نمای ساختمان اداری مدرن+برآورد قیمت طراحی و اجرای نمادیزاین | amosarchitecture

درباره این موضوع فکر کنید که این دفترکار فقط برای کارکنان آنجا طراحی می شود و یا ارباب رجوع های زیادی دارد. بعضی از کارها به فضای بزرگتری نیاز دارند،درحالی که بعضی دیگر به اتاقی برای کامپیوتر یا دیگر تجهیزات اداری نیاز دارند. ساختمان اداری مدرن سفیراناز “مهسا مجیدی” در طبقه ششم یک ساختمان 24 واحدی، از یک جعبه شیشه ای ساده تشکیل شده که حتی جزئیات ساده curtain wall در نمای آن حل نشده است. در برنامه فیزیکی جدید کل دیوارها و سقف های کاذب تخریب و اسکلت زیبا و بتن ریزی کف طبقه بالا بعد از تخریب کامل مشهود شد. کارفرمایان باید به این نکته توجه داشته باشند که محیط کار باید جذاب باشد تا باعث ترغیب و تشویق کارمندان شود که در نهایت خروجی کار با کیفیت بالاتری به دست مشتریان آن کسب و کار برسد.

طراحی نورپردازی ساختمان اداری

قطعا سازه های فرسوده و قدیمی امنیت پایینی دارند، در نتیجه با بازسازی ساختمان ها می توان امنیت سازه را بالا برد. دلایل بسیاری وجود دارد که افراد بازسازی را انجام می دهند؛ به عنوان مثال مهم ترین دلیل انجام این کار افزایش طول عمر ساختمان ها مخصوصا ساختمان های قدیمی است. فرقی ندارد یک ساختمان در زمان تاسیسات چقدر استاندارد کار ها را رعایت کرده باشد، در هر صورت به مرور زمان دچار فرسودگی می شود. گاها برای اجرای بازسازی به مجوز شهرداری هم نیاز پیدا خواهید کرد.

طراحی نمای ساختمان اداری در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی

نوع دسترسی ها، اولویت بندی ها و تعداد و جایگیری باکس های ارتباط عمودی در پلان در این مرحله مشخص می گردد. رنگ‌ها در عملکرد و میانکنش‌های ما موثر اند؛ لذا رنگ‌های مشخص کف پوش برای بیزینس‌های گوناگون مناسب اند. در صورتی که بیزینس شما آنالیزی است و توجه به جزئیات در آن اهمیت دارد، از تن رنگ قرمز برای کف پوش‌ها استفاده کنید.

http://barbarietehran.ir

سائو پائولو/ شرکت طراحی Triptyque مستقر در پاریس، ساختمان تجاری RB12 را برای تجدید حیات مرکز شهر ریو طراحی کرد. این ساختمان نیازهای برق خود را از طریق پنل های فتوولتائیک فراهم می کند. RB12 دارای نمای پنجره دار بیوشیمیایی می باشد که به طور خودکار میزان مصرف نور را کنترل و امکان ورود نور بهینه را در طول روز فراهم می کند و همچنین وجود باغچه در تراس ها خود باعث خنک شدن فضاهای داخلی می شود. وضعیت اولیه‌ی ساختمان، برند متریال به کار رفته برای قسمت‌های مختلف، دستمزد کارگران و پیمانکار، اندازه‌ی ساختمان اداری، حمل و نقل نخاله‌ی ساختمان و غیره همگی در تعیین هزینه‌ی نوسازی فضای اداری موثر هستند.

  • سایت اصلی پروژه تیم طراحی را ناچار به ایجاد پلانی خطی، باریک و مستطیلی کرد به شکلی که تاکید و تمرکز اصلی بر روی ایجاد فضایی غیر یکنواخت قرار گرفت.
  • فضایی با ارتفاع 7 متر که کاملا برای طراحی یک فضای اداری ایده آل ، مناسب بوده است.
  • انجام لوله کشی های جدید، سیم کشی و نور پردازی های متفاوت، تعیین کف پوش ها مراحل بعدی می باشند.
  • نمای ساختمان های اداری مهم ترین بخش طراحی این گونه پروژه های محسوب می شود.
ذخیره مجله خبری معماری و ساختمان آموس می‌تواند به شکل فردی، گروهی یا عمومی انجام شود که تعداد و نوع آن وابسته به واحد و بخش کاری مربوطه می‌باشد. در مجموع دسترسی به قفسه بندی، تجهیزات کوچک و فایل‌ها بایستی به راحتی انجام شود. بهتر است فضای فایل در بخش مرکزی بوده و لوازم و امکانات مختلف را در قفسه‌ها، کمدها یا کابینت‌هایی که دارای درهای کشویی یا گردان است قرار دهیم. در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌توانید ابعاد قفسه بندی را مشاهده نمایید.

طراحی ساختمان اداری کوچک در کرمان