ورود به سامانه جامع خدمات الکترونیک نظام مهندسی ساختمان استان لرستان | amosarchitecture

تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. تأیید ترازنامه سازمان و ارائه آن به مجمع عمومی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند. به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می‌گویند. سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد.

  • بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند…
  • براساس این قانون ، مهندسان برای فعالیت در زمینه طراحي ، نظارت و اجراي ساختمانهاي بخش غیردولتي می بایست دارای صلاحیت حرفه اي (پروانه اشتغال به کار مهندسي) باشند.
  • سازمان نظام مهندسی ساختمان دارای واحدهای استانی است و از نظر حقوقی هر سازمان استانی دارای شخصیت مستقل است.
  • سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد.
  • به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی …

خیر، برای شرکت در آزمون نیازی به عضویت نبوده ولی پس از قبولی باید در سازمان نظام مهندسی، در شهر مربوطه عضو شوید. کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در زمینه کنترل ساختمان و اجرای طرح‌های یاد شده با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان. سایر مواردی که در آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعیین شده‌است. معرفی نماینده هیئت مدیره سازمان استان جهت عضویت در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی در رسیدگی و تشخیص مالیات فنی و مهندسی اعضای سازمان. در قانون نظام معماری و ساختمانی مصوب سال ۱۳۵۲ و اصلاح‌شدهٔ سال ۱۳۵۶ تأسیس دو سازمان نظام مهندسان معمار و شهرسازی و سازمان نظام مهندسان ساختمان و تأسیسات پیش‌بینی‌شده بود.

اهم مصوبات هیات مدیره (۲۱/آذر ماه/۱۴۰۰)

آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و به نقل از واحد سازندگان مسکن… به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی … در حال حاضر کلیه ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح استان‌ها و در سطح کشور شکل گرفته‌است و با حدود پانصدهزار نفر عضو، فعالیت خود را به انجام می‌رساند. داشتن سنوات لازم ، شرکت در دوره های مربوطه که توسط خود سازمان نظام مهندسی هر استان برگزار می‌شود و قبولی در آزمون‌های پایان دوره از شرایط ارتقا پایه می‌باشد.

ثبت‌نام 15000 نفر از اعضای محترم دارای پروانه اشتغال به کار سازمان جهت تسهیلات 2 میلیارد ریالی بانک ملت

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت مازندنظام میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. برای مهندسان بن بست وجود نخواهد داشت. آنان يا راهی خواهند يافت يا راهی خواهند ساخت.

در زیر دسته بندی اخبار و مجله خبری معماری و ساختمان آموس های سازمان را براساس واحدهای مختلف و متنوع سازمان مشاهده می نماید. جهت مشاهده روی عنوان واحد مورد نظر کلیک نمایید. در صورت فراموش کردن رمز عبور، در صفحه ورود به کارتابل الکترونیکی اعضا به آدرس سامانه مراجعه نمایید و از گزینه بازیابی کلمه عبور ، می توانید نسبت به بازیابی رمز عبورخود اقدام نمایید. جهت تسریع ارائه خدمات سازمان و در راستای بهبود عملکرد سازمان و جلوگیری از اتلاف زمان، برخی از مشکلات، سوالات و درخواست های پر تکرار اعضای سازمان به شرح ذیل میباشد.

http://barbarietehran.ir

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس