جایگاه آموزش پایداری در معماری و ساختمان | amosarchitecture

رسانه ای مستقل با همکاری مؤثر حرفه مندان، اندیش‌مندان و هنرمندان داخلی و خارجی این حوزه، جهت ارتقاء کیفی و کمی در هنر معماری و صنعت ساختمان در کشور… ورودی خودرو و مراجعه کننده و موقعیت قرارگیری این مجموعه با توجه به اضافه کردن رویکرد تفریحی به این مجموعه از بهترین اقدامات طراحی این مرکز می باشد. از ویژگی های طراحی این بنا خوانایی ، تامین استانداردهایی فراتر از ضوابط موجود ، سهولت دسترسی و جابجایی داخل مجموعه است.

  • ایده‌آل‌های مختلفی در معماری وجود دارد و معمارانی موفق هستند که بتوانند با ایده آل‌های مختلف و متفاوت کار کنند.
  • این سبک از معماری بیشتر از اشکال طبیعت و گیاهان ایده می گرفت.
  • این اهداف و سیاست‌ها توسط فرهنگ یا حتی خود شخص سازنده تعریف می‌شود و در حوزهٔ کاری معمار (و نه مهندس) قرار دارد.
  • در این بین معماری با هویت یکی از دغدغه های معماران است تا آسایش ساکنان محیط های مسکونی و شهری را فراهم آورند.
  • این چوب ها در پنجره ها و بالکن ها ادامه یافته و سایه و حریم خصوصی پخش نور و تهویه داخل آن را برای افراد فراهم می کند.
  • بالکن های عمیق با جعبه های گل کوچک، به صورت فضای سبزی است که نمای پشتی ساختمان را پوشش می دهد و با استفاده از آب باران که در مخازن روی بام ذخیره می شود، آبیاری می شوند.

در این قسمت از نقشه کشی طراح باید دقت خود را خیلی افزایش دهد و حالت های متنوع قرارگیری محل اتاق ها را مورد بررسی قرار دهد و در این باره بهترین تصمیم را بگیرد. رنگ های شفاف واشکالی عجیب و غیر معمول که گاهی اوقات نشانه هایی از سبک کلاسیک دارند از ویژگی های سبک پست مدرن می باشند. ساختمان کرایسلر و ساختمان امپایر استیت از مهم ترین بناها به سبک آرت دکو هستند. استفاده از کروم در نما، استفاده زیاد از نقوش هندسی و رنگ های زنده از مهم ترین ویژگی های سبک آرت دکو می باشند. ویژگی های این سبک ستون ها، سنگ فرش ها و گنبدهایی است که بسیار زیاد از معماری اصلی خود پیروی می کنند. کاخ ورسای در فرانسه، فواره تروی در رم و کلیسای جامع سنت پل در لندن نمونه هایی از این نوع سبک معماری هستند.

مقالات ISI طراحی معماری ساختمان : 210 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

نقش پناهگاهی یک مجله خبری معماری و ساختمان آموس بر روی سیستم‌های مکانیکی درون ساختمان هم اثرگذاری ویژه‌ای دارد. در ایران، تا پیش از حملهٔ اسکندر و در شیوهٔ معماری پارسی با الهام از معماری تمدن اورارتو شیوهٔ دوم رواج بیش‌تری داشته‌است، که این را می‌توان در تخت جمشید ناظر بود. از شیوهٔ معماری پارتی به بعد، در دوران ساسانیان با الهام از معماری عیلام و در معماری دوران اسلامی، روش اول تبدیل به روش رایج ساخت‌وساز شد.

ویترویوس: ایستایی، کارایی، زیبایی[ویرایش]

در واقع سبک معماری بدون دکوراسیون داخلی معنای خود را از دست می دهند و این دو تکمیل کننده و مکمل هم می باشند. بنابراین برای هر سبک معماری باید دکوراسیون مربوط به همان سبک انتخاب شود. دومین پروژه دفتر نکست آفیس در لیست ما خانه ای در لواسان است – منطقه ای ثروتمند با نام بورلی هیلز تهران. برای ایجاد یک فضای پناهگاه مانند در قسمت پشتی ساختمان، با یک ورودی تیز و تیز چشمگیر، شکل این سازه به گونه ای است که گویا از وسط به دونیم تقسیم شده است. برج شارد لندن با ارتفاع 310 متر، بلندترین آسمان خراش در بریتانیا است. این برج شبیه یک تکه شیشه است و در محل برج‌های قدیمی Southwark قرار دارد که در سال 2008 تخریب شد.

-نقشه نماهای وجه های اصلی ساختمان

ما گاهی اوقات برای شناخت بهتر مشتریان فرم ها و سوالاتی آماده میکنیم. همکاری در این راه به ما امکان می دهد تا ارزش ها و نیازهای مشتریان را بهتر درک کنیم و در نتیجه طرحی ایجاد کنیم که فردیت شخص را با عملکرد بهینه منعکس کند. با استفاده از خدمات طراحی ساختمان شرکت خط و خاک می‌توانید به مجموعه‌ای از به‌روزترین و کاربردی‌ترین استراتژی‌های اجرای نقشه و پلان دسترسی داشته باشید.

http://barbarietehran.ir

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس