نقش معماری ساختمان در بهبود کیفیت زندگی وکار | amosarchitecture

۱- مساحت و متراژ یکی از مجله خبری معماری و ساختمان آموس خواب ها باید از اتاق های دیگر بیشتر باشد که برای اتاق مستر و یا والدین باشد. اشکال هندسی قطعه قطعه یا پیچش های زیاد و غیرمعمول از ویژگی های سبک نئو_ فوتوریسم می باشد. به منظور سهولت در تردد ماشین‌ها، طول و عرض ورودی‌ها و خروجی‌های پارکینگ بسیار مهم است. بلوک بتنی به طور نامنظم بر روی هم انباشته شده است به گونه ای که هرکدام از آن ها یک طره را تشکیل می دهند – تکنیکی که همچنان محبوبیت دارد، همان طور که توسط پروژه هایی مانند “دهکده عمودی ” در سنگاپور نیز استفاده شده است.

  • فضای خانه های روستایی به اعضای خانواده این اجازه را می دهد که از زندگی در فضایی بزرگ و دور از هرج و مرج و شلوغی لذت ببرند.
  • امروزه عمل کردگرایی معمولاً یک تفکر ارتجاعی و متعلق به گذشته تلقی می‌شود و حتی گفته می‌شود نمی‌توان بنایی را یافت که تنها با توجه به عملکردش شکل گرفته باشد.
  • همچنین ثبات از بین رفته و تلویحاً نوعی تکان بصری ایجاد می‌کند.
  • مراحل بازسازی خانه قدیمی به زمان (و هزینه) نیاز دارد و چندین مرحله وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.استخدام شخصی برای برنامه ریزی، طراحی و بودجه پروژه برای شما ایمن ترین گزینه است.
  • نمای مدرن برج مروارید دبی امارات متحده به دلیل معماری مدرنش معروف است، و…

خانه ای که با این سبک معماری ساخته می شود دارای تیرهای نمایان و ظاهری تقریباً رنگ و رو رفته است. درب و پنجره های شیشه ای نور خورشید را به بهترین شکل از خود عبور می دهند و فضای خانه بسیار روشن و دلباز به چشم می آید. یکی از ویژگی های معماری مدرن پرهیز از ایجاد هرج و مرج و شلوغی است. نکته دیگری که باید در مورد سبک معماری مورد توجه قرار گیرد این است که معماری و دکوراسیون داخلی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

(طراحی شده توسط استودیو معماری LP

و ضمن پایبندی به اخلاق حرفه ای، از هرگونه تضارب آراء و افکار استقبال می نماید . تجربه سال های پشت سر نهاده شده به ما آموخته است که بهترین راه برای داشتن یک جامعه حرفه ای بالنده ، در نظر گرفتن حق بیان برای کلیه سلیقه ها و روش هاست . ما بر این باوریم که تنها در سایه همکاری و احترام متقابل ، می توانیم امکان رشد و نمو یکدیگر را فراهم نماییم چرا که خلق بستر مناسب برای هرگونه اصلاح و تغییر احتمالی تنها در گرو پذیرش ماهیت وجودی سایر دیدگاه ها و تلاش در جهت شناخت نسبی آنهاست . این فصلنامه با هدف شناخت دیدگاه های مختلف ، برگزار کننده دو جایزه معتبر در زمینه های معماری داخلی و طراحی نما است. حمایت و نشر نتایج این دو جایزه در هر دو فصلنامه معماری و ساختمان و بین المللی 2A ، فرصتی مناسب برای ارائه الگوهای موثر و شناخت بهتر جریان های معماری معاصر کشورمان است . توجه بدین وسیله ضمن تشکر از اظهار توجه ی شما به این مجله، به اطلاع می رساند، علاقه مندان جهت درج مقاله یا گزارش خود در فصلنامه ی معماری و ساختمان، می توانند متن مقاله یا گزارش خود را به ایمیل مجله ارسال نمایند و نتایج داوری را از طریق ایمیل مجله دریافت نمایند.

مدرنیسم[ویرایش]

ایده را می توان تصاویر ذهنی دانست که با اندیشیدن، تکامل و یا از طریق مشاهدات و تجزیه و تحلیل‌های ذهن خلق می‌شود. طراحی برج واحه چین به منظور ایجاد یک محیط مسکونی و تجاری در لبه منطقه مالی جیانگ‌بی آغاز شد.کلان شهر نانجینگ چین به سرعت در حال رشد است. برای ایجاد این رشد، در سال 2015، دولت منطقه جدید جیانگ بی را تشکیل داد.این پروژه شامل دو بلوک مجاور می باشد. دو برج L شکل پروژه که هر کدام 40 طبقه ارتفاع دارند، از زوایای شمالی و جنوبی روبروی یکدیگر قرار دارند.

همجواری اصولی فضاها

موزه گوگنهایم بیلبائو و موزه فرهنگ پاپ در سیاتل از مهمترین بناهایی هستند که به این سبک ساخته شده اند. وجود لوله ها و سایر تجهیزات در بخش بیرونی ساختمان و نورپردازی بسیار زیاد از مشخصه های سبک هایتک می باشد. کلیسای جامع فلورانس، موزه لوور پاریس و کلیسای سن پیتر در رم از مهم ترین بناها به سبک رنسانس هستند.

http://barbarietehran.ir

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس