آنلاین سازه فروشگاه آهن آلات خدمات فنی مهندسی | amosarchitecture

همچنین TStéphane de Chateau در فرانسه سیستم SDC سه جهته ، سیستم Unibat و Pyramitec را اختراع کرد. در نهایت باکمینستر فولر در سال 1961 اختراع خرپای هشت ضلعی را ثبت اختراع کرد. خدمت جدید این مجموعه فروش آنلاین تجهیزات و مصالح ساختمانی بوده که تلاش ما ارائه تجریه خوشایند در یک خرید اینترنتی برای شما مشتریان عزیز می باشد. دیوار برشی یک عضو عمودی از ساختمان است که به منظور افزایش مقاومت ساختمان‌ها در برابر نیروهای جانبی مثل بارهای لرزه‌ای و باد طراحی می‌شود. کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت سبزسازه متعلق به گروه صنعتی سبزسازه می‌باشد و قوانین حاکم بر سبزسازه، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است. تمامی پروژه های ساختمانی و غیر ساختمانی حتی شهرسازی و طبیعت و سازه هایی که قرار است برای شهر به عنوان نماد استفاده شوند نیز باید ابتدا مورد تایید مهندسین سازه قرار بگیرند.

http://barbarietehran.irدر معماری و ساختمان‌سازی، بحث انتخاب نوع سازه بسیار حائز اهمیت است. در واقع سازه، استخوان‌بندی یک ساختمان است و دوام و تعادل آن را تعیین می‌کند. سازه‌ها بر اساس مصالح مورد استفاده و روش‌های پیاده‌سازی با هم تفاوت دارند. انتخاب نوع سازه که تصمیم بسیار مهم و اولین قدم در ساختمان‌سازی است بستگی به شرایط محیطی، اجرایی، فنی و … دارد. شرکت فنی مهندسی چوب سازه فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه فرآورده های چوبی آغاز نمود و این شرکت با تلفیق اصول مهندسی و هنر ساخت چوب ، به طراحی و ساخت خانه های چوبی روی آورده و فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است.

در این نوع آجر ماده به نام ‌فوم مجله خبری معماری و ساختمان آموس استایرن‌ كه به مواد اولیه آجرپزی استفاده می‌شود، در كوره سوخته شده و بـه صورت گاز از آجر خارج میشود‌ و در جای خود فضاهای خالی بر جای می‌گذارد. بنابراین با سبك شـدن آجـر، علاوه بر افزایش مقاومت ساختمان آجری در برابر نیروهای زلزله، مقاومت حرارتی آن را زیاد كرده، به صرفه جویی در مصرف سوخت ساختمان نیز كمك می‌نماید. ‌چنانچه خاك‌های آوار مرغوب از ساختمان‌های تخریب شده بدست آید، می‌توان از آنها كه دارای درشـت دانـه و ریز دانه‌های سنگی است، خشت مقاومی تهیه كرد. یكی از موارد اولیه و مهم در اجرای بناهای خشتی، ایجاد پوشش‌های خارجی به وسیله اندود یا روكش به روی بنا است. زیرا عدم رعایت آن باعث نفوذ رطوبت به داخل بنا و ایجاد ترك‌های سازه‌ای، از بین پیوندهای اجزا، فرسودگی و در نهایت تخریب سازه خواهد شد. دیوار در خانه‌های سنتی یا تماماً گلی (به صورت چینه‌ای‌) ‌یا با خشت و ملات گل ساخته مـی‌شـوند.

اجزای اصلی سازه‌های صنعتی

گروه‌های نصب همگی از بابت ادوات مورد نیاز بطور كامل تجهیز می‌باشند و همچنین تمامی پرسنل تحت پوشش بیمه حوادث شركت می‌باشند. بهره گيري از دستگاه رول فرمینگ اختصاصي با قابليت انواع خم ها و رول فرمینگ بر روي ورقها موجب گرديده تا تهيه انواع مقاطع رانر و استاد تا ابعاد 40 سانتیمتر و به ضخامت 3 میلیمتر با بهترين كيفيت و به آسانترين وجه در اختيار مشتريان گرامي قرار گيرد. همچنين اين شركت مشكلات احتمالي از بابت كسري مصالح را با در اختيار داشتن يك انبار 350 متر مربعي در محل کارخانه منتقي ساخته است. شغل ما ارائه و اجرای سازه های سبک و ارزان با بالاترین تنوع محصولات است. سازه فولادی سنگین دارای چندین ویژگی است؛ مصرف فولاد در هر مترمربع بیشتر یا مساوی 50 کیلوگرم بر مترمربع است. از اصطلاح سازه یا ساختار در علوم گوناگون مانند مهندسی سازه ،مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو، مهندسی شیمی، زیست شناسی، ژنتیک، هوا فضا، اطلاعات رایانه ای، علوم فراساحل همانند کشتی سازی استفاده می شود.

  • در مناطقی كه رطوبت مشكل حادی را ایجاد نمی‌‌نماید، عمدتاً از گل به عنوان ملات كرسی چینی اسـتفاده شـده اسـت و در نقـاط مرطوب، ملات شفته آهك مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از آنها برای توصیف فرم هایی مانند پره های توربین، بدنه ماشین و بدنه قایق استفاده می شود.
  • در معماری و مهندسی سازه، سازه فضایی (خرپای سه بعدی یا سازه فضایی مشبک) یک سازه مستحکم و سبک همچون خرپا است که از پایه های به هم پیوسته در یک الگوی هندسی ساخته شده است.
  • انتخاب نوع مصالح ساختمانی بر کیفیت و روند پروژه تاثیر می گذارد.
  • پس در واقع هزینه‌ای که شما پرداخت کرده‌اید، در روز حادثه، به شما بازگشت داده‌می‌شود.
  • سازه های تا شو می توانند دهانه های بزرگتر، استحکام و وزن خالص کمتری را نسبت به از دیگر اشکال متعارف سازه بدست آورند.

در ضمن باید توجه داشت که چوب برخلاف تصور عامه، در صورت عایق‌کاری نشدن نیز باز هم نسبت به فلز و دیگر مصالح، مقاومت بیشتری در برابر آتش دارد. در حین آتش‌سوزی لایه رویی چوب سوخته و تبدیل به ذغال می‌شود این لایه ذغالی اجازه انتقال آتش به لایه‌های زیرین را نداده و در صورت اقدامِ به موقع، تیرهای اصلی ساختمان نخواهند سوخت و احتمال تخریب بنا نسبت به ساختمان‌هایی با دیگر مصالح، کمتر است. سازه ها در ساختمان ها سازه هایی هستند که دارای سازه های ثابت و منحصر به فرد و اجزای قابل شناسایی هستند. سازه ها در واقع قسمت هایی از حجم هستند که آنها را حمل می کنند. بار استاتیکی، بار زنده، نیروی لرزه ای، نیروی باد و برف در سازه از طریق تیر به تیر اصلی و سپس از تیر اصلی به ستون و سپس از ستون به پی منتقل می شود و فونداسیون این نیروها را به زمین منتقل می کند.

نمونه پروژه ها

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس