بازسازی اداری بازسازی ساختمان اداری 1401 هیرادانا | amosarchitecture

اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. یعنی ساختمانی با سقف فرسوده و دیوارهای کهنه، می‌تونه مانع ادامه همکاری برخی افراد با شرکت باشه و عواقبی ناخوشایند به دنبال داشته باشه. برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد. مصالح مورد استفاده باید معرف کاربری ساختمان و با دوام و ماندگاری بالا باشد. بعد از مشاوره جهت بازسازی واحد های اداری شما پیش فاکتور خدمتتون ارسال خواهد شد. از این رو تصمیم بر این شد که برای رسیدن به حالت عدم اطمینان در بین پارادوکس ها، یک موجود همگن از نظر شکل و مواد ایجاد شود.

  • علائم و تابلوهای تعیین شده برای تمام افراد به خصوص افراد معلول از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
  • طراحی اتاقهای سه ردیفه و منظم مخصوص ساختمانهای اداری و مرتفع است.
  • اما مشکل اصلی چیست؟ مشکل اصلی را باید در طراحی پنجره های نمای ساختمان دانست.
  • در مجموع دسترسی به قفسه بندی، تجهیزات کوچک و فایل‌ها بایستی به راحتی انجام شود.
  • در این مرحله ارتباط کلی فضاها با یکدیگر و دسترسی های عمودی و افقی بین آن ها مشخص می شود.

دو ورودی (شمال و جنوبی) به بخش مجله خبری معماری و ساختمان آموس وجود دارد که هر دو به لابی اداری مجموعه متصل می شوند. همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه 40 درصدی استفاده شده در نما بود. علاوه بر این، اجتناب از اشکالی که باعث ایجاد اختلال در شهر می شوند، مهم بود. ساختمان تجاری – اداری هیترا در تقاطع شیبدار دو خیابان اصلی در محله ولنجک تهران واقع شده است.

دیوار پوش مناسب ادارات

علاوه بر طراحی مدرن و جالب توجه در این ساختمان، نمای آن را از آجر های بومی پوشانده ­اند که با بافت های سنتی هماهنگ و باعث حفظ سبک معماری اقلیمی و بومی شده است. پروژه ساختمان اداری، تجاری ترمه از نظر داوران جایزه معماری Architizer رتبه اول را به خود اختصاص داد. سایت پروژه در کنار یک پارک محلی و در فاصله ای نزدیک از پارک عمومی طرشت قرار دارد.

http://barbarietehran.ir

یا اگر ساختمان مورد نظر یک دانشگاه باشد (چنانچه بررسی های موردی نشان داده است). دانشجویان پر انرژی بوده، کیفیت کاری کارکنان آکادمیک بالا رفته و در مجموع کیفیت و بازدهی بالا را ناشی می شود. ساختمان های سالم که با مصالح طبیعی کار می کنند و از اقلیم طبیعی در ساختمان بهره می برند.

ساختمان اداری با نمای سنگ

ساختمان اداری تجاری ترمه دارای 2 طبقه است که هر دو طبقه دارای عملکرد تجاری هستند. طبقه­ که پشت بام این ساختمان نیز هست می­ بایست به واسطه دیواری با ارتفاع 2.5 متر و از لحاظ خط آسمان شهری باید با دیوار ساختمان مجاور هم سطح باشد. طبقه اول آن یک دفتر خصوصی و طبقه هم کف این پروژه یک خرده فروشی می­ باشد. با کمک نمادیزاین می‌توانید نمای ساختمان اداری خود را در کوتاه ترین مدت، طراحی و با بهینه ترین هزینه، اجرا کنید. خب شاید شما هم تصور کنید که نمای ساختمان اداری مشابه نمای ساختمان مسکونی است و تنها تفاوت آن کاربری داخل واحدهای مسکونی است که به اداری تغییر پیدا می‌کند. این مقاله راه حل های کاربردی را در زمینه طراحی ساختمان اداری سبز ارائه می دهد.

مزایای دیوار سبز