ویژگی دریچه کولر آلومینیومی با طرح جدید باشگاه کاربران روماک

دریچه کولر اصفهان، دریچه کولر تبریز، دریچه کولر مشهد و سایر شهرهای ایران بزرگ همگی تحت پوشش شرکت تهران دما می باشند. به طوری که هزینه ی ارسال از طریق باربری حداقل 5 عدد دریچه تنظیم هوا تقریبا به مبلغ بیست هزار تومان می باشد. برای ایجاد دمایی مناسب در خانه ها و سایر مکان های فیزیکی از دریچه کولر برای تنظیم دما و هوا استفاده می نمایند. افراد می توانند با دریچه تنظیم هوا را به راحتی به هر جهتی که می خواهند تغییر دهند. آیتم مهم دیگر در محاسبه ی قیمت دریچه کولر سقفی، داشتن دمپر و یا بدون دمپر بودن آن است.

در تعیین قیمت دریچه کولر ابعاد داخلی کانال یکی از مهمترین موارد برای قیمت گذاری می باشد. از نکته های مهم دیگر در مورد قیمت گذاری دریچه کولری جنس آن می باشد. می توان گفت دریچه های استیل در مقام اول از لحاظ قیمت و دریچه های آلومینیومی در مقام دوم از نظر قیمت و دریچه های کولر آهنی در مقام سوم از نظر قیمت می باشد. به علت اینکه حدود چهار برابر مواد اولیه آلومینیوم نسبت به آهن بالاتر می باشد.

از دیگر مزایای استفاده از دریچه چوبی برای کانال کولر عدم نیاز آن‌ها به رنگ کردن است. نصب دریچه کولر به صورت صحیح در خنک‌ کردن دمای محیط نقش بسیار مهمی دارد. علت استفاده از این فلز در ساخت شان مقاومت بسیار بالای آن‌ها در برابر رطوبت است. این دریچه از یک قاب آلومینیوم و پره هایی که بایکدیگر موازی هستند ( به صورت عمودی یا افقی ) تشکیل شده است و معمولا در جهت هوای رفت و در مکان هایی با ارتفاع بلند مورد استفاده قرار میگیرد. می توان در این دریچه ها برای کنترل هوادهی هوای خروجی در پشت دریچه،دمپربه صورت موازی و متقابل را نصب نمود. این محصول در جنس های گوناگونی همچون،چوبی،آلومینیومی،آهنی و پلاستیکی تولید می شود.

قیمت ورق ام دی اف خریداری شده بر روی مبلغ دریچه های چوبی تأثیر گذار می باشد. همچنین به دلیل اعمال ظرافت های جزئی در هنگام تولید دریچه کولر چوبی قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات بیشتر می باشد. دریچه هوای طرح چوب بسیار زیبا بوده و تهران دما تمامی رنگ هایی را که مشتریان بخواهند برایشان تولید می کند. در درون بدنه ی داخلیِ دریچه کولر اسلوت،برای تعادل در هوارسانی از یک سِری قطعات پلاستیکیِ مشکی استفاده می گردد. همچنین شایان ذکر است قیمت دریچه کولر اسلوت،جزوِ گرانترین دریچه های کولر می باشد.

شرکت تهران دما در زمانی بسیار کوتاه انواع دریچه کولر دیواری را با بهترین ‌کیفیت تولید و عرضه می نماید. ضمنا اگر از این دریچه کولر برای کاربردهای مکندگی استفاده شود،نیازی به استفاده از دمپر در بدنه ی آن نیست. قیمت دریچه کولر کله قندی به نسبت میزان استفاده آلومینیوم در آن قابل بررسی و تعیین می باشد.

  • تهویه مناسب برای ساختمان‌ها از مهم‌ترین فاکتورهای آسایش و راحتی در نظر گرفته می‌شود.
  • قیمت دریچه کولر آلومینیومی طرح جدید در مقایسه با قیمت دریچه کولر آهنی طرح جدید به خاطرِ اختلاف قیمت ِ آلومینیوم نسبت به ورق آهنی، بالاتر می باشد.
  • مواردی که در بالا اعلام شد همگی در کنار تعیین کننده ی میزان هزینه ی محصولات دریچه هوا هستند.

