بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر

این حافظه ها برعکس هارد دیسک های قدیمی از سرعت فوق‌العاده بیشتری برخوردارند. فناوری و ساختار آنها نیز کاملا با هارد دیسک ها که بر روی یک دیسک عملیات خواندن و نوشتن را انجام می‌دادند متفاوت است. علاوه بر این، هر سه مدل دارای یک وب‌کم داخلی هستند و همگی با یک قلم سرفیس مایکروسافت برای یادداشت‌برداری و پیمایش روی صفحه و یک صفحه مایکروسافت سرفیس برای کنترل تعامل خارج از صفحه با نرم‌افزار ویندوز سازگار هستند. HP که با نام هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین برندهای الکترونیکی است که مانند گذشته محبوبیتی ندارد.

با توجه به قیمت، در میان بهترین برند های لپ تاپ دنیا و گزینه‌های میان‌رده، لپ‌تاپ هواوی MateBook D 14 یکی از گزینه‌هایی است که حتما باید مدنظر داشته باشید. فن‌ها ممکن است کمی سر و صدای زیادی داشته باشند ولی عملکرد لپتاپ در هردو مدل اینتل و AMD بسیار عالی است و در حد بهترین های جهان است و شارژدهی نیز در هردو نسخه در سطح قابل قبولی قرار دارد. با این همه قیمت این مدل در مقایسه با سایر گزینه‌هایی که جزو بهترین لپ تاپ های دنیا هستند، کمی گران است. امیدوارم از مقاله راهنمای خرید بهترین لپ تاپ راضی بوده باشید و اون رو با دوستاتون به اشتراک بزارید. من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.

یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای برگزاری وبینار و کلاس های آنلاین لپ تاپ گیگابایت Q2556N بوده که دارای پردازنده Core i5 4200M و 3 گیگابایت حافظه کش می باشد. همچنین پردازش گرافیکی NVIDIA GeForce GT 740M با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی و صفحه نمایش 15 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت HD که تصاویر با کیفیت خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. در راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای مهندسی در سال 2022 تلاش کردیم برخی از محبوب‌ترین و ارزشمندترین مدل‌های بازار را در تیر ۱۴۰۱ معرفی کنیم.

آیا لپ تاپ سیم کارت می‌خورد؟

مک‌بوک پرو 16 اینچی مدل 2021، به‌لطف پردازنده M1 Max، از تمام مک‌بوک پروهای قبلی قدرتمندتر است و تقریبا می‌توان گفت قوی ترین لپ تاپ جهان به‌حساب می‌آید. مهمتر از همه طراحی جدید آن با نمایشگر ارتقا یافته با حاشیه‌های ظریف، می‌تواند از نظر زیبایی با سری Dell XPS هم رقابت کند. اپل در این مدل از نمایشگر mini-LED استفاده کرده که به‌لطف کنتراست بسیار عالی و رفرش‌ریت 120 هرتز، لذت دوچندانی از کار با لپ‌تاپ به‌شما می‌دهد. مورد دیگه‌ای که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ اچ پی بهتون معرفی کنم، مدل Omen 17T هست.

حالا توی این مقاله میخوام یکی دو مدل از بهترین‌های این برند رو معرفی کنم. کیبورد این لپ تاپ خیلی خوب طراحی شده و انگشت‌های دست، روی همه دکمه‌ها تسلط دارن و عملکرد خیلی نرم و روانی دارن؛ در ضمن صفحه‌کلید، نور پس زمینه داره که کار کردن با اون رو توی نور کم، آسون میکنه. لپ تاپ از همه راه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کنه و در مجموع از چهارتا پورت USB 3.2، یه پورت RJ-45 اترنت و یه پورت HDMI داره. ارگونومی خوب لپ تاپ بهتون اجازه میده برای طولانی مدت با اون کار کنید و همیشه روی لپ تاپ تسلط داشته باشید.

