مشخصات قیمت و خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی CCK پک سه عددی مینروا فیلتر

قطعات آن نیز توسط همین نمایندگی ارائه می‌شوند و شما بی‌نیاز از هر جای دیگری می‌توانید آب آشامیدنی سالم را تجربه کنید. قطعات دستگاه تصفیه آب سی سی کا همه دارای عبارت CCK هستند. یعنی این عبارت می بایست روی تمام قطعات و اتصالات حک شده باشد. اگر فیلتر ممبران را روی دستگاه سی سی کا مشاهده کردید اطمینان حاصل کنید که دستگاه غیر اصل است. بسیاری از فروشگاه ها متاسفانه این مورد را نادیده گرفته و برای ارسال، نصب و تعمیر در صورت وجود گارانتی هزینه می گیرند.

  • دستگاه هایی که با اسمز معکوس کار میکنند معمولا دارای 6 تا 9 فیلتر هستند.
  • برای نصب این دستگاه ابتدا باید بیان کنیم به علت دارا بودن شاسی فلزی می توان آن را بر روی سینک آشپزخانه نصب کرد.
  • سی سی کا یا فیلتر الیافی حذف گل و لای و مواد معلق می باشد.

فیلترهای پایین عمودی یا همان پیش فیلترها بهتر است هر شش ماه و فیلتر های افقی بالا پست کربن و مینرال بهتر است هر یک سال یکبار تعویض شود. در غیر اینصورت احتمال ایجاد طعم و بوی بد در آب برداشت خروجی دستگاه وجود دارد. شیر برداشت تصفیه آب خانگی اهرمی باید از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشد. برای ساخت شیر اهرمی تصفیه آب نباید از آلیاژ سرب استفاده شود. پمپ CCK در تایوان تولید و مونتاژ شده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

هم چنین کلیه خدمات پس از فروش دستگاه شما نیز بر عهده ی این مجموعه می باشد که با بهترین قیمت آن ها را ارائه می دهد. انواع تصفیه آب های سی سی کا مدل های6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن سازمی باشند که بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب سی سی کا هستند. تمامی این دستگاه ها ازسیستم اسمز معکوسبرای حذف املاح آب استفاده می کنند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

نمیتوان گفت کدام بهتر است بلکه باید دو مدل خاص را با یکدیگر مقایسه کرد . در کل فیلتر ممبران هر دو دستگاه در رده بالای کیفیتی هستند و عیب و نقصی ندارند و آنقدر اختلاف ندارند که مبنای تصمیم گیری خودتان را فیلتر ممبران آنها قرار دهید . TDS متر وارداتی برند HM اورجینال با کیفیت و دقت بالا جهت سنجش میزان سختی آب برای…

مشخصات قیمت و خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی CCK پک سه عددی مینروا فیلتر

4- با دقت به فیلترهای دستگاه نگاه کنید که همگی از برند CCK باشند . می باشد که هر دو این مخازن 19 لیتری می باشد و می تواند تا 12 لیتر آب تصفیه شده را در خود ذخیره کند . تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت مینروا فیلتر است. اعلاوه بر 6 فیلتری که در نوع 6 مرحله‌ای به آن پرداختیم دو فیلتر دیگر هم به این دستگاه اضافه شده‌اند. همچنین حذف فلزاتی مثل نیتریت و نیترات از آب نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌باشد.

یعنی فلزهای سنگین را از آب حذف می‌کند و اجازه نمی‌دهد وارد آب شوند و نیترات و فرآوردهای شیمیایی را به طور کامل از بین می‌برد و نمک‌های محلول در آب را هم شناسایی می‌کند و توسط فرایند یونی جذب می‌کند. اگر به هر دلیل هد پمپ صدمه ببیند، می توان هد آن را تعویض نمود. فیلترهای اصلی در بازار کمیاب است اما پیدا می شود و البته خوبی این دستگاه نیز این است که در صورتی که فیلترهای اورجینالش پیدا نشود ، میتوانید از فیلترهای اصلی اما با برند دیگر استفاده کنید .

پر فروش ترین مدل دستگاه اسمز معکوس سافت واتر دستگاه های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای قلیایی کننده و 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. رنج قیمت دستگاه های برند soft water بین 2 الی 3 میلیون تومان می باشد. دستگاه های UF یا اولترا فیلتراسیون این برند قیمت پایین تری دارند که فقط می توان از آن ها برای حذف املاح درشت آب و کلر استفاده نمود. قیمت این فیلترها دقیقا به جنس، برند و مدل آن ها بستگی دارد. هر چه مواد مصرفی برای تولید فیلترها از جنس مرغوب و همچنین مدت زمان فرآیند تولید آن ها بیشتر باشد گران تر هستند. قیمت فیلتر تصفیه آب سی سی کا نسبت به فیلترهای دیگر موجود در بازار به همین دلیلی که در بالا اشاره شد گران تر است.

به طور کلی کاربرد فیلترهای کربن بلاک بیشتر از فیلتر کربن ها است. بهترین کار خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های محصول است. زیرا اگر تخصصی در این زمینه نداشته باشید توانایی تشخیص تقلبی بسیار سخت است. با خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی آب کالا، قبل از خرید با امکانات محصول و قیمت آن و کاراریی هر دستگاه آشنا خواهید شد. بله دستگاه ها همون هایی که هستن که دو سال پیش هم به فروش میرفتن.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا 6 مرحله CK-02

از مزایای این دستگاه می توان به عدم نیاز به برق این دستگاه ، کیفیت بسیار بالای تصفیه آب، قیمت بسیار مناسب و هزینه تعمیر و نگهداری ارزان اشاره کرد. سافت واتر یکی از قدیمی ترین برندهایی است که در حوزه تصفیه آب فعالیت دارد. این برند در حال حاضر اغلب در ایران تولید و عرضه میشود. فروشگاه آبین کالا شامل تامین قطعات اورجینال ، تامین فیلتر های با کیفیت بصورت مادام العمر می باشد قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK . هر دو تایوانی و دارای تاییدیه های معتبر جهانی هستند و کیفیت بالایی دارند اما کلا برند ایزی ول همیشه محصولات لوکس تری تولید میکند . این فیلتر جهت حفظ املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن نظیر منیزیم، کلسیم و غیره می باشد.