گروه صنعتی تهویه ی دهش کانال های از پیش عایق شده خم کاری پلی یورتان

جعبه‌های پلنیوم از پیش عایق‌شده که از پانل‌های سبک و مستحکم ساخته شده‌اند، وزن سبکی دارند و به راحتی نصب می‌شوند، زیرا نیازی به تاخیر اضافی نیست. پلنیوم باکس ها دارای دو نوع گالوانیزه شده و پیش عایق هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. این محصول همچنین به علت طراحی زیبایی که دارد بیش تر مورد توجه قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان یک المان تزئینی در انواع محیط های شخصی و کاری استفاده داشت.

معرفی کانال

در صورتی که به زیباسازی محیط اطراف خود اهمیت می دهید، استفاده از این محصول می تواند نقش بسزایی در نمای کار شما داشته باشد. دریچه هایی که بر روی آن نصب شده اند این امکان را به شما می دهند که دیگر نگران سوراخ کردن قاب نداشته باشید. پلنیوم باکس یک محصول نسبتا جدید است که به سبب ساخت منحصر به فردی که دارد برای هوادهی یکنواخت و استاندارد استفاده می شود. این محصول با توجه به روش ساختی که دارد کاربرد تزئیناتی پیدا کرده و سبب زیباسازی فضاهای داخلی نظیر ساختمان های مسکونی، ادارات، هتل ها و مکان های تجاری می شود.

طول و تعداد دریچه های خروجی این پلنیوم ها نیز وابسته به محیط مورد استفاده شما می تواند تغییر کند. برای تهیه بهترین پلنیوم باکس باید تمام موارد ذکر شده را مد نظر قرار داده و از نمونه استاندارد آن استفاده کنید. همانطور که دیدید طراحی و ساخت پلنیوم باکس ها کار چندان پیچیده ای نیست اما در صورتی که استاندارد کافی در ساخت و تولید آنها رعایت نشود قطعا توقعات شما را برآورده نخواهد کرد. استفاده از ضخامت مناسب و عایق های حرارتی و صوتی استاندارد مهمترین پارامترهای در طراحی این وسیله کاربردی هستند. ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار شما قرار می دهیم. در زمان نصب باکس های پلنیوم از دریچه هایی به نام دریچه اسلات استفاده می شود.

انواع پلنیوم باکس

لازم به یادآوری است که تمام مدل‌های بالا در ابعاد، ضخامت و جنس آلیاژ طبق سفارش مشتری قابل تولید خواهد بود. لوله گذاری، کابل کشی و نصب دیگر تأسیسات در پروژه های مختلف همواره با مشکلات اجرایی بسیاری روبروست. به منظور رفع این مشکلات، لوتوس بتن انواع مختلف کانال های پیش ساخته تأسیساتی را جهت مصارف گوناگون تولید و عرضه می نماید.

وظیفه ی داکت ها ورود و خروج هوا از فیلتر باکس به داکت اصلی هواساز می باشد. امروزه برای تهویه هوا و تولید هوای پاک انواع مختلفی از دستگاه های تهوی… بستر تبلیغ بر پایه بن هدیه و آفر، علاوه بر کمک به بهتر شناخته شدن فروشگاه ها در صحنه رقابت و افزایش بازدید و آمار فروش آن‌ها، باعث کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خریدی ارزان تر در ذهن مشتریان خواهد شد.

گروه صنعتی تهویه ی دهش کانال های از پیش عایق شده خم کاری پلی یورتان

با پردازنده‌ی پرقدرت و تراشه‌ی وای‌فای روی بورد دستگاه نت‌ باکس، محتوا را با بالاترین کیفیت پلنیوم باکس ممکن ببینید. شیوه هایی همچون ساپورت گیری از سقف، نصب روی سازه سقف های کاذب، نصب روی شاسی فلزی، روش های گوناگون نصب این محصول را تشکیل می دهند. کانالهای باکسی به علت سازه یکپارچه خود دارای مقاومت بیشتری بوده و به همین دلیل در شرایط مساوی قیمت پایین تری نسبت به کانالهای U شکل دارند. می‌خواستم بدونم هزینه این کانال‌ها با نصبش چقدر در میاد و اینکه چقدر استقامت دارند. از این محصول عایق شده میتوان در اماکن تجاری بزرگ و سالن های سینما و رستوران و بیمارستان و برج های مسکونی بزرگ استفاده کرد.

پلینوم باکس پیش عایق 4 برابر سبک تر از نمونه ساخته شده با فلزات گالوانیزه شده است و به علت ویژگی عایقی که دارد، رطوبتی درون آن جمع نخواهد شد و در کنار آن سرعت ساخت بالاتر + قیمت کمتری دارند. چیزی که باید در نظر داشته باشید استفاده از مواد اولیه استاندارد و شاخص های استاندارد است تا در نهایت یک محصول با نهایت کیفیت و کارایی دریافت کنید. این محصول با کارکرد خود، موجب یکپارچه سازی فشار هوا شده و بدین ترتیب هوا را به صورت آرام و با فشاری یکسان به محیط پخش می کند. با توجه به اینکه بار ناشی از هر محور کامیون 16 تن می باشد، لذا با در نظر گرفتن توزیع این بار بر روی دو سری چرخ، بار متمرکزی معادل 8 تن برای طراحی کانالها و دالها در نظر گرفته می شود. همجنین طراحی و ساخت کانالهای غیر ترافیکی براساس بار متمرکز 2 تن صورت می گیرد.

این بخش در حقیقت توجیه درخور و مناسبی برای کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیز است. پلنیوم باکس با ساختار خاص خود موجب گردش جریان هوا به‌صورت مطبوع شده و در صورت خوش-سلیقگی معمار امکان افزایش هارمونی و زیبایی به ساختمان را خواهد داشت. طی این مقاله به‌دنبال معرفی پلنیوم باکس و کاربردهای آن در سیستم هوارسانی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات تکمیلی و آشنایی با جعبه توزیع هوا هستید، تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه نظری باشید. بنا بر ابعاد اتاق و طول مسیر به همراه انداز، تعداد و نوع دریچه هوا مصرفی باید از پلنیوم باکس خاصی استفاده کرد. جنس آلیاژ، اندازه، رنگ و حالت خروجی جعبه توزیع هوا بر اساس درخواست و نیاز معماران تولید خواهد شد.

کانال 🍬CANDY BOX🍬 جعبه شکلات

برای عایق بودن فن های فیلتر باکس، به هنگام تولید، لاستیک های هوابند در شیار پروفیل های نگهدارنده ی پانل و روی پروفیل های پنج خم هایژنیک فرو رفته اند. دستگیره های فیلتر باکس های پانلی نیز از جنس pvc بوده وکیفیت بالایی دارد. جنس جداره ی بیرونی و درونی ساندویچ پانل ها نیز ورق گالوانیزه می باشد.

  • © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه ارتباطات دیجیتال سپهر (نت‌باکس) می باشد.
  • پلانیوم باکس بر اساس تعداد و نوع دریچه درخواستی طراحان داخلی و بر اساس طول، عرض و ارتفاع مورد نیاز سیستم هوارسانی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد.
  • پلینوم باکس پیش عایق 4 برابر سبک تر از نمونه ساخته شده با فلزات گالوانیزه شده است و به علت ویژگی عایقی که دارد، رطوبتی درون آن جمع نخواهد شد و در کنار آن سرعت ساخت بالاتر + قیمت کمتری دارند.