انجام پروژه های تری دی مکس-3D max رایا پروژه | memarinavaz

بنابراین، در این روش کاری، این شما هستید که تصمیم نهایی را در مورد پروژه خودتان اتخاذ می‌کنید. بعد از تعیین سطح کار و قیمت طراحی ، میتوانید آن را در فرم قرار داد معتبر که در سایت قرار داده شده انتقال دهید . بله شما در هر مرحله می‌توانید با طراح خود در ارتباط بوده و تمامی نظرات خود را به آن انتقال دهید و با مشارکت هم بهترین رندر را داشته باشید.

استودیوهای فیلم، توسعه دهندگان بازی، معماران و طراحان گرافیک از آن برای ایجاد جلوه های بصری و گرافیک خیره کننده استفاده می کنند. طراحی های انجام شده به وسیله نرم افزار تری دی مکس بسیار به واقعیت نزدیک است. تری‌ دی‌ مکس نرم‌افزاری در حوزه مدلینگ، انیمیشن و رندر است که در طراحی ویژوال و بازی استفاده می شود. این برنامه که توسط کمپانی آمریکایی اتودستک به بازار ارائه شده است از جمله محصولات نرم افزاری سرگرمی و رسانه ای است. این نرم افزار برنامه ای گرافیکی به صورت سه بعدی برای ساخت انیمیشن های سه بعدی،مدل ها و احجام ساده و پیچیده ، بازی ها و تصاویر است.

تاریخچه نرم افزار تری دی مکس چیست ؟

انجام پروژه های تری دی مکس-3D max رایا پروژه | memarinavaz TriDS Max همچنین می تواند برای ایجاد اسناد ساختمانی مانند پلان ها و ارتفاعات استفاده شود. این نرم افزار اوایل  برای سیستم ‌های MS-DOS عرضه شد و سازنده آن فردی به نام  “گری یوست” بود. این نرم افزار در اوایل تاریخ دهه نود میلادی ، که روزهای شروع فعالیت شرکت اتودسک بوده، انتشار یافت . اولین نام این نرم افزار اتودسک تری دی استودیو بوده که به مرور زمان و بعد از چند بار انتشار، نام این نرم افزار طراحی حرفه‌ای به تری دی مکس 3D MAXتغییر یافت.

تبدیل فایل سه بعدی 3DMAX به دو بعدی اتوکد

ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه قیمت انجام پروژه های تری دی مکس علمی کشور هستیم. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی نقشه معماری ، دکوراسیون داخلی و خارجی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. تعرفه قیمت پروژه های سه بعدی معماری در سال1401 طبق جدول زیر تعریف می گردد. این قیمت بر اساس یک قیمت پایه در کل کشور محاسبه شده است.طراحان می توانند بر اساس اقلیم و موقعیت منطقه 20% بالا یا پایین تر از قیمت پیشنهادی را مطالبه نمایند.

  • هر چیزی که در ذهن شماست می تواند با کمک تری دی مکس شکل واقعی و شبیه سازی به خود بگیرد تا به کمک آن ایده خود را به بقیه نشان دهید.
  • تری دی مکس، نرم افزاری با توانایی ساختن مدل های سه بعدی، تحرک بخشیدن و رندی محسوب شده که از قدرتمندترین نرم افزارها برای انیمیشن سازی در عرصه گرافیک است.
  • تری‌ دی‌ مکس نرم‌افزاری در حوزه مدلینگ، انیمیشن و رندر است که در طراحی ویژوال و بازی استفاده می شود.
  • معمولا پلاگین هایی چون Vray ، RailClone ، forest ، solid rock ، Vue xStream ، MultiScatter و … می توانند بر روی نرم افزار ۳D Studio Max نصب شوند و کار شما را برای رندرینگ و مدلینگی بهتر یاری نمایند.

با کمک نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه بعدی خود، می‌توانیم روی هر جزئیات زوم کنیم و زوایای خود را به دلخواه تغییر دهیم تا نقطه‌ نظر عالی را انتخاب کنیم. تضیمن کیفیت پروژه تری دی مکس
بلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد. فرض کنید یک معلم زیست شناسی هستید و می خواهید شکل یک اتم را برای دانش آموزان یا دانشجویان خود نمایش دهید. یا اینکه حرکت چند ذره در هوا یا حرکت گلوله های شلیک شده از یک تفنگ را که به سمت یک انسان شلیک می شوند (مثل فیلم ها) شبیه سازی کنید. هر چیزی که در ذهن شماست می تواند با کمک تری دی مکس شکل واقعی و شبیه سازی به خود بگیرد تا به کمک آن ایده خود را به بقیه نشان دهید.

۳D Studio Max هیولای دنیای سه بعدی