کلکسیون 101 کپنهاگ بروتوس در Med

هر قطعه برای ایجاد یک سطح بافت دار و منحصر به فرد با دست نقاشی می شود. مجموعه Brutus با تاکید بر تعادل ظریف بین خطوط تیز معماری و انحنای تا حدی نرمتر در پشت و تکیه گاه دست، قطعاتی است مجسمه‌سازی و با راحتی نشستن.

مجموعه Brutus با الهام از جنبش معماری بروتالیستی در اواسط قرن بیستم، شامل یک صندلی ناهار خوری، یک صندلی استراحت، یک چهارپایه و یک میز قهوه با بتن الیافی سبک است که بافت سطحی منحصر به فردی را ایجاد می کند که تحرک را افزایش می دهد.

داستان 101 کپنهاگ به سال 2017 باز می گردد که دو طراح به نام های کریستین سوفوس هانسن و تامی هیلدال تصمیم گرفتند با هم سفری را آغاز کنند. این دو می خواستند برندی ایجاد کنند که هنر سنتی را با طراحی مدرن ترکیب کند و قطعاتی بی انتها تولید کند که در آزمون زمان مقاومت کنند.



منبع

مجموعه «بروتوس» با طراحی شیک خود که یادآور جنبش معماری بروتالیست است، مرحله جدیدی پیدا کرده است – یک باغ ژاپنی آرام در قلب ایبیزا.

صندلی ناهار خوری Brutus که توسط دو نفر مبتکر، کریستین سوفوس هانسن و تامی هیلدال طراحی شده است، آرامش این محیط ایده‌آل را تثبیت می‌کند و شبح جذاب خود را بدون دردسر با پانورامای زیبایی ترکیب می‌کند.

سری Brutus