مدل‌هایی که در این فهرست معرفی می‌شوند لزوما تنها گزینه‌های قابل خرید نیستند و ممکن است مدل‌های مشابه با مشخصات یکسان و از برندهای دیگر هم در بازار عرضه شده باشند. همچنین همواره تلاش می‌شود این راهنمای خرید در بروزرسانی‌های آتی کامل‌تر و جامع‌تر از گذشته باشد. مهمترین ضعف لپ تاپ ایسوس R565EA-EJ1478 این است که حافظه رم آن فقط 4 گیگابایت است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما رم را به 12 گیگابایت ارتقا دهید.

اما انتخاب بهترین مارک لپ تاپ که برای نیازهای شما مناسب باشد، می تواند از بین این همه برند و مدل، بسیار دشوار باشد. از این رو بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنیم که این برندهای برتر لپ تاپی که قصد خرید آن را داریم، به روزرسانی های به موقع را ارائه می کنند و از نظر عملکرد همیشه به روز هستند. پس هنگام خرید یک گجت گران قیمت مانند لپ تاپ، برای خرید نباید عجله کنید. ایسوس یکی از شرکت‌های شناخته شده در جهان، اقلامی را به فروش می‌رساند که مورد پسند بسیاری از مردم قرارگرفته است.VivoBook 17 X712EQ نام دستگاهی است که اخیراً با کیفیت بالا از ایسوس منتشر شده است.

بهترین لپ تاپ بالا رده تا ۵۰ میلیون تومان

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25، 30، 35، 40، 50، 60 میلیون و بیشتر

به هر حال، ایسوس یک سازنده لپ‌تاپ است که نمی‌خواهد در دریایی از لپ‌تاپ‌ها گم شود. ایسوس می‌خواهد در میان مردم متمایز باشد و عملکرد قدرتمندی را در لپ‌تاپ ارائه دهد، در حالی که همچنان با چالش سبک وزن و قابل حمل لپ‌تاپ مقابله می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه لپ‌تاپ‌های ایسوس بسیار عالی است و با طراحی های خلاقانه، این لپ تاپ ها برای چشم ها، چشم نواز هستند. بهترین لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX482EG-HY364T دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با رزولوشن Full HD است و به دلیل قاب نازک، تا 90 درصد از صفحه نمایش آن را می‌توان استفاده نمود. پنل صفحه‌نمایش بهترین لپ تاپ ایسوس از نوع IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است.

توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن گسترده بودن بازه قیمتی در این مقاله و تنوع بسیار زیاد محصولات، امکان معرفی بهترین لپ تاپ در بازه‌های یک میلیون تومانی برای بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 ما وجود نداشت. با این حال، اگر مشکلی در انتخاب و خرید متناسب با بودجه خود دارید، خوشحال می‌شویم از بخش نظرات، پرسش خود را مطرح کنید تا متناسب با هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید، بهترین دستگاه را پایین‌ترین قیمت ممکن معرفی کنیم. در این دستگاه، خبری از هارد مکانیکی نبوده و در عوض، سازندگان حافظه حالت جامد با ظرفیت 512 گیگابایت بهره برده‌اند که می‌تواند سرعت کار کردن با سیستم را تا حد زیادی افزایش دهد. ایسوس VivoBook Pro 15، ارزان ترین لپ تاپ مهندسی تا ٢٨ میلیون تیر ۱۴۰۱ هم است که به کارت گرافیک 4 گیگ و قدرتمند GTX 1650 مجهز شده و قادر است بسیاری از بازی‌های روز را با نرخ فریم بالا و بدون کمترین لگ، اجرا کند.

  • اینتل با پردازنده‌های نسل دوازدهم و AMD با سی پی یو سری ۶۰۰۰ به میدان آمده‌اند.
  • این لپ تاپ می‌تواند یک ویدیوی 4K را در ۱۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه طی بنچمارک هندبریک به کیفیت 1080p تبدیل کند.
  • یکی از امکانات بسیار خوبی که لپ تاپ های مهندسی از آن برخوردارند، صفحه نمایش هایی با قابلیت چرخش 360 درجه هستند.
تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس