۱۲ فیلم ناراحت‌کننده که جرأت تماشای دوباره آن‌ها را ندارید-آل اسکیپ

اسکار عشق می ورزد، درد را احساس می کند، مرتکب اشتباه می شود و انسان های زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد. اما تمامی شانس های او برای داشتن یک آینده بهتر پس از هدف گلوله قرار گرفتن از پشت آن هم به هیچ دلیل خاصی به پایان می رسند. یک انسان در روز سال نو میلادی در نتیجه خونریزی جان می دهد و با به پایان رسیدن داستان «ایستگاه فروتویل» تماشاگر نه فقط افسرده می شود بلکه برای زندگی که به این زودی به پایان رسید سوگواری می کند. اگر هیچ اثری شما را نمی‌ترساند، بهتر است به سراغ بازی The School – White Day بروید. اوضاع زمانی ترسناک می‌شود که یک مدرسه خوب و عادی تسخیر می‌شود.

به دلیل گستره بالای جنایات وی، رسانه‌ها به آن لقب جانور را داده بودند. لوئیس گاراویتو قربانیان خود را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس اقدام به قتل آنها می‌کرد. در قسمت نخست، اکثراً قاتلان مربوط به کشورهای آسیایی بودند. گری ریدوی که با لقب «رودخانه سبز» نیز شناخته می‌شود، اکثر جنایات خود را بین سال‌های 1980 تا اتاق فرار ترسناک کرج 1990 انجام داد. نکته جالب توجه آن است که گری ریدوی شکارهای خود را از بین زنان خیابانی و یا به اصطلاح کارتن خواب انتخاب می‌کرد تا بدین ترتیب کمترین اهمیت را در جامعه داشته و کسی نگران نبود آنها نخواهد شد.

درباره فیلم نوسفراتو: شبح شب

اتمام جنگ و فضای بازتر سیاسی در دهه هفتاد، شکل جدیدی از سینما را طلب می‌کرد. چهره‌های جدید وارد سینما شدند، پای سینمای ایران به فستیوال‌های جهانی باز شد و کم‌کم هر کارگردانی ژانر و ساختار مورد علاقه خود را پیدا کرد. تا اینکه بلاخره در سال ۱۳۸۰ محمدعلی سجادی با ساخت «اثیری»، باعث بازگشت دوباره این ژانر به سینما شد.

بام مشهد یا پارک خورشید مشهد کجاست؟ تفریحات و امکانات

در این فیلم شاهد ترس‌هایی از جنس ماورایی نیستیم؛ درواقع این ترس از نوع علمی است. سازندگان در این فیلم نشان دادند پاسخ موفقیت‌آمیز به موجودیت حیات فرازمینی تاوان بزرگی را برای کاوشگران به همراه داشته است. اگر می‌خواهی زنده بمانی ساکت باش؛ اساس فیلم یک مکان ساکت برپایه همین موضوع ساده می‌چرخد. بدون شک باید فیلم مکان ساکت را یکی از بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما دانست که با فضای رازآلود و جذابش توانست به خوبی توجه طرفداران ژانر وحشت را به خود جلب کند.

بازی اسلندریا: سرداب / Slendrina: The Cellar

۱۲ فیلم ناراحت‌کننده که جرأت تماشای دوباره آن‌ها را ندارید-آل اسکیپ

اما احتمالا این فیلم فروشی در حدواندازه بودجه خود را تجربه کرد. بودجه تولید فیلم کلید اضطراری چیزی در حدود 300 هزار دلار بود. اسکارلت آلیس جانسون، مایکل جیبسون، جک گوردون، الن ریس، جاشوا ریچاردز و میلی میدوینتر ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم کلید اضطراری به ایفای نقش پرداختند. هالووین نیز جزو بهترین فیلم‌ های ترسناک سینما است که توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این فیلم که درواقع یازدهمین و شناخته‌شده‌ترین فیلم مجموعه هالیوود محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد.

  • اما منتقدان شخصیت‌پردازی‌ها را ضعیف دانسته و نسبت به روند داستانی انتقاد داشتند.
  • بازیگران هم درخشان ظاهر شده‌اند و همه را به عنوان آدم‌های واقعی باور می‌کنید.
  • در همان بدو ورود عروس و داماد قصه با پیشکار قصر مواجه می‌شوند.
  • تماشا کنید، فیلم درخشش را تماشا کنید؛ لذت ببرید، از تک تک لحظات فیلم از همان ابتدا تا انتهایش لذت ببرید.