پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | کتابکو

با خرید اینترنتی می‌توانید دوره آموزشی و رشته تحصیلی موردنظرتان را انتخاب کنید، عکس کتاب‌ها را با وضوح‌بالا ببینید، اطلاعات مربوط به آن‌ها را بخوانید و از اصل بودن کتب مطمئن شوید. همچنین با توجه به اینکه نظرات و امتیازدهی کاربران دیگر درباره محصولات وجود دارد شما می‌توانید به‌راحتی و با خیال راحت برای انتخاب و خرید بهتر اقدام کنید. هزینه پست نیز بستگی به محل زندگی شما دارد و طبق تعرفه پست، براساس وزن کالا، مسافت و شیوه ارسال، محاسبه می‌شود.

کتاب دین و زندگی یازدهم خیلی سبز چاپ 1400

تیم کتابچی متشکل از جوان‌هایی پرشور و ذوق و دوست‌دار کتاب اهداف جاری زیادی را دنبال می‌کند ولی اگر بخواهیم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم رقم زدن خاطره‌ای شیرین و تجربه‌ای خوب برای شماست؛ ما به دنبال تعاملی همیشگی با مخاطبین خود هستیم و این روند را پس از انجام خرید هم فروشگاه کتابکو دنبال می‌کنیم. ارسال سریع بیشتر بدانید تخفیف های جذاب بیشتر بدانید پشتیبانی بیشتر بدانید خدمات مشتریان بیشتر بدانید بیشتر بدانید … نمونه سؤالات امتحانی استاندارد و انواع تیپ سؤالات نیز در آن‌ها بررسی شود. کتابچی این‌جاست که در انتخاب، خرید و خواندن کتاب در کنار شما باشد. شما حتی می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و به صورت تلفنی سفارش تان را ثبت کنید. پیشنهاد می‌کنیم ضمن مطالعه مقالات علمی، از پیشنهادهای ویژه خرید کالای دیجیتال استفاده کنید.

  • در نظر گرفتن این نکات شما را در تهیه کتاب کمک درسی خوب کمک خواهد کرد.
  • همچنین برای افزایش رفاه حال دانش آموزان و والدین محترم، ترنج مارکت افتخار دارد شرایط خرید انواع کالای دیجیتال شامل گوشی تلفن همراه، تبلت و گوشی دانش آموزی از برندهای سامسونگ، شیائومی، آنر، هوآوی، لنوو، نوکیا، اپل را با بهترین قیمت و سریع ترین ارسال در مشهد و سراسر کشور ارایه نماید.
  • اگر دنبال مطالب بیشتری (نقد و بررسی، خلاصه، مشاوره کنکور، … ) در مورد کتاب‌ها هستید به مجله کتابچی سر بزنید، مجله‌ی کتابچی و مطالبی که به صورت روزانه در آن منتشر می‌شود می‌تواند شما را در انتخاب کتاب بعدی‌تان یاری کند.
  • این کتاب ها که دارای پاسخ تمامی سوال های کتاب درسی است کاربرد بسیار مثبتی دارد.

در ابتدا تمرکز اصلی انتشارات فوق بر روی کتاب‌های کمک درسی رشته تجربی بود، اما در سال‌های اخیر کتاب‌های با کیفیتی در رشته انسانی وارد بازار کرده است. برای سفارش و خرید کتاب های کمک درسی خیلی سبز می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید. خرید کتاب کمک درسی با تخفیف 50% یکی از موضوعاتی میباشد که دانش آموزان همواره به دنبال تخفیف های 50 درصدی هستند که باید بگوئیم همچین موضوعی هیچوقت واقعی نبوده و اتفاق نخواهد افتاد و بیشترین تخفیف ها در سایت های بوک قرار دارد . البته برای دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب‌های کمک‌درسی هم‌چون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آماده‌ی ارائه خدمات هستیم. علاوه بر دانش‌آموزانی که در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک تحصیل می‌کنند. دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای هنرستان‌ها و کاردانش‌های سراسر کشور نیز می‌توانند با خرید و به‌کارگیری کتاب‌های کمک‌درسی مخصوص به رشته تحصیلی خود از تمرین و تکرارهای جامع و طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند.

کتاب کار طلایی فارسی اول دبستان کاگو

پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | کتابکو

در بعضی کتب غلط های علمی و نگارشی فراوان پیدا می شود و در بعضی دیگر با حساسیت تمام متن ها نگارش می شوند تا کمترین اشتباه را از لحاظ علمی و نگارشی داشته باشند. همچنین برای افزایش رفاه حال دانش آموزان و والدین محترم، ترنج مارکت افتخار دارد شرایط خرید انواع کالای دیجیتال شامل گوشی تلفن همراه، تبلت و گوشی دانش آموزی از برندهای سامسونگ، شیائومی، آنر، هوآوی، لنوو، نوکیا، اپل را با بهترین قیمت و سریع ترین ارسال در مشهد و سراسر کشور ارایه نماید. برای همین شما می‌توانید انواع کتاب‌های روانشناسی، موفقیت، کسب و کار، بازاریابی، مدیریت، خانواده، ادبیات، فلسفه، تاریخ، رمان، دین و عرفان، شعر، نمایشنامه و فیلمنامه، قصه کودکان رااز سایت خرید آنلاین کتاب ترنج مارکت خریداری کنید. علی رغم این که زمینه اصلی فعالیت این نشر کتاب های کمک درسی است؛ اما کالا های موجود در فروشگاه آن از تنوع و گستردگی بسیار بیشتری برخوردارند. شما می توانید انواع کتب عمومی از رمان و داستان گرفته تا کتابهای اطلاعات عمومی و استخدامی را نیز از این سایت خریداری کنید. با توجه به تعداد زیاد کالا ها برای جستجوی ساده تر می توانید جست و جوی خود را براساس انتشارات، موضوع کتاب، رده سنی، نویسنده، مترجم و …

هوش وخلاقیت پیش دبستانی 2 شاکری

عشق کتاب نماینده رسمی و مستقیم ناشران کمک آموزشی کشور مثل خیلی سبز ، مبتکران ، الگو ، مهروماه ، گاج ، مشاوران آموزش ، قلم چی ، کاگو ، سفیر خرد ، دریافت ، منتشران ، گلواژه ، راه اندیشه ، فار ، فاطمی ، پویش ، دانش پژوهان جوان ، اخوان ، بنی هاشمی ، تخته سیاه ، کلاغ سپید ، اندیشمند ، شاکری ، آبرنگ ، … می باشد ، همچنین عشق کتاب افتخار دارد با ناشران برتر کتاب های کودک و نوجوان همکاری داشته و دارد مثل نشر پرتقال ، هوپا ، قدیانی ، افق و … فروشگاه اینترنتی دانش لند با داشتن سابقه چند ساله در امر فروش کتاب های کمک درسی به عنوان نماینده رسمی ناشران معتبر سراسر کشور از جمله انتشارات خیلی سبز، انتشارات مهروماه نو، انتشارات نشر الگو، انتشارات مبتکران، انتشارات قلم چی و… معرفی شده است.