاه های بی نظیری با اجناس و کالاهای مارک وجود دارد که شما می توانید طلا و زیورآلاتی زیبا را از طبقه ی اول آن خریداری کنید.

۴-مرکز خرید ایروان مال

مراکز خرید ارمنستان ، لیستی از ۸ مرکز خرید برتر ارمنستان سفرزون در‌ نتیجه با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید سوغاتی خاص و ارزشمند برای خانواده، دوستان و آشنایان نزدیک خود، تهیه کنید. این شهر بازدید کنید تا بتوانید محصولات بیشتری را مطابق نیاز خود خریداری نمایید. در ادامه به معرفی چند بازار ارزان قیمت نظیر بازار ورنیساج، مرکز خرید سورمالی و بازار بنگلادش می‌پردازیم که امکان خرید ارزان قیمت را برای توریست‌ها فراهم آورد. دور از انتظار نخواهد بود اگر بگوییم قطب خرید در ارمنستان در پایتخت این کشور یعنی ایروان قرار گرفته است. این شهر که بزرگ‌ترین شهر ارمنستان است، مراکز خرید متعدد و مشهوری را در خودی جای داده است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین هتل‌های دارای اسپا در ایروان

خوب است اشاره کنیم که در این مجتمع علاوه‌بر واحد‌های تجاری، بخش‌های مختلفی برای تفریح و سرگرمی بازدید‌کنندگان وجود دارد. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی که در این مجموعه واقع شده است می‌توان به شهربازی، سالن‌های تئاتر و کنسرت و رستوران‌های مختلف با منو‌های متنوع اشاره کرد. از‌این‌رو شما می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری طولانی در این مجتمع برای خرید، به‌منظور رفع گرسنگی و خستگی به رستوران‌های آن مراجعه کرده و با صرف غذایی لذیذ،‌ روز خود را بسازید. به عنوان توریستی‌ترین شهر کشور ارمنستان، دارای فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی است. این مراکز خرید و بازارها انواع مختلفی داشته و بسته به میزان بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید می‌توانید به مناسب‌ترین مرکز خرید مراجعه نمایید.

مراکز خرید اراک ایروان مال دارای صد و بیست واحد تجاری، فروشگاه‌های برند، رستوران‌های متنوع، سالن‌های کنسرت، شهربازی، هایپر مارکت و… می‌باشد. آجیل و میوه‌خشک از بهترین سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید از ایروان تهیه کرده و با خود به ایران ببرید؛ چرا‌که این خوراکی‌ها هم جزء محبوب‌ترین و لذیذ‌ترین سوغات ارمنستان به‌شمار می‌آیند و هم حمل‌و‌نقل آن‌ها راحت است. اگر قصد خرید این خوراکی‌های لذیذ را به‌عنوان سوغاتی دارید، باید بگوییم که فروشگاه پندوک از بهترین مراکز خرید ایروان برای تهیه آجیل و میوه‌خشک است. در این فروشگاه انواع آجیل و میوه‌خشک با کیفیتی عالی و بسته‌بندی‌های زیبا عرضه می‌شوند. مرکز خرید مترونوم از معروف‌ترین مراکز خرید ایروان است که جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد.

  • کافه جازوه – قاره پیمامعروفترین شعبه جازوه در نزدیکی میدان اپرا و در کنار کافه ها و رستوران های متعدد دیگر قرار گرفته است.
  • جالب اینجاست که بسیاری از برندهای معروف در ارمنستان شعبه دارند و می توانید با خیال راحت بهترین جنس مورد نظر خود (از جمله لباس و پوشاک) را خریداری کنید.
  • ورنیساژ در روزهای شنبه و یکشنبه برگزارشده و انواع یادگاری‌ها، ظروف و بشقاب‌های طرح دار، صنایع‌دستی و کارت‌پستال‌ها را باقیمت‌های مناسب می‌توان در آنجا پیدا کرد.