هنینگ لارسن هاب APAC را در سنگاپور راه اندازی کرد

در اوایل سال، هنینگ لارسن با شرکت معماری منظر، Ramboll Studio Dreiseitl، ادغام شد، که نشان دهنده تعهد به تمرکز بر طبیعت در تعادل با توسعه شهری – گامی مهم در تکامل عمل جهانی در آسیا و اقیانوسیه است.

دفتر معماری جهانی هنینگ لارسن دفتر مرکزی جدید خود در آسیا و اقیانوسیه را افتتاح کرد.

Henning Larsen که در نروژ تأسیس شده است، از مرکز طراحی خود در یک ساختمان تاریخی در قلب سنگاپور، خدمات خود را در معماری، منظر و شهرسازی در سراسر منطقه APAC گسترش خواهد داد.

در اوایل این ماه، هنینگ لارسن به عنوان بخشی از کنسرسیوم برنده برای تبدیل مرکز تئاتر کانبرا (تصویر) به یک فضای چند رویدادی و همه جانبه که پروژه لنگر ایجاد یک حوزه هنری شناخته شده بین المللی در پایتخت استرالیا خواهد بود، اعلام شد.

از مدرسه بین‌المللی فرانسوی در هنگ‌کنگ گرفته تا پروژه تبدیل آب‌نما در پارک خلیج کوکل در سیدنی، ایجاد تعادل بین محیط ساخته‌شده و طبیعی مدت‌هاست که تمرکز کار هنینگ لارسن در آسیا و اقیانوسیه بوده است.

در سنگاپور، باغ دریاچه جورونگ و پارک بیشان آنگ مو کیو و رودخانه کالانگ پروژه‌های شاخص هنینگ لارسن هستند.



منبع

جیکوب کورک، مدیر طراحی جهانی هنینگ لارسن، گفت: «همانطور که در سطح جهانی گسترش می‌دهیم، استراتژی آسیا اقیانوسیه خود را تیزتر کرده‌ایم.

سنگاپور و منطقه وسیع‌تر چنین تعهدی به معماری بازسازی‌کننده، منظر و شهرسازی مبتنی بر بافت دارند که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای رویکردهای طراحی پیشگام باز کرده است.»