نیمکره لیورپول جزو اولین هایی است که به شش اعتبار سبز دست یافته است

Sciontec همچنین اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از استراتژی لیزینگ سبز، راهنمایی‌های پایداری رایگان را برای همه مشتریان خود ارائه می‌کند تا به آنها کمک کند تا به اهداف خود برای استفاده عملیاتی انرژی برسند. این بخشی از 10 وعده شورای شهر لیورپول پس از همه گیری برای تحریک رشد اقتصادی، پیش بینی 800 شغل جدید و حمایت از 100 کارآموزی تنها در طول ساخت و ساز خواهد بود.

با وجود خوشه‌های صنعتی پیشرو در جهان در زمینه کنترل بیماری‌های عفونی، شیمی مواد و هوش مصنوعی، که همگی در آستان ما هستند، اقتصاد نوآوری پر رونقی داریم. اما برای حفظ رشد آن، حیاتی است که ما بتوانیم به کسب و کارها فضای اداری با فناوری پیشرفته و پایداری را ارائه دهیم که برای شکوفایی و منجنیق کردن منطقه ما به خط مقدم نوآوری بریتانیا نیاز دارند.”

معماری خیره کننده نیمکره توسط معماران AHR به گونه ای طراحی شده است که شخصیت، ظاهر و احساس خاص خود را داشته باشد، با این نام که نشان دهنده دو طرف مغز انسان است، جایی که سمت راست آن خلاق و تخیلی است و سمت چپ آکادمیک و منطقی است.

Hemisphere که در هشت طبقه قرار دارد، با 166 فضای دوچرخه امن و امکانات شارژ دوچرخه الکترونیکی، دوست‌داشتنی‌ترین فضای کاری برای دوچرخه‌سواری در مرکز شهر لیورپول خواهد بود.

نیمکره همچنین دارای استودیوی سلامتی، فضای کاری در فضای باز و تراس پشت بام، آزمایشگاه نوآوری، و فضای رویدادهای چند منظوره خواهد بود.

Sciontec قصد دارد در پایان سال 2023 پیشرفت کند و تاریخ تکمیل آن در اواخر سال 2025 باشد.



منبع Hemisphere توسط Sciontec فضای اداری عالی را فراهم می کند و یکی از اولین ساخته های جدید بریتانیا با عملیاتی Net-Zero، Platinum WELL، BREEAM Excellent، EPC Rated A، WiredScore گواهی و NABERS 5.5* خواهد بود.

کالین سینکلر، مدیر اجرایی Sciontec و KQ لیورپول، گفت: «ما مفتخریم که با شورای شهر لیورپول، با حمایت منطقه شهر، برای ارائه یک رویکرد جامع برای ایجاد دهکده پدینگتون به عنوان مقصدی فراگیر برای سلامت، همکاری می کنیم. علوم زیستی، فناوری و نوآوری دیجیتال.»

یک توسعه جدید 56 میلیون پوندی، به‌مدت 119612 فوت مربع، مبتنی بر نوآوری، در قلب منطقه نوآوری محله دانش لیورپول (KQ Liverpool)، یکی از اولین ساختمان‌هایی است که در بریتانیا طراحی شده است که شش اعتبار سبز جهانی را به دست آورده است.

قصد توسعه برای اولین بار در سال 2021 با حمایت اداره ترکیبی منطقه شهر لیورپول اعلام شد که قبلاً 12 میلیون پوند از صندوق سرمایه گذاری واحد در روستای پدینگتون سرمایه گذاری کرده است.

استیو روترام، شهردار منطقه شهر لیورپول، اضافه کرد: «توسعه‌هایی از این دست مناسب منطقه شهری مدرن و آینده‌نگر مانند منطقه ما است. برنامه‌های Sciontec بیشتر دیدگاه من برای منطقه را در بر می‌گیرد: بهره‌گیری از تخصص دانشگاه‌های در سطح جهانی ما در قلب محله دانش، جذب مشاغل سراسری و اسکان همه آن‌ها در یکی از تمیزترین و سرسبزترین ساختمان‌های منطقه ما – اولین جایی که از نظر عملیاتی صفر خالص باشد.

Hemisphere که در مجاورت The Spine – یکی از سالم‌ترین ساختمان‌های جهان – قرار دارد، اولین ساخت جدید برای Sciontec، مالکان پارک علمی لیورپول خواهد بود، که در حال حاضر با تعدادی از پیش‌دستگاه‌های بالقوه در حال گفتگو است.

این ساختمان برای افرادی طراحی شده است که به بهبود مکان ها و محیط زیست و کسانی که با نوآوری و فراگیری هدایت می شوند اهمیت می دهند.