مشخصات، قیمت و خرید انواع ماژول های الکترونیکی کافه ربات | asilight

بجای استفاده از یک سنسور یا تراشه‌ای خاص و طراحی مدار برای آن، از یک ماژول با همان ویژگی‌ها استفاده می‌شود. هم صرفه اقتصادی ماژول بیشتر است و هم قابلیت اطمینان بیشتری دارد. ماژول لیزر یکی دیگر از ماژول های پر کاربرد در الکترونیک محسوب می شود که دارای انواع مختلف خروجی نقطه، خط مستقیم یا خط متقاطع است. هم چنین گیرنده لیزری وجود دارند که همگی با منبع تغذیه 5 ولت DC کار می کند.

LED نواری شاخه ای بلوکی

در این گجت های الکترونیکی برای ایجاد ارتباط بی سیم کوتاه برد، ماژول بلوتوث به کار رفته است. به این ترتیب می توان میان آن ها با دیگر دستگاه های مشابه ارتباطات کوتاه بلوتوثی جهت انتقال اطلاعات ،کنترل از راه دور و … برقرار نمود. در این دوره آموزشی به طور جامع همه مفاهیم زبان برنامه نویسی جاوا آموزش داده شده‌اند. طول مدت این دوره آموزشی جامع نزدیک به ۲۰ ساعت و توسط دکتر مصطفی کلامی هریس تدریس شده است.

بسته 5 عددی نمایشگر OLED SSD1306 (انتخاب رنگ)

ساخت این نوع از ماژول‌ها بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام شود ایجاد یک فایل حاوی کدهای پایتون با پسوند py. در ادامه این بخش به بررسی مسیر جستجوی ماژول در پایتون پرداخته می‌شود. یک ماژول می‌تواند با استفاده از زبان برنامه نویسی C نوشته شود و در زمان اجرا به صورت پویا بارگذاری شود. برای مثال می‌توان به ماژول «re» یا همان «Regular Expression» اشاره کرد. Function identifier name
//lines of code;
Return ;
در ادامه این مقاله برای درک بهتر ماژول در برنامه نویسی به بررسی ماژول در زبان پایتون پرداخته می‌شود.

ماژول LED RGB تکی WS2812 از سه رنگ قرمز، سبز و آبی تشکیل شده بطوریکه به آی سی WS2811 متصل است. آی سی WS2811 دیجیتال می باشد که همراه LED RGB هفت رنگ آنرا به فولکالر 16 میلیون رنگ تبدیل میکند. یک فهرست وابسته به نصب از پوشه‌ها که در زمان نصب پایتون ایجاد شده است. هیچ داده‌ای از داخل ماژول با برخی از داده‌های خارج آن ارتباط برقرار نمی‌کند.

مشخصات، قیمت و خرید انواع ماژول های الکترونیکی کافه ربات | asilight

ماژول و امبدد سیستم ها یکه تازان دنیای الکترونیک امروز هستند. اغلب پروژه های صنعتی، تجاری و … بر پایه سیستم های ماژولار طراحی و اجرا می شوند. هدف اصلی در استفاده از این سیستم های کوچک پیروی از ضرب المثل “چرخ را دوباره اختراع نمی کنند!

  • گرفته شده است، این ماژول سبب ایجاد یک ارتباط ایمن و راحت تر خواهد شد و از لحاظ کیفیت و سرعت جایگاه بالایی دارد، در واقع ماژول ها ساخته شدند تا سبب کمک بیشتری به ارتباطات شده و دامنه آن را قوی نمایند.
  • برنامه‌های دیگر نیز ممکن است از ماژولی با همین نام استفاده کنند اما بسته به برنامه محتوای ماژول‌های طراحی ماژول شده متغیر هستند.
  • برای اینکه مفهوم ماژول madual را به درستی درک کنید؛ کودکی را تصور کنید که در حال بازی با قطعات آجری شکل یک اسباب‌بازی خانه‌‌سازی است.
  • ماژول فیبر نوری مدل اس اف پی امروزه یکی از پر طرفدارترین ماژول ها برای ایجاد ارتباطات محسوب می شود ولی برای استفاده و به کار گیری آن به مواردی توجه داشت که در ذیل شرح می دهیم.