کمک 1 میلیون پوندی برای مقامات برنامه ریزی برای ایجاد محله های بهتر

فعالیت عمومی شرکت اجتماعی این پول را برای کمک به شوراها در استخدام و توسعه برنامه ریزان ماهر، افزایش آگاهی در مورد مشاغل در دولت محلی و به اشتراک گذاشتن بهترین تجربیات در مورد بهبود جوامع در بخش عمومی استفاده خواهد کرد.

شرکت اجتماعی غیرانتفاعی ماموریت دارد مهارت ها و ظرفیت ها را در بخش دولتی بازسازی کند تا به بهبود مکان ها و جوامع در سراسر انگلستان کمک کند.



منبع

این در کنار یک برنامه گسترده‌تر از پشتیبانی و سرمایه‌گذاری در داده‌های با کیفیت بالا و فناوری دیجیتال برای کاهش بار اداری بر مقامات برنامه‌ریزی محلی و حمایت از تصمیم‌گیری سریع‌تر کارآمدتر است.

وزیر مسکن روز دوشنبه اعلام کرد که پس از افزایش بودجه یک میلیون پوندی از سوی دولت، متخصصان برنامه ریزی ماهرتری توسط شوراها استخدام خواهند شد.

دولت اخیراً مشاوره ای در مورد افزایش هزینه های برنامه ریزی برای ایجاد درآمد اضافی برای شوراها منتشر کرده است تا به ارائه و بهبود خدمات برنامه ریزی کمک کند و اطمینان حاصل کند که جوامع از زیرساخت مناسب برخوردار هستند.

با این حال، واضح است که مقامات محلی دارای شکاف های مهارتی قابل توجهی هستند که مانع از توانایی توسعه دهندگان و شوراها برای ارائه خانه های جدید و بازسازی شده با کیفیت خوب، فضاهای عمومی پایدار یا مراکز شهر و خیابان های قابل دسترسی است. اکنون زمان استراحت نیست، بلکه زمان آن است که تلاش خود را دو برابر کنیم.»

نه دهم از همکاران در بخش عمومی پس از پایان برنامه یکساله، ادامه کار در بخش دولتی را انتخاب کردند.

این پول به شوراها کمک می کند تا افرادی را که در حرفه ای که منجر به مشاغل با مهارت بالاتر می شود، جذب و توسعه دهند، توسعه املاک را تسریع بخشد و محله های بهتری را ایجاد کند که مردم مفتخرند آنها را خانه بنامند.

پوجا آگراوال، مدیر اجرایی بخش عمومی، گفت: «برنامه ریزی و مکان یابی یکی از مهم ترین کارکردهای دولت محلی است زیرا مکان هایی را که همه ما در آن زندگی می کنیم، کار می کنیم و بازدید می کنیم، شکل می دهد.

ضروری است که مقامات برنامه ریزی ما مهارت ها و منابع مورد نیاز خود را داشته باشند و بودجه امروز اطمینان حاصل می کند که این بخش برای ارائه خدمات با کیفیت به جوامع محلی مجهزتر است.

در طول پنج سال گذشته، Public Practice بیش از 2500 درخواست را به برنامه کاریابی خود جذب کرده است که 92 درصد آنها خارج از بخش دولتی کار کرده اند. حدود 73 درصد از متقاضیان هرگز در بخش دولتی کار نکرده اند و 53 درصد قبلا هرگز برای شغل در بخش دولتی اقدام نکرده اند.

وزیر مسکن و برنامه‌ریزی راشل مکلین گفت: «برنامه‌ریزی نقش مهمی در شکل‌دهی به محله‌های ما ایفا می‌کند و مطمئن می‌شود که مسکن و زیرساخت مناسب برای ارتقای سطح کشور داریم.