بازسازی اداری بازسازی ساختمان اداری 1401 هیرادانا | amosarchitecture

این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد. برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است. همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند. علاوه بر این، ساختمان برای کاهش مصرف آب، دارای سیستم جمع آوری آب باران می باشد. علاوه بر این، طراحان این بنا با توجه به پیش بینی های آب و هوا در سال 2050، این ساختمان را برای تغییرات احتمالی آب و هوایی در آینده آماده کرده اند.

http://barbarietehran.ir

میتوانید جهت کم کردن هزینه، بعضی موارد که خیلی ضروری نیستند را حذف کنید. باید نقشه تعمیرات را از قبل تهیه کرده و بعد از تخمین زدن هزینه بازسازی ساختمان، اگر قادر به پرداخت آن نبودید یا هزینه سنگین بود بعضی موارد غیر اساسی را از نقشه حذف کنید. مثلاً اگر شما فقط در طول روز در آن ساختمان کار می کنید، میتوانید میزان نورهای مصنوعی را کاهش دهید. این مواردی که قابل حذف هستند با توجه به موقعیت ساختمان و زمان کاری آن، قابل تعیین می باشند.

طراحی داخلی ساختمان اداری و دفتر کار – معماری اداری

البته معمولا در ساخت ساختمان اداری از الگوی فلت استفاده می کنند، که این امکان را به مشاغل مختلف می دهدت تا با پارتیشن بندی محیط، متناسب با نیاز خود، فضای ساختمان را مدیریت نمایند. در 10 تا 15 سال گذشته، تغییراتی تدریجی در کار و روند آن به وجود آمده است. اما تغییرات ایجاد شده در طراحی دکوراسیون اداری بسیار چشمگیر است. در ادامه خلاصه ای از موارد مرتبط با طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن را برای شما فراهم کرده ایم.

اصول کلی طراحی ساختمان اداری

بنابراین بهتر است با تعیین دقیق و موردی مجله خبری معماری و ساختمان آموسهای مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری، برنامه‌ریزی مشخصی برای بازسازی داشته باشین. در این صورت کارفرما هم می‌تونه تخمینی واقعی از هزینه‌های شما داشته باشه. در شرکت‌ها و ادارات، داشتن ظاهری مطلوب می‌تونه در برخورد اوّل توجه هر مراجعی رو به خودش جلب کنه و تاثیر مثبتی روی ذهن و در نتیجه، تصمیم‌های ارباب رجوع‌ها داشته باشه. این تغییرات در بازسازی ساختمان اداری، می‌تونن کلی یا بسیار جزئی باشن. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.

  • به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد.
  • برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد.
  • این پروژه، به منظور دسترسی آسان‌تر، حمل‌ونقل عمومی بیشتر و ترافیک سواره کمتر برای چندهزار نفر نیروی کاری، در انتهای بلوار اوشان دارآباد واقع شده است.

اما مشکل اصلی چیست؟ مشکل اصلی را باید در طراحی پنجره های نمای ساختمان دانست. اینجاست که پی خواهیم برد پنجره های کوچک به کار نمای ساختمان اداری نمی آیند. تحقیقات نشان داده است که کارکنان در محیط های نوآورانه و مبتکرانه می توانند بهره وری بیشتری داشته باشند. اما ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که نمای ساختمان اداری چه ارتباطی می تواند با فضای داخلی ساختمان و بهره وری کارکنان داشته باشد؟!