ویزای ایران مدارک + شرایط جدید ویزا ایران 1401-irantoursguide

اگر ویزای ایران را از قبل یا در بدو ورود دریافت کرده اید، می توانید آن را از اداره پلیس امور اتباع خارجی در یکی از شهرهای بزرگ ایران تمدید کنید. توجه داشته باشید طبق قوانین ایران اتباعی که ترک تابعیت ایران را نکرده اند و در خارج از کشور ساکن هستند و قصد مسافرت به ایران را دارند حتما می بایست با پاسپورت ایرانی خود اقدام به سفر به ایران نمایند. برای اتباع کشورهای آمریکا ، بریتانیای کبیر ، کانادا ، کلمبیا ، عراق ، افغانستان ، پاکستان ، بنگلادش ، هند ، سومالی ویزا فرودگاهی ایران صادر نمی شود .

اگر شخصی این سفر را کنسل کرد، با توجه به الویت در لیست انتظار، شما جایگزین می‌شوید. نسبت به رزرو اقدام نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. خرید آنلاین هم برای شما ساده‌تره هم برای ما، سه مرحله است ‌و کاملا هوشمند.

تور قشم از اصفهان

خیر مشکلی برای دریافت ویزای شما وجود ندارد، برای انجام درخواست ویزا به نزدیکترین واحد کنسولی ایران در محل اقامت خود مراجعه نمایید. اما برای ورود همسرتان، شما می‎توانید برای ایشان درخواست ویزای اقوام نمایید. در صورت تمایل ما می‎توانیم به شما برای دریافت ویزای همسرتان کمک کنیم. پس از دریافت کد ویزای ایران، باید برای ویزای ایران خود در سفارت اقدام کنید که بسته به ملیت شما ممکن است یک روز تا دو هفته طول بکشد. هزینه ثبت نام ویزای ایران هر مدت یکبار با توجه به هزینه سفارت تغییر و آپدیت می‌شود. چنانچه به ایران آمده می خواهید بیشتر از حد مجاز قید شده در ویزای خود در ایران بمانید حتما می بایست مقامات اداره گذرنامه و کنسولگری ایران را در جریان قرار دهید تا در صورت تایید بتوانند اقدامات لازم جهت درخواست شما را در اسرع وقت انجام دهند.

مرحله دوم برای افرادی است که باید مدارک اضافی تر ارائه دهند. آدرس محل کار و منزل و همینطور شماره تلفن شخص میزبان در برگه مخصوص وارد و پیگیری می شود. شخص دعوت شونده که مهمان شناخته می شود باید اسکن رنگی از گذرنامه خود را ارائه دهد.شماره ملی هر دو شخص میزبان و میهمان باید عرضه شده و همینطور آدرس دقیق محل اقامت فرد در ایران ، در مدارک ویزای ایران قرار می گیرد. ویزا به مدرکی گفته می شود که برای عبور و مرور افراد صادر می شود. هر فرد خارجی برای ورود به کشوری نیاز به ویزای آن کشور دارد.

تورهای طبیعت گردی هایپرشیا

این ویزا با توجه به تعدد سفرهای فرد در سال گذشته با اعتبارهای متفاوتی صادر می‌شود. اعتبار ویزای مولتی یا ویزای کثیرالمسافرت ایران بسته به کشور تبعه خارجی و تعداد سفرهای انجام شده در سال قبل از درخواست ویزای مولتی، معمولا بین سه ماه، شش ماه یا یک سال متغییر است. صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای دریافت ویزا در دفعات متعدد از مزایای این ویزا می‌باشد. همچنین با داشتن این ویزا نگرانی از مشکلات عدم دریافت ویزا از میان The best Tours to Isfahan خواهد رفت. سلام، برای دریافت ویزای ایران بهتر است همسر شما به وزارت امور خارجه مراجعه کنند و درخواست ویزای اقوام نمایند.

برخی از کشورها برای ورود به ایران نیاز به دریافت ویزای این کشور دارند به عبارت دیگر بدون اخذ ویزا اجازه ی ورود به کشور را نخواهند داشت. اتباع کشورهای بیگانه برای اهداف مختلفی از جمله توریستی و گردشگری به ایران سفر می کنند به طور کلی قوانین و شرایط مختلفی جهت دریافت ویزای ایران برای اتباع فرانسوی وجود دارد. دریافت ویزای مولتی یا ویزای کثیرالمسافره ایران فقط برای افرادی که به صورت کاری به ایران سفر می‌کنند، امکان‌پذیر است.

برای دریافت ویزای شش ماهه می توان از دو ویزای 3 ماهه نیز استفاده کرد. اتباع خارجی که در ایران سکونت دارند اما می خواهند به صورت دوره ای وارد کشور خود شوند می توانند از ویزاهای سه ماهه استفاده کنند. این ویزاها از گزینه های بسیار مناسب و مقرون به صرفه محسوب می شود. ویزای کار از دیگر گزینه های مطرح در لاین ویزای ایران جهت افراد اروپایی است.

هزینه ویزای ایران برای اتباع شیلی، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، امارات و برزیل بین 100 تا 120 یورو است. این نوع از ویزای ایران تنها از فرودگاه‌های بین‌المللی خاصی قابل دریافت است، در جدول زیر لیست جاهایی که می‌توانید در آنها ویزا ایران را دریافت کنید قرار داده‌ایم. قیمت این ویزا برای اتباع مختلف متفاوت است، در جدول زیر لیست قیمت ویزای ایران برای اتباع مختلف را قرار داده ایم. این نوع قوانین برای تمام کنسولگری ها یکسان نیست و امکان دارد هر واحد کنسولی در این رابطه قوانین خاصی داشته باشد.

  • جهت درخواست ویزای ایشان فرم های مربوط به درخواست ویزا را که در سایت قرار داده شده تکمیل کنید و یا با ما تماس بگیرید.
  • و اگر پس از سفر به اگر این مناطق تصمیم به بازدید از سایر نقاط ایران دارند، باید به دفاتر وزارت امور خارجه در این مناطق مراجعه و ویزای جدید دریافت کنند.
  • ویزای اقوام ایران تا 60 روز اعتبار ورود دارد و مهمانان می‌توانند 30 روز در کشور ایران اقامت داشته باشند.
  • در حال حاضر وزارت امور خارجه برای تسهیل ورود مهمانان خارجی به ایران ویزا را به صورت الکترونیک نیز به متقاضیان ارائه می‎کند، برای انتخاب این نوع ویزا، ویزای توریستی الکترونیک را از نوار سمت راست انتخاب کنید.
  • حتما باید از قبل برنامه تور مشخصی برایشان تنظیم شود و یک تورلیدر مورد تایید سازمان در طول سفرهمراهیشان کند.

ویزای ایران مدارک + شرایط جدید ویزا ایران 1401-irantoursguide