ارائه و اجرای انواع سازه سبک با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت شرکت اشکو سازه گستر | amosarchitecture

لذا مجله خبری معماری و ساختمان آموس با محدود كردن مقادیر ابعاد بازشوها طبق آئین نامه‌هـای مختلـف، ابعـاد بازشوها را تحت كنترل درآورد. کارخانه سازور سازه آذرستان در زمینی به مساحت 5 هکتار در شهرک صنعتی شمس آباد واقع شده است و شامل سالن‌های تولید، رنگ، سند بلاست، شات بلاست، ساختمان ناظران، بخش اداری، مدیریت، انبارهای سرباز و سرپوشیده می‌باشد. کارخانه سازور سازه آذرستان سالانه ظرفیت تولید اسمی 40 هزار تن را دارا است.

http://barbarietehran.irعلاوه بر این، ازآنجایی‌که سازه فولادی سبک وزن به ‌راحتی جمع‌آوری و جدا می‌شود، برای سازه‌های موقتی که نیاز به تخریب دارند نیز مناسب است. بیمه آتش سوزی ساختمان بسته به استحکام و نوع سازه قیمت‌های مختلفی دارد. برای اینکه از هزینه بیمه ساختمان خود، چه صنعتی و چه غیرصنعتی، آگاهی داشته باشید، ساده‌ترین راه استفاده از سامانه بیمه دات کام است.

منتخب مقالات سازه ساز

سبزسازه‌ای عزیز، جهت حفظ امنیت حساب بانکی خود، قبل از واریز هرگونه وجه به صورت کارت به کارت، اطمینان حاصل کنید که شماره کارت به نام” ایستاسازه قهستان” باشد. در کمتر از یک دقیقه پاسخ تمام سوالاتتان را از اینجا پیدا کنید و سریع مشکلتان را حل کنید. هر چه دستگاه‌های جوش پیشرفته یا ترجیحاً اتوماتیک‌تر و الکترودهای جوش از برندهای معتبر و استاندارد باشند، کیفیت اتصالات مقاطع بالاتر و در نتیجه سازه از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود.

تاریخچه سازه فضایی

از مصالح پایه گرفته تا تقویت دیوار، ما به 5 مصالح برتر موجود برای پروژه شما و مزایای آنها نگاهی خواهیم انداخت. یک مهندس یا پیمانکار با تجربه می داند که انتخاب مصالح ساختمانی مناسب به معنای افزایش عمر و استحکام سازه است. از آنجا که شرکت اشکوسازه گسترشرکتی تخصصی در ارتباط با اجرای سازه های خورشیدی، ال اس اف LSF و سی اف اس CFS است، تهیه مصالح از سوی کارفرمایان محترم نیز امکان پذیر بوده و در این صورت، تنها خدمات اجرایی از سوی شرکت اشکو سازه گستر ارائه خواهد شد. عموماً اسکلت فلزی سنگین در کارخانه‌ها به‌ویژه در کارگاه‌های تولیدی کاربرد دارد. معمولاً جرثقیل‌های سقفی متوسط و بزرگ در کارگاه‌های سازه‌های فولادی سنگین با ظرفیت ده‌ها تن تا صدها تن وجود دارد. سازه عبارت است از یک عضو یا مجموعه ای از اعضا که به منظور تحمل و انتقال نیرو به کار می رود.

مزایای استفاده از سازه های صنعتی سبک

مـوارد نامناسـب اینگونـه ساختمان‌ها به قرار زیر خلاصه میشود. برای جلوگیری از فرو ریختن جانبی دیوار، دیوارهای حایل خشتی و گلی بكار گرفته می‌شوند كه تأثیر بـسزایی در حفظ پایداری آن دارند. دیواری كه نسبت طول به ضخامت آن كمتر از ۳ الی ۴ برابر باشد ستون محسوب خواهد شد.

  • سازه فضایی گنبد ژئودزیک یک ساختار نیمکره ای با پوسته نازک (شبکه-پوسته) است که بر اساس یک چند وجهی ژئودزیک (نوعی چند وجهی محدب است که از وجوه مثلثی تشکیل شده‌ است) ساخته می شود.
  • اخذ نمایندگی انحصاری محصولات سفال، شینگل و دکرا شرکتهای سبونگ کره جنوبی، سفال شیرکوه یزد، آندولین و آندوویلا، پارس روف تایل، سفال ترک، متروتایل، ورق طرح سفال پرچین، آردواز، ایرانیت و شادولاین نتیجه اهتمام وکوشش پرسنل این شرکت طی دهه گذشته است.
  • یکی از طرح های در حال بررسی در این کارخانه سازه های فولادی، تولید سازه های LSF با مقاطع سرد نورد شده می باشد که از روشهای روز تولید سازه های فلزی در بازار می باشد.
  • در برخی موارد، مقاوم سازی برای اجزای ساختاری هنگام مقاوم سازی ساختمان مورد نیاز است.
تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس