رایان سازه : پیشرو در تولید نرم افزارهای تخصصی عمران | amosarchitecture

آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. در سازه‌های آجری ساختن (پی) از اهمیت خاص برخوردار است.‌ در بـسیاری از مـوارد اجـرای اصولی در پی سازی‌ها بجز (بتن مسلح) مورد استفاده است. از این رو تشخیص نوع خاك و مقاومت فشاری آن از اهمیت خاص برخوردار بوده كه باید بدان توجه شود. افزون بر آن به نوع پی و ابعاد آن و اثرهای وارده بـر آن نیـز باید توجه كامل شود.در حالت شیب نیز بایستی پی به صورت پله‌ای ساخته شود. اختلاف ارتفاع دو سطح پله‌ای پی نیز نباید از ۳۰ سانتی متر زیادتر باشد.

ترکیب سازه فضایی با اسکای لایت معماری منحصر به فردی را ارائه می دهد. اعضای محوری که به عنوان لوله شناخته می شوند اجزای اصلی این نوع ساختار را تشکیل می دهند. خدمات مشاوره و بازدید در رابطه با پروژه ها ازسوی کارشناسان این شرکت بصورت کاملاً رایگان صورت میپذیرد و تهیه و ارسال پیش فاکتور را در پی خواهد داشت. سقف وافل چیست؟ چه کاربرد هایی دارد و در چند نوع ساخته می شود؟ مزایا و معایب آن به چه صورت است و برای کدام پروژه ها مناسب تر است؟ در این… هیدروفرمینگ فرایندی برای شکل دادن به یک قطعه فلزی با یک سیال پر فشار است.

هیدروفرمینگ (Hydroforming) فرایندی برای شکل دادن به یک قطعه فلزی با یک سیال پر فشار است. این قطعه می‌تواند لوله و یا ورق باشد.

آب سازه به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه تجهیزات مرتبط با صنعت آب و فاضلاب و سیستم های تخصصی تصفیه و انتقال آب و پساب، قادر به تولید با ITP های مختلف در صنایع بزرگ کشور می باشد. یک گنبد ژئودزیک ممکن است توسط دیوارهای سبک پشتیبانی شود، اما بر خلاف سایر گنبدهای بزرگ می‌توان آن را مستقیما به عنوان یک سازه کامل روی زمین قرار داد. یک گنبد بزرگ ژئودزیکی در ایالات متحده در اکسپو67 مونترال در سال 1967 مورد استفاده قرار گرفت. از جمله کاربردهای طراحی این نوع گنبد می توان به عرصه های ورزشی، تئاتر، گلخانه ها و سالن های نمایشگاهی اشاره کرد. شرکت اشکوسازه گستر مفتخر است که اولین شرکت ساختمانی دارای مجوز ثبت شده در ایران می باشد که به طور تخصصی به معرفی ، ارائه و اجرای سازه های سبک با بالاترین تنوع محصولات مرتبط می پردازد.

http://barbarietehran.ir

16 تن کربن همان مقدار کربنی است که با رانندگی 90 هزار کیلومجله خبری معماری و ساختمان آموس تولید می شود. این شركت امیدوار است با ساخت انواع مقاطع معادل تیرآهن های بال پهن سنگین بصورت تمام اتوماتیک، از خروج مقدار زیادی ارز جلوگیری نموده و در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر، کشور عزیزمان را از واردات این نوع مقاطع بی نیاز نماید. لذا ما مهندسين ساختمان با مجموعه اي از تئوري ها، آئين نامه ها و روال هاي پر پارامتر، پيچيده و پرمحاسبه روبرو شده ايم که براي درک و پياده سازي آنها ناگزير از استفاده از نرم افزارها هستيم.

  • بر طبق آئین نامه های طراحی و مقاوم سازی در پایین و بالای تمام دیوارهای بنایی باید کلاف افقی به وجود آید.
  • در سازه های معماری، نیرو با بار از تیرچه به تیر اصلی و از تیر اصلی به ستون‌ها منتقل می‌شود؛ ستون‌ها نیز این نیرو را به پی ساختمان انتقال می‌دهند.
  • البته این سازه معایبی از جمله نیاز به نیروی متخصص برای اجرا و محدودیت در تعداد طبقات نیز دارد.
  • اولین مرحله در اجرای هر فعالیتی، کسب اطلاعات دقیق و به روز در مورد آن می باشد.

انواع سازه‌های فولادی سنگین وجود دارد؛ مانند سازه فولادی تک دهانه، سازه فولادی دو دهانه و سازه فولادی چند دهانه. به طور خاص، سازه فولادی تک دهانه از دو ردیف ستون فولادی و سازه فولادی سنگین دو دهانه معمولاً از سه ردیف ستون فولادی تشکیل شده است. علاوه بر این، در همه نوع سازه فلزی سنگین می‌توان جرثقیل‌های سقفی نصب کرد. سازه صنعتی سبک باتوجه ‌به سرعت ساخت و مصرف کم فولاد، برای کارخانه‌های صنعتی با دهانه کوچک و متوسط ​​به‌علاوه جرثقیل سقفی کمتر از 20 تن، انبارها، سالن‌های ورزشی کوچک و متوسط ​​و … مناسب است.

شاخص های تعدیل 1401 [3 ماهه اول و دوم سال]