هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک-کناف آوگون

برای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از کناف کاری سقف پذیرایی استفاده کنید که مزیت های فراوانی داشته و نسبت به سقف های گچی، رنگی، بلکا و… بسیار ارزان تر بوده و در زمان کمتری آماده می شود. مدل های جدید کناف کاری سقف و مزیت های آن را برای شما در این مطلب قرار دادیم. بر اساس مساحت آشپزخانه، چیدمان کابینت‌ها، شیوه نورپردازی، میزان نور طبیعی، ارتفاع سقف، سبک دکوراسیون منزل، شکل کانتر و اپن، سلیقه مشتری و میزان بودجه مدل سقف آشپزخانه تعیین می شود. سالن پذیرایی را می توان از مهمترین بخش‌ های خانه ها دانست، بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی به سقف آن اهمیت زیادی دهید.

برای انتخاب طرح کناف لازم است به میزان روشنایی و همچنین سبک طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی خود توجه داشته باشید. سپس می‌توانید از میان طرح‌های گوناگون کناف سقف و کناف دیوار مدلی متناسب و شیک برای فضای پذیرایی خود انتخاب کنید. این روزها یکی از پرطرفدارترین موارد استفاده سقف پذیرایی و دیوار پشت تی‌وی ست است. استفاده از کناف سقف در آشپزخانه اپن ایده‌ای کاربردی در دکوراسیون آشپزخانه است مورد استقبال فراوان قرار گرفته است و از متداول‌ترین کاربردهای کناف است که در دکوراسیون کلاسیک یا مدرن قابل استفاده است. اگر سقف کناف به درستی انتخاب شود سقف آشپزخانه شما را زیباتر می‌کند و بنابراین طرح و رنگ کناف باید با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

مدل کناف کاری سقف پذیرایی

سقف‌های کنافی انواع مختلفی داشته و تنها پانل FM به شکل همزمان در برابر حرارت، رطوبت و آتش‌سوزی مقاوم است. روکش پانل‌های FR به رنگ صورتی بوده و در ساخت آن‌ها از الیاف شیشه استفاده خواهد شد. در بخش‌های از ساختمان که نیاز به محافظت در برابر آتش دارند می‌توان از این پانل‌های مقاوم استفاده نمود.

کناف سقف پذیرایی مدرن

البته در برخی از مواقع بری طراحی سقف آشپزخانه کم پیش می آید که از کناف استفاده شود. اما در صورتیکه شما تمایل داشته باشید که یک آشپزخانه شیک ومتفاوت داشته باشید بهترین راه حل این است که برای سقف آشپزخانه منزل خود از کناف استفاده نمایید. برای طراحی سقف آشپزخانه به وسیله کناف این موضوع را به خاطر داشته باشید که از رنگ های استفاده شود که در دکوراسیون آشپزخانه نیز موجود می باشند با این کار شما یک جلوه و طراحی خاصی را به سقف آشپزخانه خود خواهید داد. آرک ها قسمتی از معماری داخلی ساختمان هستند که علاوه بر ایجاد فاصله بین دو فضا، خود سازه را نیز ساپورت می کنند. در این بین مدل کناف آرک اپن آشپزخانه محبوب ترین و پر کاربرد ترین مدل ها بین خانه دارهای جدید و قدیمی است که البته نقشی در تقسیم بار سازه ندارند و بیشتر جنبه زیبایی انها مطرح است.

اولین نکته ای که در طراحی سقف کناف باید به آن توجه کنید این است که سقف سالن پذیرایی را متناسب با سبک دکوراسیون خانه انتخاب نمایید تا دکوراسیون خانه شما هماهنگ کناف سقف اشپزخانه و پذیرایی باشد. شما می توانید از جدید ترین طرح های کناف سقف مدل صاف و گوشه دار مانند های شکل مستطیل یا مربع استفاده کنید. اگر تمایل دارید سقف اتاق خواب را مدل کلاسیک طراحی کنید پیشنهاد می شود از لوستر های پر زرق و برق استفاده نمایید. یکی از خدمات پردرخواست شرکت، آذین پیمان، اجرای کناف آشپزخانه است؛ چرا که به گفته بسیاری از بانوان، آشپزخانه قلب یک خانه است و باید به زیبایی اش اهمیت زیادی داده شود. از اجرای دکورهای زیبا مثل اجرای کناف سقف آشپزخانه میتواند بر روی ظاهر آن تاثیر بگذارید.

  • این کار قطعا روی میزان انعکاس نور و کیفیت نورپردازی تاثیر میگذارد.
  • مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند.
  • به منظور کناف کاری سقف به صورت مشبک، ابتدا شبکه سازه ای با استفاده از آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می گردد.
  • با توجه به نقشه سازه معمولا بخش پذیرایی به صورت مستطیلی در می آید و برای هماهنگی سقف با فضا معمولا انتخاب طرح کناف مستطیلی برای سالن های پذیرایی ایده آل است.
  • طرح های پر زرق و برق علاوه بر اینکه با دکوراسیون مدرن در تضاد است باعث می شود آشپزخانه محیط زیبایی نداشته باشد و در نگاه بیننده لذت بخش نباشد .
سقف کاذب و جدیدترین مدل سقف کاذب کناف و مدل سقف کاذب کناف اتاق خواب و پذیرایی مدرن و طراحی دکوراسیون داخلی منزل و عکس دکوراسیون سقف و دیوارکناف و دیوار … وقتی اقدام به طراحی سقف کناف آشپزخانه می‌کنید، باید به ابعاد، اندازه‌ و رنگ کابینت‌ها و همچنین محل قرارگیری وسایل آشپزخانه از جمله یخچال توجه داشته باشید. این کار قطعا روی میزان انعکاس نور و کیفیت نورپردازی تاثیر میگذارد. به طور مثال اگر اندازه کابینت ها را در نظر بگیرید و مطابق با استاندارد ها، هالوژن ها نصب کنید؛ نور آن‌ها روی کابینت می تابد و با انعکاس نور، فضای درونی آشپزخانه آرام و چشمگیر می شود.

به طور کلی اکثر طرح خانه های امروزی به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند و باید برای اجرای هر دکوری مثل اجرای کناف آشپزخانه، باید به طرح کلی منزل توجه کرد. به گفته ی طراحان برجسته، برای آشپزخانه هایی با طرح دکوراسیون های مدرن، سقف های کناف با طرح های هندسی و گوشه دار مانند طرح مستطیل و یا مربع می توانند انتخاب خوبی باشند. از دیگر مزیت های اجرای کناف آشپزخانه، کم شدن میزان کثیف کاری منزل است. چرا که تایل گچی از پیش ساخته شده است و نحوه نصب کناف روی سقف آشپزخانه با ابزار آلات انجام میشود؛ یعنی دیگر به هیچ کنده کاری، ساختن ملات و … نیازی نیست. قلب تپنده هر منزلی آشپزخانه آن می باشد که به نوعی بیشترین زمان اعضاء خانواده در آن سپری می شود بنابراین باید برای طراحی و سقف آن نیز حساسیت ویژه ای نشان داده شود.

اجرای کناف آشپزخانه را به دست حرفه ای ها بسپارید

هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک-کناف آوگون تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس