چطور مدل مناسب اصلی شارژر لپ تاپ را پیدا کنیم ؟ شاهین استوک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پس از آن که دمای باتری به حالت طبیعی خود رسید، مجدداً آن را به لپ تاپ خود وصل کنید. این گونه محفظه ورود و خروج هوا و رسیدن هوا به باتری لپ تاپ تمیز خواهد شد. _ باتری لپ تاپ را خارج نمایید و با شارژر سالم تهیه شده، اقدام به روشن نگه داشتن لپ تاپ خود کنید. وقتی صحبت از خرید شارژر اضافی یا جایگزین می‌شود، ضروری است که به یک تولیدکننده معتبر مراجعه کنید. باید توجه کرد، استفاده از شارژر جعلی لپ‌تاپ برای افزایش قدرت می‌تواند به‌سرعت منجر به فاجعه شود.

برای این کار باید ابتدا لپ تاپ را خاموش کنید و باتری را خارج کرده و دستگاه را به برق متصل کنید. اگر لپ تاپ شما شارژ شد، به این معناست که باتری دچار مشکل شده و باید آن آداپتور لپ تاپ پاناسونیک را تعویض کنید. اگر بخواهیم چند مدل از شارژرهای این برند را که در بازار موجودند نام ببریم، شارژر لپ تاپ ideapad مدل ADLX65CLGK2A یک مدل خوب با سیم مقاوم و بدنه Aadpter محکم است که جریان ۳.۲۵ آمپری دارد. این شارژر ۲۰ ولتی علاوه بر لپ تاپ Lenovo ideapad 320 و سایر لپتاپ های این سری مانند z500 با بسیاری از سایر لپتاپ‌های این برند سازگار است. همچنین می‌توانید شارژری با همین مشخصات و با کانکتور usb-type c هم در میان محصولات لنوو پیدا کنید.

  • باید در انتخاب پردازنده دقت زیادی داشته باشید که پردازنده ی مناسب با کار خود را انتخاب کنید .
  • استفاده در مقدار شارژ و بیرون نکشیدن شارژر از برق را باید از این موارد به حساب آورد.
  • تشخیص شارژر اصلی در ابتدا برای خریداران ممکن است تا حدی سخت باشد.
  • حال که وضعیت سلامت شارژر روشن شد لازم است به بررسی دلایل خرابی آن بپردازیم.
نیاز به خرید شارژر اضافی همیشه محدود به از کار افتادن آن نمی شود؛ اگر دائما در حال انتقال لپ تاپ به محل کار خود هستید، میتوانید شارژر اضافه خریداری کنید تا در جابجایی ها کمتر دچار زحمت شوید. در صورت نبودن شارژر اصلی لپ تاپ خود می‌توانید از برندهای مشابه نیز استفاده نمایید. به‌طور مثال آداپتور های لپ تاپ توشیبا را می‌توان جایگزین آداپتور های لپ تاپ MSI کرد. حتماً باید به کابل برق لپ تاپ دقت کنید چون دارای 2 مدل 2 تایی و 3 تایی می‌باشد. نکات بسیار مهمی برای نگهداری از شارژر لپ تاپ وجود دارد که باعث افزایش عمر مصرف آن می‌شود. اما بااین‌وجود بسیاری از افراد هستند که در نگهداری آداپتور خود سهل‌انگاری می‌کنند و این عدم دقت، منجر به هزینه بیشتر می‌شود.

شما می توانید شارژرهایی با وات های بالاتر خریداری کنید ولی پایین تر نه. توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی اتصالات شارژر و برق را به دقت بررسی کنید. چک کنید که لپ تاپ شما به شارژر، و شارژر به برق متصل شده باشد. خرابی و معیوب بودن باطری یا آداپتور باعث آسیب دیدگی لپ تاپ می گردد و تعویض این دو قطعه با قطعات جدید از بروز مشکلات جدی تر برای لپ تاپ شما جلو گیری می نماید. • وات خروجی کالایی که قصد خرید آنرا دارید باید با شارژر قبلی شما یکسان باشد.

آداپتور لپ تاپ اچ پی 18.5V 3.5A سر دلی

تصور کنید که در حال کار نمودن با لپ تاپ خود می باشید، ولی به ناگاه چشمان شما به قسمت سمت راست و پایین لپ تاپ خود، می افتد و متوجه می شوید که نشانه شارژ شدن لپ تاپ نمایش داده نمی شود! در این قبیل از مواقع غالباً برای بررسی کارکرد طبیعی دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ اقدام به تست نمودن متصل بودن برق، کابل باتری و مواردی همانند این ها می کنید. اگر مطمئن هستید که داغ شدن شارژر لپ تاپ ناشی از خرابی باتری این دستگاه است، باید هرچه زودتر باتری را ترمیم یا تعویض کنید. به یاد داشته باشید که تداوم خرابی باتری لپ تاپ، می تواند به دیگر قطعات لپ تاپ نیز آسیب رسانده و خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند. جریان های AC و DC را معرفی و دلیل تبدیل آن را به شما گفتیم. در ادامه هم به بخش‌های مهم اداپتور و نکات صحیح در نگهداری از شارژر لپ تاپ اشاره کردیم تا شما را از پرداخت هزینه‌های بیشتر بازداریم.

فروش انواع آداپتور شارژر لپ تاپ

چطور مدل مناسب اصلی شارژر لپ تاپ را پیدا کنیم ؟ شاهین استوک-شارژر لپتاپ مستر جانبی