سازه های فلزی صفا گروه صنعتی صفا | amosarchitecture

مجله خبری معماری و ساختمان آموس اشکو سازه گستر تمامی پروژه های خود را به مدت یکسال پس از تحویل قطعی پروژه گارانتی نموده وهمچنین امکان ارائه گارانتی 10 ساله با همکاری شرکت بیمه ایران در قبال هزینه ای بسیار ناچیز، وجود دارد که این امر آسودگي خيال كارفرمايان محترم را تضمين مي نمايد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت نوین صنعت سازه می باشد. سازه ساز مفتخر است تـا تمام تلاش خود را برای یادگیری و انتقال دانش تخصصی عمران به کار گرفته و به عنوان یک مرکز خصوصی خود را در امر تولید این دانش از تجربیات جهانی پیش قدم می‌داند. سازه صنعتی شامل دو نوع سازه صنعتی سبک و سازه صنعتی سنگین است که در ادامه به آن می‌پردازیم. دروس الزامی از جمله درس هایی می باشند که هر دانشجوی رشته مهندسی سازه باید آنها را طی کند و علم مربوط به آن را یاد بگیرد و از اساس کار مهندسین گرایش سازه می باشد. در حالت کلی و به زبان ساده در رشته مهندسی سازه سعی می‌شود تا مهندسین تمام علم و دانش و نکات مهندسی را به کار ببرند تا بتوانند بار یک سازه را به نقاط قابل تحمل آن انتقال دهند و بتوانند یک سازه پایدار داشته باشند ،تا در طول مدت زمان این سازه خراب نشود.

http://barbarietehran.irانواع سازه‌های فولادی سنگین وجود دارد؛ مانند سازه فولادی تک دهانه، سازه فولادی دو دهانه و سازه فولادی چند دهانه. به طور خاص، سازه فولادی تک دهانه از دو ردیف ستون فولادی و سازه فولادی سنگین دو دهانه معمولاً از سه ردیف ستون فولادی تشکیل شده است. علاوه بر این، در همه نوع سازه فلزی سنگین می‌توان جرثقیل‌های سقفی نصب کرد. سازه صنعتی سبک باتوجه ‌به سرعت ساخت و مصرف کم فولاد، برای کارخانه‌های صنعتی با دهانه کوچک و متوسط ​​به‌علاوه جرثقیل سقفی کمتر از 20 تن، انبارها، سالن‌های ورزشی کوچک و متوسط ​​و … مناسب است.

  • هرگونه کپی برداری جزئی یا کلی از مطالب شرکت وودسازه بدون کسب مجوز مکتوب ممنوع است.
  • در کارخانه سازور سازه آذرستان سالنی با مساحت 300 مترمربع برای استقرار ناظران در نظر گرفته شده است.
  • ‌رعایت نكردن درز انقطاع میان بناهای ساخته شده در مجاورت بناهای آجری، سنگی یا بلوكی، باعث ضربه زدن این ساختمان‌ها به دلیل عدم وجود فاصله به ساختمان احداثی، همچنین تخریب به دلیل سختی متفاوت خواهد شد.
مورد دیگری که در مورد ایمنی این بناها باید به آن اشاره کرد و بسیار هم مهم است، ایمن بودن آن‌ها در مقابل آتش‌سوزی است. با توجه به عایق‌کاری چوب‌های مصرفی در ساخت خانه چوبی و همچنین قرار دادن عایق در بین لایه‌های دیوارهای این ساختمان‌، آتش نمی‌تواند آسیبی به چوب برساند. بدین شکل یکی از نگرانی‌های اصلی افراد در مورد مقاومت این سازه‌ها، رفع می‌شود.

آب سازه به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه تجهیزات مرتبط با صنعت آب و فاضلاب و سیستم های تخصصی تصفیه و انتقال آب و پساب، قادر به تولید با ITP های مختلف در صنایع بزرگ کشور می باشد. یک گنبد ژئودزیک ممکن است توسط دیوارهای سبک پشتیبانی شود، اما بر خلاف سایر گنبدهای بزرگ می‌توان آن را مستقیما به عنوان یک سازه کامل روی زمین قرار داد. یک گنبد بزرگ ژئودزیکی در ایالات متحده در اکسپو67 مونترال در سال 1967 مورد استفاده قرار گرفت. از جمله کاربردهای طراحی این نوع گنبد می توان به عرصه های ورزشی، تئاتر، گلخانه ها و سالن های نمایشگاهی اشاره کرد. شرکت اشکوسازه گستر مفتخر است که اولین شرکت ساختمانی دارای مجوز ثبت شده در ایران می باشد که به طور تخصصی به معرفی ، ارائه و اجرای سازه های سبک با بالاترین تنوع محصولات مرتبط می پردازد.

نرم افزار مدلسازی غیرخطی سازه ها در OpenSEES

این اجزای ساختمان زیرساختی هستند که استحکام سازه را تعیین می کنند. پی عمیق و پی کم عمق دو دسته اصلی آن هستند و عمق یا کم عمقی نشان دهنده عمق پی در خاک است. پی های کم عمق برای ساختمان های کوچک یا کم ارتفاع استفاده می شود. اما فونداسیون های عمیق برای ساختمان های سنگین و بزرگ مانند بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز خرید بزرگ مناسب هستند. همه این پایه ها برای ساخت بقیه اجزای ساختمان ایجاد می شوند. از جمله وظایف پی می توان به توزیع بار، ایمنی سازه، جلوگیری از واژگونی و تخریب، کاهش مقاومت بارها و جلوگیری از رانش زمین اشاره کرد.

کاربردهای سازه های صنعتی سبک

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس