کانون توجه: مجموعه 101 کپنهاگ بروتوس

مجموعه Brutus با الهام از جنبش معماری بروتالیسم در اواسط قرن بیستم، شامل یک صندلی ناهار خوری، یک صندلی استراحت، یک چهارپایه و یک میز قهوه با بتن الیافی سبک است که بافت سطحی منحصر به فردی را ایجاد می کند که تحرک را افزایش می دهد.

سری Brutus

صندلی ناهار خوری Brutus که توسط دو نفر مبتکر، کریستین سوفوس هانسن و تامی هیلدال طراحی شده است، آرامش این محیط ایده‌آل را با شبح جذاب خود که بدون زحمت با چشم‌انداز زیبایی ترکیب می‌شود، تثبیت می‌کند.



منبع

داستان 101 کپنهاگ به سال 2017 باز می گردد که دو طراح به نام های کریستین سوفوس هانسن و تامی هیلدال تصمیم گرفتند با هم سفری را آغاز کنند. این دو می خواستند برندی ایجاد کنند که هنر سنتی را با طراحی مدرن ترکیب کند و قطعاتی تولید کند که در آزمون زمان مقاومت کنند.

مجموعه «بروتوس» (تصویر) با طراحی شیک خود که یادآور جنبش معماری بروتالیست است، در میان یک باغ ژاپنی آرام واقع در قلب ایبیزا قرار دارد.

هر قطعه برای ایجاد یک سطح بافت دار و منحصر به فرد با دست نقاشی می شود. مجموعه Brutus با تأکید بر تعادل ظریف بین خطوط تیز معماری و انحنای نرم‌تر در پشت و دسته‌بندی، قطعاتی مجسمه‌سازی است که با راحتی نشستن قانع‌کننده است.