کناف سقف پذیرایی مدل مستطیلی، مربع و گرد ساده و شیک-کناف آوگون

به عبارتی هم باید فضای بالای کانتر را مجزا کند و هم با دکوراسیون آشپزخانه و پذیرایی همخوانی کامل داشته باشد. کناف اپن آشپزخانه و کانتر تاثیر زیادی در نمای دکوراسیون خواهد داشت. از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه کناف کاری سقف ، نوع کناف مورد استفاده می باشد. همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید کناف در انواع ساده، عایق رطوبت، عایق حرارت ، عایق رطوبت و حرارت عرضه می شود که بر این اساس قیمت هر یک از آنها با نمونه کناف سقف یکدیگر متفاوت است. در این حالت، کناف سقف از یک طرح یا شکل ساده ولی تکرار شونده در کل سقف تشکیل شده است.

  • جدیدترین طرح سقف کناف، مدل های کناف گرد بیشتر در اتاق خواب ها، آشپزخانه و پذیرایی استفاده می شوند.
  • این امکان وجود دارد که با رنگ آمیزی کناف تلفیقی زیبا میان آن و رنگ مورد استفاده قرار گرفته در اتاق پذیرایی ایجاد نمود.
  • برای استفاده از کناف در وسط سقف پذیرایی لاکچری و لوکس می توان طرح های ترکیبی را اجرا نمود.

دلیل انتخاب همیشگی طرح کناف پذیرایی مستطیل شکل ، ابعاد معمول پذیرایی است. با توجه به نقشه سازه معمولا بخش پذیرایی به صورت مستطیلی در می آید و برای هماهنگی سقف با فضا معمولا انتخاب طرح کناف مستطیلی برای سالن های پذیرایی ایده آل است. قیمت کناف کاری سقف به متراژ کار، نوع کناف مورد استفاده، مهارت استادکار، مدل کناف کاری و اجرت نصب وابسته است. عمران مدرن مجری انواع طرح کناف سقف شامل کناف کاری سقف آشپزخانه ، کناف کاری سقف پذیرایی و …

۱۵ مدل از کناف سقف پذیرایی ساده و شیک از نوع طرح دار

کناف سقف پذیرایی مدل مستطیلی، مربع و گرد ساده و شیک-کناف آوگون

این موضوع به این معناست که شما می‌توانید انواع اشکال هندسی را در سقف خود بکار ببرید. کناف کاری سقف برای آشپزخانه‌هایی که کانتر جداگانه داشته و یا به صورت جزیره هستند، از زیباترین و جذاب‌ترین انتخاب‌ها خواهد بود. در این نوع کناف کاری سقف معمولا کناف‌های ساده مستطیلی یا مربعی شکل در بالای کانتر نصب شده که به وسیله لامپ‌های بلند زینت می‌یابند. سالن پذیرایی یکی از مکان هایی است که کناف سقف مستطیلی در آن کاربرد بسیاری دارد. کناف سقف پذیرایی مستطیلی در سرد نگه داشتن خانه در فصل تابستان و گرم نگه داشتن آن در فصل زمستان کمک می کند. به جرات می‌گوییم که کناف، از پرطرفدارترین و بهترین نوع سقف کاذب خانه ویلایی و آپارتمانی است.

اکثرا از روش کناف کاری متحرک در ادرات و مراکز تجاری استفاده می‌شود، انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر است و یکی از روش‌های رایج نصب کناف در سقف همین روش می‌باشد. امروزه جدای از طرح های کناف رایج گذشته، طرح های خلاقانه و جدیدی برای سقف پذیرایی طراحی و اجرا می شود. این طرح ها گاه از شکل های غیر متعارف و گاهی از ترکیب دو یا چند شکل رایج ولی به نحوی جدید به وجود می آیند. برای انتخاب این گونه طرح ها باید به ابعاد، ارتفاع و شکل پذیرایی خود دقت کنید. سعی کنید در انتخاب مدل کناف پذیرایی، تناسب و تقارن را رعایت کنید.

نحوه انجام کناف کاری

دسته سوم کناف هایی است که محل اتصال سقف به دیوار را پوشش می دهد و تنها در محل اتصال لبه دیوار به سقف کاربرد دارد. ولی مدل کناف منحنی، کمتر کاربرد داشته و برای هر پذیرایی مناسب نیست. توصیه من به شما این است که اگر پذیرایی مربعی یا مستطیلی دارید از کناف منحنی برای سقف آن استفاده نکنید. کناف خطی هم از مدل های جدید کناف سقف است که در پذیرایی مربع یا مستطیل شکل می توانید به کار ببرید.

رنگ پذیری مدل سقف کاذب کناف بسیار بالا بوده و امکان استفاده از رنگ های متنوع در آن وجود دارد. وجود طرح های بسیار زیبا در کناف کاری سقف، آن را تبدیل به دکوراسیونی جذاب می‌کند. در زیر ساز کناف ساده معمولاً از متریال گالوانیزه با وزن سبک و در حالت معلق در قسمت های ناودانی استفاده می گردد. سپس پنل های گچی به وسیله پیچ به یکدیگر متصل می‌ شود و در بین آن ها با بتونه پر می گردد تا شکل ظاهری کاملاً مسطح و بدون هیچ درزی بوجود آید.