قبل از ثبت نام در دوره های برنامه نویسی حتما این مطلب را بخوانید | آموزشگاه آپادانا تبریز

در دهه ۱۹۵۰، Grace Hopper، دریادار نیروی دریایی ایالات متحده، اولین کامپایلر را ایجاد کرد که اجازه ایجاد یک برنامه
باینری از یک کد منبع را می‌داد. از طرفی این یک امر بدیهی است که هر شخص به دنبال این باشد که در زمینه و موضوعی که به آن علاقه دارد به بالاترین مراتب آن دست پیدا کند و تا زمانی که این امر برای آن محقق نشده است، دست از تلاش بر ندارد و به راه خود با قدرت و انگیزه ی دوچندان ادامه دهد. برای مثال فوتبالیستی را در نظر بگیرید که روز به روز در تلاش است تا در تیم‌ها و لیگ‌ها حرفه ای‌تری به بازی بپردازد و هیچوقت از تمارین سختی که برای رسیدن به اهدافش انجام می‌دهد، خسته نمی‌شود.

این زبان به شما امکان می‌دهد بازی‌ها و انیمیشن‌های ساده خود را ایجاد کنید و با آموزش برنامه‌نویسی پایتون، کودکان می‌توانند با سادگی خطوط کد را بنویسند و به آفرینش‌های جدید بپردازند. از اهداف دیگر آکادمی یاسان در دوره‌های عمومی این است که مهارت های نرم دانش آموزان مانند مهارت حل مسئله، تفکر منطقی، تعاملات اجتماعی، روحیه همکاری و خلاقیت نیز همراه با آشنایی با برنامه نویسی تقویت شود. دوره‌های مقدماتی (عمومی) آکادمی یاسان شامل اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه نویسی ربات، اپ اینونتور، پایتون و پایکرفت (پایتون درماینکرافت) است. این سایت به منزله ی یکی از بهترین منابع آموزشی برای مبتدیان است که تازه شروع به یادگیری برنامه نویسی به خصوص فناوری های تحت وب کرده اند. در این سایت، آموزش‌هایی مقدماتی برای زبان‌های اچ تی ام ال، سی اس اس، جاوا اسکریپت، پی اچ پی و برخی فریم ورک ها مثل بوت استرپ، جی کوئری و … به صورت کاملاً رایگان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. از جمله مزایای این سایت این است که مطالب تئوریک با استفاده از مثال‌هایی عملی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و همین مسأله منجر به این خواهد گشت که کاربران، دوره های آموزشی را به مراتب راحت‌تر فرا گیرند.

برنامه‌نویس کسی است که فقط می‌داند چگونه کد بنویسد.توسعه‌دهنده نرم‌افزار کسی است که می‌تواند مشکلات تجاری را با مهارت‌های برنامه‌نویسی حل کند. آن‌ها بازیکنان تیم ماهری هستند که می‌توانند نرم‌افزار‌های مختلف را ایجاد، استقرار، پشتیبانی و حتی طراحی کنند. تمرین‌های عملی، نکته مثبت دروه‌های آموزش برنامه نویسی کوئرا
کالج در مقابل دوره‌های دیگر است. بخش مربی‌گری نیز یکی دیگر از اصلی‌ترین ویژگی‌های دروه‌های
آموزش برنامه نویسی کوئرا کالج است؛ شما می‌توانید در هر کجای دوره که به چالشی برخوردید، سؤالات و ابهام‌های
خود را مطرح کنید تا منتورهای دوره در اسرع وقت به شما در جهت رفع چالش کمک کنند.

متخصص وردپرس 2 : طراحی سایت خبری بدون کدنویسی

قبل از ثبت نام در دوره های برنامه نویسی حتما این مطلب را بخوانید | آموزشگاه آپادانا تبریز

حالا فقط کافیست که این دستورات مرحله به مرحله که در واقع یک جور شبه کد یا سودوکد محسوب می‌شوند، به زبان برنامه نویسی مورد نظر ما ترجمه شوند. هر سیستم عامل موبایلی روی بسته توسعه نرم افزاری یا software development kit (SDK) خاص خودش اجرا میشه. مثلا اپلیکیشن‌های IOS روی swift و objective c اجرا میشن و اپلیکیشن‌های اندروید روی java. اپلیکیشن هایی که مستقیما تحت این SDK‌ها اجرا میشن به اپلیکیشن‌های بومی یا native معروف هستن. بر خلاف زبان‌های برنامه نویسی سطح پایین، خوندن، نوشتن و نگهداری و بهبود برنامه‌های نوشته شده به زبان‌های برنامه نویسی سطح بالا مثل جاوا، سی شارپ و PHP بسیار راحته. زبان‌های سطح بالا به معماری سخت افزار وابسته نیستن و با اون‌ها شما به جای سر و کار داشتن با خونه‌های حافظه، با توابع، اشیا و … سر و کار دارید.

آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوا اسکریپت

فرض کنید با دوستانتان دور هم نشستید و برنامه آموزشی سماتک رو نگاه می کنید، دوست دارید در دوره های برنامه نویسی شرکت کنید ولی نمی توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید، یا چه مهارتی را کسب کنید برای تان مفیدتر است. اگر دانشجوی مهندسی نرم افزار باشید گذراندن دوره های برنامه نویسی شاید الزامی باشد. اما اگر در رشته های دیگری مثل زیست شناسی یا حقوق تحصیل می کنید پاسخ نهایی با خودتان است چرا که این تصمیم به نوع دوره و دلیل شما برای انتخاب آن بستگی دارد. آکادمی ایران اسکرچ برترین مجموعه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در کشور است که دارای شبکه ای از نمایندگی ها در سطح کشور می باشد. با توجه به نکاتی که در این متن به آن‌ها اشاره شد، شما اکنون می‌توانید انتخاب مناسبی در رابطه با این زمینه داشته باشید؛ همچنین می‌توانید آموزش برنامه نویسی را از طریق کتاب، نرم افزار و یا سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، مشاهده کنید. بدون شک مهمترین بخش آموزش برنامه نویسی را می‌توان زبان‌های آن دانست.

  • با پیروی از چنین روشی در هر بخش، کاربر یکسری مبحث کاربردی را فرا گرفته و جهت حصول اطمینان از یادگیری کامل وی، در انتهای هر بخش پروژه ای تعریف شده که کاربر می بایست آن را انجام داده تا بتواند به بخش بعد برود.
  • با دوره های ارائه شده در این سایت کاربران می توانند به توسعه سایت، طراحی بازی و اپلیکیشن بپردازند.
  • با استفاده از دوره‌هایی که در مکتب خونه تهیه شده است شما می‌توانید همه مباحث مربوط به برنامه‌نویسی از کد زدن تا ایجاد و انجام پروژه‌های مختلف را یاد بگیرید و به این مباحث تسلط پیدا کنید.
  • میزان درآمد برنامه‌نویسان برای اغلب افراد انگیزه‌ خوبی برای شروع آموزش برنامه نویسی است.
  • همچنین با استفاده از Java، می‌توانید برنامه‌های اندروید را توسعه دهید.