آنلاین سازه طراحی معماری ساختمان در فاز صفر، یک و دو طراحي | amosarchitecture

نام و شهرت خدایان یونانی مذهب یونانی‌ها یک پدیده طبیعی گسترش یافته بود. خدایان یونانی‌ها شخصیت یافته یک عنصر ویژه بودند یا به عنوان قهرمان شناخته شده بودند و هر شهر یا منطقه اولویت‌ها، مراسم و سنت‌های خود را داشت. معبد رایجترین و بهترین نوع شناخته شده معماری عمومی یونان است. معبد عملکرد یکسانی مانند کلیسای مدرن نداشت؛ زیرا منبر زیر آسمان باز در اراضی شهری یا در معبدی مقدس و قبل از معبد قرار می‌گرفت. معابد به عنوان ذخیره گنجینه‌های مربوط به آیین چند خدایی قرار می‌گرفت. معابد به عنوان ذخیره گنجینه‌های مربوط به آیین چند خدایی قرار می‌گرفت یا به عنوان مکان باستان بت‌ها بود ولی از زمان فیدیاس به یک کار هنری تبدیل شد.

  • عمده پیمان‌های معماری مربوط به ساختمان‌های صومعه‌ها و کلیساها بود.
  • ویژگی های این سبک ستون ها، سنگ فرش ها و گنبدهایی است که بسیار زیاد از معماری اصلی خود پیروی می کنند.
  • اساساً همه ساختارهای طبیعی بافت لایه‌ای دارند؛ یعنی سطوح و حجم‌های آن‌ها از کنار و روی هم قرار گرفتن لایه‌ها به وجود آمده‌است.
  • مرحله اسناد ساخت و ساز اغلب به بیشترین زمان نیاز دارد که می تواند مشتریان را شگفت زده کند زیرا طراحی پس از این بخش کامل به نظر می رسد.

از شاخصهای آسایش حرارتی ثابت بودن دمای مناسب محیط است ،تغییر مداوم دمای داخلی حس خوبی را در کاربرا ن ایجاد نمی کند. در یک رده‌بندی دقیق‌تر می‌توان مصالح ساختمانی را دست‌کم در پنج رده تقسیم کرد. مربع، نمایانگر ماده، وزن و حدود مشخص است و حسی از کشش و امتداد و تجربه حرکت را القاء می‌کند. مربع با رنگ قرمز منطبق است و وزن حجم قرمز با شکل سنگین و ساکن مربع مطابقت دارد.

بازسازی داخلی انواع بناهای مسکونی، اداری و تجاری

در این مرحله ما نقشه های طراحی را به مجموعه ای کامل و دقیق از اسناد ساخت و ساز تبدیل می کنیم. این نقشه ها و مشخصات دارای تمام جزئیات، ابعاد و یادداشت های لازم برای انتقال کل هدف طراحی به سازنده است. ما نشان می‌دهیم که چگونه اجزای ساختمان باید به هم متصل شوند، تمام مواد، تکمیل‌ها، وسایل، تجهیزات و وسایلی که باید نصب شوند را مشخص می‌کنیم و نقشه‌هایمان را با نقشه‌های مهندس سازه و سایر نقشه‌های مشاور هماهنگ می‌کنیم. مرحله اسناد ساخت و ساز اغلب به بیشترین زمان نیاز دارد که می تواند مشتریان را شگفت زده کند زیرا طراحی پس از این بخش کامل به نظر می رسد. با این حال، این یک مرحله حیاتی در روند اجرای موفقیت آمیز و دقیق طرحی است که روی آن سرمایه گذاری کرده اید.

فصلنامه معماری و ساختمان

طراحی ویلای مدرن و لوکس، یک طراحی جذاب و کابردی است که کاملا با محیط اطراف خود ترکیب می شود و به دور از هرگونه تزئینات و وسایل اضافی است.در حالی که خانه های مدرن ممکن است مورد علاقه همه افراد نباشند اما می توانند پروژه های معماری واقعا جالب و چشمگیری باشند. طراحی ویلای مدرن و لوکس با یک تراس باورنکردنی، استخر شنا و ارتباط با فضای باز و هر چیزی که در هنگام زندگی در تعطیلات می‌توان آرزو داشت… اگر فضاهای مختلف یک ساختمان در ارتباط فضایی مناسبی با یکدیگر قرار گیرند ،فعالیتها راحتتر و بهتر در آن انجام می شوند و کاربران احساس بهتری دارند و کیفیت زندگی آنها بالا تر می رود . مفهوم عمل‌کرد بیش از آن‌که به نظر می‌رسد مورد مناقشهٔ منتقدان بوده‌است.[۲۷] بحث در مورد عمل کردگرایی (نظریه‌ای که بیان می‌دارد ریخت یک معماری می‌تواند تنها با توجه به عملکردش ساخته شود) ایدهٔ محوری معماری قرن بیستم بود. در برخی موارد منتقدان پست مدرنیست معماری عمل‌کردگرا را با معماری مدرن یکی دانسته‌اند – و هر دو را رد کرده‌اند-. امروزه عمل کردگرایی معمولاً یک تفکر ارتجاعی و متعلق به گذشته تلقی می‌شود و حتی گفته می‌شود نمی‌توان بنایی را یافت که تنها با توجه به عملکردش شکل گرفته باشد.

مجله خبری معماری و ساختمان آموس های با فاصله، کرکره ها و دالان ها در خانه های کولونیال بارز و برجسته هستند. اتاق ها در این سبک معماری به صورت مربعی شکل بوده و نمای کل خانه حالتی مستطیلی دارد. برسی کیفیت فضا ـ معماری ,خلاقیت، مصالح، نور پردازی، کارایی عناصر، رنگ، نور، بافت، همنشینی عناصر، طراحی داخلی، تکنیک و … در واقع بین فضاهای ساخته شده و ساخته نشده نوعی یکپارچگی خاص به چشم می خورد. در اصل فضای ساخته شده اعتبار خود را از فضای ساخته نشده کسب می کند و این همان چیزی است که فضا را باارزش میکند. این‌نوع از درهم تنیدگی سنجیده در اغلب پروژه های ایشان به چشم می خورد.

http://barbarietehran.ir

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس