وکیل مهاجرت چیست؟ چه کارهایی میکند و هزینه بهترین وکیل مهاجرت و خدمات آن افق بال فرشتگان ایران-بیات گروپ

در واقع، اگر پرونده شما به یک مانع قانونی برخورد کند یا دارای نقص باشد، شاید شما جواب درست و قانع کننده ای دریافت اینجا نکنید. این در صورتی است که اگر وکیل قانونی انتخاب کنید، امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی و حتی شکایت علیه وکیل مورد نظر وجود دارد. مشکلات این چنینی به خصوص در کشور کانادا از طریق شکایت در اداره مهاجرت این کشور قابل پیگیری است. وکیل مهاجرت به شخصی گفته می شود که به وکالت از دیگری اقدامات مربوط به مهاجرت را انجام می دهد و این وکیل مهاجرتی می تواند در قالب وکلای دادگستری و یا از کارشناسان مهاجرت باشد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید .

از آنجا که کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد پس دفاتر مهاجرتی در ایران می توانند بهترین راه برای شما در کمک رسانی برای مهاجرت به کانادا باشند. مهاجرت به کانادا از دیگر کشور های جهان به علت ماهیت مهاجر پذیری که دارد، قوانینی سفت و سختی نیز در نظر گرفته است. قطعا بدون مشورت با مشاوران و داشتن وکلا و راهنمایان مهاجرتی هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان از بین خواهد رفت. این وکیلان به نیابت از شما کارهای مهاجرتی شما را در کانادا انجام می دهند.

بنابراین برای قدم برداشتن در مسیر صحیح و آسودگی خیال از اعتماد کردن به چنین افرادی اجتناب کنید. مینا یوسفی عضو رسمی انجمن مشاورین ایرانی کانادایی است که دارای مجوز رسمی از شورای نظارت بر مشاورین مهاجرت کانادا است. توجه داشته باشید که بسیاری از وکلای تخصصی مهاجرت امکان مشاوره آنلاین را نیز برای مخاطبان فراهم کرده اند. در واقع، لزومی به حضور شما در دفتر شهر مربوطه وجود ندارد و شما می توانید به صورت مشاوره از راه دور نیز از خدمات موسسه مورد نظر استفاده کنید. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کارآفرینی کانادا با ما تماس بگیرید. انتخاب یک وکیل مهاجرت حرفه ای با شهرت خوب باعث تسریع روند کار و جلوگیری از افتادن در دام کلاهبرداران و وکلای جعلی می شود.

وجه تمایز وکلای مهاجرتی تراست با وکلای سایر موسسات

حیطه تخصصی ایشان در اقامت از طریق سرمایه گذاری، اقامت از طریق اسپانسرشیپ، ویزای تحصیلی و کار، ویزای توریستی، اکسپرس اینتری ( اقامت از طریق تخصص ) و خدمات جانبی همچون تمدید کارت PR ، رزرو هتل است. شمـا متقاضیان می توانید در ابتدا به صورت کلی با تمام راهکار های مهاجرتی کشور مورد نظر آشنا شوید و در این راستا اقدام به مشورت با وکیل مهاجرتی نمایید و در خواست راهنمایی از آنان داشته باشد تا بتوانید تمامی پروسه مهاجرت خود را از طرف یک وکیل مهاجرت پیگیری نمایید. وکیل مهاجرتی و موسسه ملک پور با همکاری و استفاده از مشاوره وکلای محلی در تمامی مراحل مربوط به مهاجرت شما را یاری می نماید. شما می توانید در مشاوره با وکیل مهاجرت از قوانین کشورهای متعدد اطلاعات کامل را کسب نمایید. چرا که کسب اطلاعات دقیق از کشورهای مورد نظر امری ضروری و پر اهمیت می باشد. به طور مثال دانستن هزینه های زندگی و شرایط تحصیل و کار در کشور مورد نظر مهم می باشد و شما متقاضیان می توانید بر اساس اطلاعات به دست آمده انتخاب درستی در مهاجرت اخذ نمایید.

وکیل مهاجرت چیست؟ چه کارهایی میکند و هزینه بهترین وکیل مهاجرت و خدمات آن افق بال فرشتگان ایران-بیات گروپ

وکلا از دانشگاه با رشته حقوق فارغ‌التحصیل می‌شوند و می‌توانند در بخش مسائل حقوقی فعالیت کنند که در ایران نیز حقوق‌دانان می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند؛ به همین دلیل، وکلا باید پروانه وکالت دادگستری معتبر داشته باشند که اولین شرط برای یک وکیل مهاجرتی محسوب می‌شود. وکیلی که انتخاب می‌کنیم باید به شرایط بین‌المللی، قوانین کشور مقصد و اخبار جهان واقف باشد تا بتواند بهترین تصمیم را برای ما بگیرد. اگر اطلاعات خوبی در این زمینه وجود نداشته باشد یا خود را به‌روز نکنند، ممکن است منجر به تصمیم‌گیری ناقص یا نادرست شود.

مزایای داشتن یک وکیل مهاجرت

این کار از هر نظر غیرقانونی است و در صورتی که آفیسر پرونده متوجه شود (که به احتمال خیلی زیاد متوجه می شود) علاوه بر اینکه پرونده شما ریجکت خواهد شد، برای شما مدتی محرومیت نیز در نظر گرفته می شود. برای جلوگیری از کلاهبرداری و نظارت بیشتر، دولت کانادا توصیه کرده برای پیگیری امور پرونده خود تنها از وکلا یا مشاورین مورد تایید اداره مهاجرت کانادا کمک گرفته شود. در روش دریافت اقامت از طریق تمکن مالی شخص متقاضی باید اثبات کند که هزینه های زندگی در کشور مقصد از قبیل هزینه معیشت و مسکن را می تواند بدون کار کردن و از محل منابع درآمدش تامین کند. هدف ما در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای از مطالب ارائه شده، اطلاع رسانی و کمک به عزیزان علاقمند به مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا می‌باشد. در این روش شما می‌توانید خانواده، همسر و فرزندان خود را نیز به کشور هدف منتقل کنید. با مراجعه به مؤسسات حقوقی و مشورت با یک وکیل مهاجرت، با مدارک موردنیاز این پروسه آشنا خواهید شد.

تا از بهترین وکیل در جردن ⚖️【آپدیت 1401】

در صورتی که خود شما قادر به انجام امور مهاجرت هستید، الزامی برای استخدام وکیل وجود ندارد. لیست وکلای مهاجرت در تورنتو بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهند اما باید اشاره کرد که شما خودتان نیز می توانید فرآیند کامل را طی کنید. با این حال، مشاوره های حقوقی و اطلاع از قوانین اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت و شاید بدون استفاده از یک مشاور خوب، پرونده شما چند ماه با تاخیر مواجه شود. بهتر است برای پرونده های مهاجرت تحصیلی هزینه هایی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار را در نظر بگیرید که شامل تمامی مراحل مشاوره حقوقی، آماده کردن مدارک و پذیرش هستند. همچنین، برای پرونده های پیچیده تر مانند ازدواج یا سرمایه گذاری هزینه مورد نظر متناسب با موقعیت افزایش خواهد داشت. افراد برای اقدام باید هزینه های یک سال تحصیل و زندگی خود را در کشور کانادا محاسبه نمایند، هزینه تحصیل که مستقیما به کالج یا دانشگاه پرداخت می شود اما هزینه های مربوط به زندگی باید پیش بینی گردد و همراه متقاضی باشد.

  • وکالات مانند رشته پزشکی از شغل‌های پردرآمد در ایران محسوب می‌شود، تا جایی پدر و مادرها فرزندان خود را به خواندن رشته حقوق در دانشگاه تشویق می‌کنند.
  • فارغ التحصیل در رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد، دارای سابقه حرفه ای در حوزه مهاجرت سرمایه گذاری، تحصیلی و شغلی.
  • داشتن مدارک تحصیلی معتبر به همراه سابقه کار کافی می‌تواند به متقاضیان برای دریافت موقعیت‌های شغلی کمک کند.
  • وی تمام پیگیری‌های لازم را جهت اطلاع از وضعیت پرونده مهاجرتی موکل خود انجام می‌دهد.

دریافت اقامت از طریق تمکن مالی یکی از روشهای ارزان مهاجرت محسوب می شود و بیشتر برای بازنشستگان و کسانی مناسب است که دارای درآمدهای ثابت و مستمر هستند. در صورتی که بدانید در کدام روش مهاجرتی می خواهید اقدام کنید ، شما تقریبا نیمی از راه را طی کرده اید. برای دریافت مشاوره رایگان لطفا فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند .