گوشی ردمی K50 گیمینگ در چین معرفی شد قیمت K50 حدود 520 دلار است دهکده

گوشی ردمی K50 گیمینگ در چین معرفی شد قیمت K50 حدود 520 دلار است دهکده این دوربین، کنتراست و جزئیات را به خوبی کنترل می‌کند و برای جلسات ویدیویی و تصاویر سلفی کاربردی و مناسب خواهد بود. ردمی همچنان به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پایبند بوده و از Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است. حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت سبب می‌شود که صفحه نمایش در فضای باز کاملاً خوانا باشد. پنل نمایشگر ۱۰ بیتی است و می‌تواند بیش از ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد. شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 کدام است , راهنمای خرید

ابعاد ردمی کی 50 گیمینگ حدوداً 8.5×76.7 ×162.5 میلی‌متر و وزن آن 210 گرم است و اصولاً اسمارت فون ظریفی نیست. در جلوی گوشی از Gorilla Glass Victus، در پنل پشت از شیشه‌ و برای فریم آلومینیوم استفاده شده‌ تا یک گوشی با متریال ساخت باکیفیت و البته بسیار جذاب را در دستان شما قرار بگیرد. طراحی پنل پشتی به خوبی بیانگر همکاری کمپانی شیائومی و تیم پتروناس ای ام جی است. بعنوان مثال می‌توانید پردازنده گوشی خود را بر روی حالت Perfromance قرار دهید تا از بالاترین حد توان خود استفاده کند.

یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد. ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره. به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده. اصولاً طراحی ردمی k50 گیمینگ ارگونومی بوده و به گونه‌ایست که پس از ساعت‌ها بازی کردن نیز احساس خستگی نخواهید کرد.

ظرفیت باتری با شارژر قدرتمند به سرعت شارژ می شود

دو لنز دیگر، یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه‌گانه Redmi K50 Gaming را تکمیل می‌کنند. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را می توان با شارژر 120 واتی شیائومی در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کرد. این شارژر می تواند کی 50 گیمینگ را در کمتر از 17 دقیقه شارژ کند.

  • لبه سمت راست فریم آلومینیومی میزبان دکمه پاور و کلیدهای ماشه‌ای مخصوص بازی است.
  • شیائومی برندی است که با وجود سابقه‌ی کمتر در مقایسه با باقی برندهای مطرح و قدرتمند، توانسته است پیشرفت شگرفی در زمینه طراحی گوشی هوشمند و بسیاری از محصولات الکترونیکی داشته باشد و قدرتی مشابه با سایر برترین‌ها به دست آورد.
  • سنسور اصلی مدتی است که در بازار وجود دارد و احتمالا در گوشی Redmi K50 Gaming Edition عملکرد خوبی دارد.
  • دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند.
  • در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.
  • کاربران چینی برای خرید مدل‌های ۱۲/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب باید مبلغ ۵۶۸ و ۶۱۵ دلار بپردازند.

در بالا و پایین این گوشی نیز 4 عدد اسپیکر از JBL قرار گرفته‌ تا صدایی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار دهند. شیائومی k50 گیمینگ از حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده کرده تا کاربران از بالاترین سرعت در تحلیل داده‌های ذخیره شده بهره‌مند شوند، همچنین به کمک این نسخه از حافظه‌های داخلی، سرعت انتقال بسیار بالاتری را نیز تجربه خواهید کرد. ترکیب نرم افزاری ردمی k50 گیمینگ از اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 تشکیل شده است که علاوه بر قابلیت‌های بسیار کاربردی، به کاربران امکان شخصی‌سازی‌های متعددی را نیز خواهد داد. توسعه دهندگان در آپدیت جدید رابط‌کاربری شیائومی سعی داشته‌اند محیطی جذاب‌تر از قبل و البته بدون باگ را در اختیار کاربران قرار دهند. نرم افزار، گوشی ردمی K50 گیمینگ با رابط کاربری MIUI 13 از قبل نصب شده است و بدیهی است که Redmi ویژگی های نرم افزاری خود را برای تجربه بازی بهتر غنی کرده است.

از یک شارژر 120 واتی بهره می برد که می تواند در 17 دقیقه گوشی را فول شارژ ردمی کا ۵۰ کند. شیائومی برای خنک نگه داشتن گوشی از فناوری LiquidCool 3.0 بهره برده است. بنابراین اگر زمان زیادی را با گوشی خود بازی می‌کنید، شاهد داغ شدن دستگاه نخواهید بود. را معرفی کرده است که اولین گوشی از این خانواده است که وارد بازار شده است. در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت. سمت چپ گوشی نیز اسلات سیمکارت، میکروفون و دکمه‌های راکر صدا دیده می‌شود.

حافظه داخلی در ردمی K50 :

ما در این ویدئو جعبه گشایی، بررسی، تست بازی ، دوربین، تست امتیاز بنچمارک آنتوتو، تست اسپیکر و دیگر امکانات گوشی جدید شیائومی ردمی K50 گیمینگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این یکی از جدیدترین گوشی های مخصوص بازی شیائومی است که می توانید در اینجا با آن بیشتر آشنا شوید. ردمی کا 50 گیمینگ دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED بسیار خوش کیفیت است و از یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یکم بهره می برد. همچنین با اندروید 12، رابط کاربری می یو ای 13 و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار سه دوربین دیگر عرضه می گردد.