Cybex از فروشگاه پرچمدار خود در پاریس با "طراحی تک رنگ" رونمایی کرد.
انتشار: دی 03، 1403
بروزرسانی: 28 خرداد 1404

Cybex از فروشگاه پرچمدار خود در پاریس با "طراحی تک رنگ" رونمایی کرد.

Cybex از فروشگاه پرچمدار خود در پاریس با "طراحی تک رنگ" رونمایی کرد.

ارتقاء: برند سبک زندگی Cybex، تقریباً 20 سال پس از تأسیس برند، به عنوان بخشی از استراتژی گسترش خرده فروشی مداوم خود، یک فروشگاه پرچمدار بژ و تک رنگ در پاریس افتتاح کرده است.

این فروشگاه که در خیابان معتبر سنت هونوره در نزدیکی موزه لوور در مرکز پاریس واقع شده است، دارای «طراحی تک رنگ منحصر به فرد» است.

فروشگاه Cybex در پاریس
Cybex یک فروشگاه برجسته در مرکز پاریس افتتاح کرده است

این فروشگاه با مساحت 359 متر مربع که در دو طبقه گسترده شده است، با رنگ های مختلف بژ، کرم و مایل به پایان رسیده است و دیوارها با سیمان تکمیل شده اند.

در داخل این فضا، محصولات مختلف Cybex با تمرکز بر کودک در قفسه هایی با نور پس زمینه و پایه های سطح پایین چیده شده اند. این فروشگاه طیف محصولات این برند را به نمایش می گذارد که شامل کالسکه، صندلی ماشین و کریر کودک، در میان سایر محصولات مرتبط با نوزاد و لوازم جانبی خانه می شود.

فروشگاه Cybex در پاریس
طراحی داخلی فروشگاه نشان دهنده DNA برند است

آندریاس اسکوتنیک، مدیر ارشد معماری Cybex گفت: «این مدل پیشگام، زیبایی شناسی طراحی لوکس ارزش های برند ما را در یک فضای واحد، یکپارچه و پیچیده منعکس می کند.

رنگ های بی صدا، فرم های معماری ملایم و محیط صمیمی به گونه ای طراحی شده اند که هرگونه حس کنتراست را به حداقل می رسانند و مکمل ترین ویژگی محصولات ما هستند.

این فروشگاه اولین مکان فیزیکی این برند در پاریس است و پس از افتتاح در پراگ، توکیو و آمستردام، همچنان با فروشگاه های شاخص گسترش می یابد.

ویترین فروشگاه Cybex
فروشگاه پاریس به دنبال افتتاحیه در پراگ، توکیو و آمستردام است

مارتین بوس، موسس Cybex گفت: پاریس قدم بعدی طبیعی بود.

وی ادامه داد: پایتخت فرانسه یکی از زیباترین و پویاترین شهرهای جهان با بلوغ و توسعه جمعیتی و صنعتی است که برای ما هدف ایده آلی است.

والدین و خانواده های پاریسی فرهنگ، پیچیدگی و علاقه بالایی به محصولات باکیفیت دارند که می تواند کاملاً با سبک زندگی آنها تطابق داشته باشد، چیزی که من با افتخار می گویم که می توانیم بهترین کار را انجام دهیم.

فضای داخلی خاکستری
فروشگاه پاریس بخشی از گسترش این برند به فروشگاه های فیزیکی است

این برند آلمانی که توسط Pos در سال 2005 تأسیس شد، قصد دارد محصولات راحت و ایمن برای بازار رویداد تولید کند.

با حرکت خود به خرده فروشی، قصد دارد به مشتریان خود تجربه ای مطابق با مارک های لوکس سنتی ارائه دهد.

باس گفت: "فرزندپروری باید مجلل ترین تجربه در زندگی باشد." و ما می خواهیم به والدین این فرصت را بدهیم که آن را با ما در فضایی تجربه کنند که نه تنها نمایانگر دیدگاه برند است، بلکه حس تجمل و خدمات را در ما افزایش می دهد. فراهم کند.» ".

وی ادامه داد: رسالت ما این است که به والدین راه حلی جامع بدهیم و بهترین دربان ممکن برای آنها باشیم تا سبک زندگی خود را بدون هیچ گونه مصالحه ای حفظ کنند.

ما نمی خواهیم به عنوان یک برند کوچک دیده شویم، به همین دلیل است که هر مکان فروشگاهی، و به طور خاص در پاریس در خیابان سنت اونوره، ما بخشی از اکوسیستم اکثر برندهای لوکس روی زمین هستیم.

عکاسی از ایوان متی.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen به عنوان بخشی از همکاری با Cybex نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.


منبع