قیمت رنگ اکریلیک ساختمان زیر قیمت بازار تهران ارسال فوری | alborzpainting

اگرچه این گروه از رنگ ها از نظر ضخامت و جلای رنگ در تراز رنگ روغن آلکید و یا آکریلیک پایه حلال نیستند؛ اما بدلیل غلظت بالای این رنگ به منظور ایجاد بافت در سطح فیلم خشک استفاده می شوند و بسیار مناسب هستند. هر محصول با دارا بودن یکسری مزیت، ممکن است معایبی هم داشته باشد. ‌‌رنگ اکریلیک براقیت کمتری نسبت به رنگ‌های روغنی آلکیدی دارد. در مطالب قبلی گفتیم که ‌‌رنگ‌های اکریلیک را میتوان در نوع براق و نیمه براق هم پیدا کرد؛ اما با این وجود، حتی درخشندگی نوع براق آن هم به پای درخشندگی رنگ‌های روغنی نمی‌رسد. ‌‌رنگ اکریلیک ساختمانی قابلیت شستشوی 100 درصدی در برابر آب را ندارد.

آکریلیک 21 میل 6 رنگ ساده

استفاده از رنگ روغن، پلاستیک، ‌اکریلیک و مولتی کالر بعضی از این نقاشی ساختمان در تهران نوع انتخاب‌ها هستند. اما در این مطلب قصد داریم به ویژگی‌های رنگ اکریلیک در ‌‌رنگ‌‌آمیزی ساختمان پرداخته و اطلاعاتی در زمینه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک را خدمتتان، ارائه دهیم. رنگ های اصلی اکریلیک وستا در فروشگاه لذت نقاشی با ضمانت و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت به فروش می‌رسد. 1- قبل از استفاده از رنگ روی یک سطح بزرگ، برای اطمینان از صحیح بودن غلظت رنگ باید آن را روی یک سطح بلااستفاده امتحان کرد. برای این کار ابتدا باید با یک قلم مو،غلطک،اسپری، رنگ را روی سطح موردنظر پیاده کرد.

  • همچنین این رنگ‌ها، دارای تنوع رنگی بالا (همچون ‌‌رنگ اکریلیک براق، ‌‌رنگ اکریلیک طلایی براق و دیگر نمونه‌ها) خاصیت درخشندگی خوب، مقاومت بالا،  قابلیت خشک شدن سریع و فاقد بوی بد در محیط هستند.
  • استفاده از رنگ روغن، پلاستیک، ‌اکریلیک و مولتی کالر بعضی از این نوع انتخاب‌ها هستند.
  • رنگ اکریلیک را میتوان پرطرفدارترین رنگ ساختمانی در نظر گرفت که می‌تواند ظاهر بسیار زیبایی برای نمای داخلی و خارجی خانه شما ایجاد کند.
  • به خاطر داشته باشید که اگر با قلمو بروی سطوح صاف و صیقلی رنگ‌آمیزی شود رد قلمو می‌ماند.
رنگ های هنری اکریلیک با نوع ساختمانی آن تفاوت هایی دارند که میتوان به درخشنده تر بودن و متالیک تر بودن اکریلیک های هنری اشاره کرد. اکریلیک های هنری دارای کیفیت بسیار بالاتر و پیگمنت های زیباتری نسبت به نوع ساختمانی خود دارند و دارای مقاومت بیشتری نسبت به همتای ساختمانی خود دارند. غلظت زیاد رنگ، سایز نامناسب و کثیف بودن غلطک رنگ، اعمال رنگ بر روی بتونه خیس اکریلیک، خشک شدن لایه رویی پیش از لایه زیرین رنگ، فشار بالا به سطح و … . از طرفی غلطک رنگ سرعت و کیفیت بالایی را به نحوه رنگ‎‌آمیزی می‌دهد ولی برای گوشه و کنج دیوارها بهتر است از قلم مو یا غلطک ۵ یا ۱۰ سانتی استفاده شود.

قابلیت تمیزشوندگی آسان این رنگ ها با آب و صابون دلیل دیگری است که این رنگ ها را به گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی تبدیل می کند. به طور کلی اگر می‌خواهید یک ساختمان زیبا از همه نظر داشته باشید باید همه چیز را راجع به این رنگ بدانید تا بتوانید بهترین رنگ اکریلیک را انتخاب کنید. خوشبختانه ما در این مقاله هرچیزی که شما راجع به این رنگ ساختمانی نیاز دارید بدانید را توضیح خواهیم داد. رنگ های متالیک نسبت به ساده درخشندگی بیشتری دارند ولی دارای پوشش دهی کمتری هستند..

قیمت رنگ اکریلیک ساختمان زیر قیمت بازار تهران ارسال فوری | alborzpainting

وقتی صحبت از خشک شدن رنگ اکریلیک به میان می‌آید، باید توجه داشت که هنگام کار با رنگ اکریلیک سعی کنید فعالیت رنگ‌آمیزی خود را به دور از نور مستقیم خورشید اانجام دهید. از طرفی پایین آوردن دما محیط برای نگهداشتن رنگ، کمک زیادی در راستای جلوگیری از خشک شدن رنگ اکریلیک می‌‎کند. برای ‌‌رنگ‌‌آمیزی بهتر است از لباس‌های بلند و پوشیده و دستکش استفاده شود. در صورت ریختن رنگ بر روی پوست و پارچه ‌می‌توانید آن را تا زمانی که مرطوب است با آب گرم و صابون تمیز کنید. در صورت اجرای با کیفیت ‌‌رنگ‌‌آمیزی، نباید شاهد ایرادات، موج و خرابی در سطوح اجرایی باشیم.

رنگ اکریلیک سفید نیم براق کارن گالن 3 کیلوگرم

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس