معرفی 10 ژانر اتاق فرار مخصوص اسکیپ رومی ها پازل روم | allescape

در ادامه مهم ترین ژانر های موجود در اتاق فرار ها را بررسی خواهیم کرد. امکانات بسیار مناسب و همچنین دسترسی ساده، باعث شد اپلیکیشن مای اسکیپ به سرعت در میان علاقه مندان به اتاق فرار رشد کند . همواره تلاش میکنیم، در فواصل زمانی کوتاه، امکانات جدیدی به اپلیکیشن و سایت اضافه نماییم.

معرفی 10 ژانر اتاق فرار مخصوص اسکیپ رومی ها پازل روم | allescape در واقع این ایده از جایی شروع شد که همه‌ی ما علاقه داشتیم تا قهرمان داستان در یک فیلم باشیم. به همین دلیل هم اتاق‌های فرار در میان مردم به محبوبیت‌ بالایی رسیده‌اند. در واقع همه‌ی ما دوست داریم تا در اتاق فرار مانند قهرمان فیلم‌هایی که دیده‌ایم باشیم. برای مثال اتاق فرار جنگل و اتاق فرار آلیس در سرزمین عجایب از جمله محبوب‌ترین اتاق‌های فرار در لس‌آنجلس بوده‌اند.

بازی ترسناک و دلهره آور اتاق فرار شکارچی2 ( کلانتر )

اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن. با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید. همان طور که از نام این نوع بازی مشخص است، داستان درام و عاطفی در اسکیپ روم اتفاق خواهد افتاد و خبری از ترس و وحشت در آن نیست.

دسته‌ها

با انتخاب دقیق تاریخ، زمان، تعداد اعضای تیم و درج نام و تلفن سرگروه اتاق مورد نظرتون رو رزرو کنید. دسترسی عالی، امکان عکاسی پس از پایان بازی، شارژکردن گوشی همراه، وجود کمد قفل‌دار برای نگهداری لوازم شخصی، رختکن، جای پارک آسان، اینترنت و سیستم تهویه از جمله ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه است. این امکان برای همه کاربران سایت و اپلیکیشن مای اسکیپ ( هم در سطح مجموعه دار و هم در سطح پلیر ) قعال است و همه کاربران میتوانند از این آپشن استفاده کنند.

  • در این شرایط وظیفه شماست که هرچه زودتر از این فروشگاه خارج شوید و از آن شهر فرار کنید.
  • در اتاق فرارهای دلهره آور به علت ایجاد فضایی وهم آلود و پر استرس فضا برای حل معمای پیچیده ممکن است سخت باشد.
  • اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند.
  • امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند.
از دیگر ژانرهای اتاق فرار که محبوب اسکیپ بازها هستند، ژانر دلهره آور بازی و سرگرمی است. سناریو و داستان این بازی ها به گونه ای طراحی شده است که در افراد ترس از اتفاقی که شاید در آینده رخ دهد ایجاد میشود. به همین دلیل حس و حال آن با اتاق فرارهایی که ژانر ترسناک دارند کاملا فرق دارد. این قبیل بازی ها برای افرادی مناسب است که نه تنها عاشق ترس و اضطراب هستند، بلکه حس ماجراجویی نیز در آنها در سطح بالایی قرار دارد.

اتاق فرار معبد