دریچه مخصوص کولر، دریچه ای است که هوای مطبوع، گرمایشی و سرمایشی را انتقال می دهد و هوای گرم یا خنک را برای گرم کردن، تهویه و خنک کردن هر اتاق تامین می کند. کانال‌ های هوا بخش مهمی از سیستم تهویه مطبوع شما هستند که رفاه حرارتی و کیفیت هوای داخلی خوب را برای خانواده شما فراهم می‌کنند. جنس دریچه کولر مشبک آلومینیوم است و محدودیت ابعادی در ساخت آن وجود ندارد. پس از ساخت سطوح دریچه متوسط پودر رنگ الکترواستاتیک پوشیده می شود و داخل کوره قرار می گیرد. همه بخش‌های دریچه کولر آهنی ازجمله تیغه‌های هوا، پره‌های دمپر و فریم از جنس آهن هستند. استفاده از ورق‌های ضخیم علاوه بر افزایش طول عمر باعث می‌شود که هنگام برخورد هوا با دریچه، صدای اضافی و لرزش در پره‌ها ایجاد نشود.

گفتنی است تعداد سفارش و قیمت روز مواد اولیه نیز از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت و خرید دریچه کولر میباشد. عرض فریم دریچه خطی کولر حدود 3 تا 5 سانتی متر متغیر است و جا پیچ آن ها روی فریم نصب می شود و در دو مدل دمپر دار و بدون دمپر ساخته می شود. این دریچه همانند دریچه کولر چهار طرفه در صورت تغذیه کردن از هوای عبوری یک خروجی نیاز به نصب دمپر ندارد و بالعکس. مسلم است که فاصله بین خطوط موازی در میزان ، پخش و گسترش هوا و جهت باد به سمت محیط موثر است. فاصله ی کمتر از این محدوده باعث اختلال و نوسان در هوا رسانی می شود و فاصله ی بیشتر باعث دیده شدن کانال و فضای خالی شده که ظاهر مناسبی ایجاد نمی کند. دریچه کولر مشبک نیز مانند دیگر دریچه های کولر، هوای دستگاه و کانال را به محیط انتقال می دهد.

ویژگی‌های منحصر به فرد دریچه های کولر مدرن

پس از اندازه گیری دهانه های کانال کولر، سفارش شما در برنامه تولید این شرکت قرار می گیرد و کمترین زمان برای نصب دریچه به محل ارسال میشود. دریچه کولر آهنی فلزی با توجه به سلایق کاربر گاها استفاده می‌گردد. این نوع از دریچه‌ها تفاوت شکلی بسیار زیادی با سایر دریچه‌ها ندارند. مقاومت این مدل ها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار پایین است. وزن دریچه‌های آهنی نیز در مقایسه با دریچه‌های آلومینیومی، پلاستیکی و چوبی بسیار زیاد است. پره‌های دریچه آهنی معمولا اندکی ضخیم‌تر از پره دریچه‌های آلومینیومی، چوبی و پلاستیکی هستند.

دریچه کولر چوبی

ویژگی دریچه کولر آلومینیومی با طرح جدید باشگاه کاربران روماک

شرکت تهران دما برای تولید دریچه کولر از ورق با ضخامت 1 میل بهره می دریچه کولری برد. به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 بهترین و مناسبترین گزینه، هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت می باشد. در صنعت کانال سازی کولر هر ساله دریچه کولر آبی جدید تولید و به بازار عرضه می شود. این مهم بخاطر تقاضای هر ساله ی مردم افزایش چشم گیری داشته است. به دلیل رشد و پیشرفت صنعت ساختمان سازی تولید دریچه کولر آبی جدید نیز هر ساله رو به افزایش است.

آلومینیومی طرح جدید را با رنگ های گوناگون رنگ کوره ای رنگ آمیزی می کنند. قیمت این نوع محصول در مقایسه با دریچه آهنی طرح جدید بیشتر می باشد که دلیل این امر این می باشد که اختلاف قیمت بین آلومینیوم و ورق های آهنی وجود دارد. برای نصب این دریچه باید از جای پیچ هایی که بر روی فریم قرار داده شده است استفاده نمایید و به راحتی آن را نصب کنید. در داخل ساختمان های مختلف اعم از مسکونی، اداری و تجاری یا صنعتی، سیستم تهویه یکی از اصلی ترین و مهمترین موضوعات در ساختمان می باشد.

تفاوت های خرید دریچه کولر به صورت حضوری و غیر حضوری