ورود به فارکس و ثبت نام در فارکس بزرگترین بازار مالی جهان مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس

این سایت را می‌توان از جمله پر بیننده‌ترین سایت‌های آموزش فارکس معرفی کرد که در میان کاربران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد. کسانی که زبان انگلیسی خوبی هم ندارند، نیز جای نگرانی نداشته زیرا با یک زبان معمولی نیز می‌توانید از مقالات بیبی پیپس سر در بیاورید. وقتی در همین جفت ارز اقدام به فروش می‌کنید، به این معنی است که تحلیل شما نشان از افت ارزش یورو نسبت به دلار دارد و بر این باورید که نرخ برابری این دو ارز نسبت به هم کمتر از میزان فعلی خواهد شد. ماهیت این خرید و فروش در واقع به سیستم اقتصادی قاره اروپا با آمریکا amarkets.com باز می‌گردد.

  • چه کسب و کارهایی می‌شود راه انداخت و چه ادیسون و انیشتین‌هایی را تربیت کرد.
  • جفت های داغ برای لندن GBP، EURو CHF، دلار آمریکا و کانادا برای نیویورک و دلار استرالیا، NZD و JPY برای آسیا خواهند بود.
  • بنابراین بهترین زمان معامله در فارکس نیز در همین زمان‌های هم‌پوشانی در بازارهای اصلی است.

در تحلیل تکنیکال هدف ما پیش بینی بازار فارکس تنها با استفاده از تحلیل نمودار قیمت است. در این روش با استفاده از اصول تحلیل تکنیکال، جهت آینده قیمت را پیش بینی می‌کنیم. تحلیل‌گران تکنیکال اعتقاد دارند که تمام اطلاعات مربوط به قیمت، از قبل تأثیر خود را در قیمت گذاشته‌اند و یا به‌زودی تأثیر خود را در قیمت خواهند گذاشت.

۵- تمرین کردن با حساب دمو در فارکس

فارکس بازار بین المللی محبوبی است که معامله‎ گران بسیاری از سراسر جهان در این بازار فعالیت می‌کنند. در بازار فارکس شما دائماً باید نمودارهای قیمت را دنبال کرده و به دنبال پیدا کردن فرصت مناسب برای معامله گری و یا در نهایت خروج از بازار باشید. به دلیل استفاده ضریب اهرمی و همچنین نوسانات بسیار یادی بازار در طول روز، شاهد ریسک بالایی در بازار فارکس هستیم. دقت کنید که این عیب نیز بیشتر به خود کاربر باز می‌گردد و خیلی متوجه بازار فارکس نخواهد بود. همان طور که اشاره کردیم در این جریان بازارهای دیگری نیز فعالیت می‌نمایند که در همین ساعات همپوشانی دارند. دقت کنید که انجام معاملات به غیر از روزهای تعطیل در آخر هفته‌ها یعنی شنبه و یک‌شنبه به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

در صورت وجود این آیتم‌ها و همچنین پایبندی به روش معاملاتی عملاً همه چیز برای موفقیت در بازار آماده است. یکی از قوانین لازم برای موفقیت در بازار فارکس قوانین مربوط به روانشناسی بازار است. هر چند اصول اولیه مربوط به روانشناسی را می‌تواند در دوره‌های آموزش فارکس بیاموزید، اما به کار برن این موارد در واقعیت بازار بسیار سخت است و تحت تأثیر هیجانات مختلفی ممکن است شرایط پیچیده شود. به همین دلیل کسانی که با سرمایه‌های کم وارد بازار فارکس می‌شوند، می‌توانند این هیجانات را در خود کنترل کرده و راه‌های ارتقاء سطح روانشناسی خود در بازار فارکس را نیز به مرور بیاموزند. همچنین لازم است تا انواع حساب‌های ارائه شده توسط بروکر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

آموزش فارکس رایگان ❤️ صفر تا صد Forex

اگر می‌خواهید ارز مورد نظر را بفروشید (فروش ارز پایه و خرید ارز متقابل)، می‌خواهید ارزش ارز پایه کاهش یابد و سپس آن را با قیمت کمتری بخرید. در اصطلاح تریدینگ، به این حالت Short یا موقعیت فروش گفته می‌شود. اگر می‌خواهید خرید کنید (خرید ارز پایه و فروش ارز متقابل)، می‌خواهید قیمت ارز پایه افزایش یابد و سپس آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانید، به این حالت Long یا موقعیت خرید گفته می‌شود.

ورود به فارکس و ثبت نام در فارکس بزرگترین بازار مالی جهان مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس