برای شرکت در مراسم جوایز بریتیش هومز 2022 در هتل لندنر هم اکنون رزرو کنید

اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید، لطفاً با Event Manager Georgia Baily به آدرس [email protected] یا با تلفن: +44 (0) 20 8267 4431 تماس بگیرید.



منبع

رزرو میز در جوایز بریتیش هومز منتشر شد. اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید، لطفاً با Event Manager Georgia Baily به آدرس [email protected] یا با تلفن: +44 (0) 20 8267 4431 تماس بگیرید.

برندان طی 20 سال گذشته در طراحی و ارائه تعدادی از پروژه های برنده جوایز از جمله برنده سال گذشته خانه سال BHA، Jupp House، نقش اساسی داشته است. برندان در رویدادهای مختلف ساختمانی سخنرانی کرده است و همچنین به طور منظم به صنعت و مجلات مصرفی مرتبط کمک می کند.

سایر قضاتی که امسال از BHA حمایت کرده اند عبارتند از:

  • تارا دی لینده
  • سیمون سنت
  • گری مک لاسکی
  • ترزا بورسوک
  • وین گلیز
  • دنی ساتکلیف
  • رمی کانولی-تیلور
  • ایان کیلیک
  • سیمون دو گیل
  • ریچارد دودزیکی
  • آموس گلدریچ
  • آدلی انگلیسی
  • اما فلانگان
  • گیل اپل یارد

بسیاری از تمرین ها سال ها کار سخت را به همراه دارد. برای این کار عالی است که به نمایش گذاشته شود و در صورت امکان به رسمیت شناخته شود.

سایمون یک معمار برجسته است که استودیوی طراحی او در توسعه های مسکونی، هتل، کاربری مختلط و محل کار متخصص است. Simon بر ارتباط با مشتری و شروع پروژه و همچنین ارائه جهت خلاقانه برای بسیاری از خروجی های طراحی MSMR تمرکز دارد. کار او همچنین شامل طیف کاملی از پروژه های توسعه مجدد است.

Félicie با بیش از 20 سال تجربه در معماری و طراحی شهری، مدیر یکی از بزرگترین فعالیت های معماری بریتانیا است. او با هدایت طرح‌های جامع استراتژیک و پروژه‌های بزرگ با کاربری مختلط به تفصیل زندگی شهری، درک نزدیکی از آنچه که فضاها و جوامع خوب را کار می‌کند، ایجاد کرده است.

دانیل گریکس، مدیر عامل Gracewood Construction Ltd

از آنجایی که تقاضا برای مسکن با کیفیت خوب همچنان از عرضه پیشی می‌گیرد، این جوایز فرصتی عالی برای نمایش بهترین خانه‌هایی است که امروزه طراحی و ساخته می‌شوند.

Félicie Krikler، مدیر Assael Architecture

علاقه به جوایز سال به سال افزایش یافته است زیرا این صنعت از فرصت برای نشان دادن اهمیت طراحی مسکن و معیار در مقابل همتایان استفاده می کند.

شارلین یک معمار با تجربه است که در لندن زندگی و کار می کند. این مطب در یک کارخانه چای تبدیل شده قدیمی به نام معماران چای سبز واقع شده است. او مشتاق طراحی خوب، عملکرد اخلاقی و اقدام مسئولانه است و فراگیری و ارزش های اجتماعی را در هسته فعالیت خود قرار می دهد.

جوایز بریتیش هومز فرصتی برای نمایش نوآوری‌ها در طراحی مسکن و تابش نور بر روی پروژه‌هایی که تفاوت واقعی در بهبود محیط زیست و سلامت و رفاه ساکنان ایجاد کرده‌اند را فراهم می‌کند.

امیلی برنت، مدیر معماران گراف

جوایز بریتیش هومز دارای هیئت داوران متنوعی از طیف وسیعی از حرفه‌ها، پیشینه‌ها و بخش‌ها است، به این معنی که آثار با طیف وسیعی از نظر در نظر گرفته می‌شوند. واقعاً باعث افتخار است که از شما برای عضویت در هیئت داوران دعوت شده است.

خانه در چند سال اخیر برای ما بسیار مهم شده است. داشتن این جوایز که مختص این فضاها و نیازهای روزافزون آنهاست بسیار خوب است. قضاوت در مورد این جوایز یک امتیاز است، که بتوانیم اشتیاق مداوم در صنعت را برای طراحی فضاهایی که بسیار جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند مشاهده کنیم.

شارلین کمپبل، معمار و مدیر معماران چای سبز

سیمون رابینسون، مدیر MSMR Architects

کریگ تعدادی طرح عمده برنده جوایز را در سراسر بریتانیا و در سطح بین المللی طراحی و رهبری کرده است. تجربه او شامل استفاده ترکیبی مبتنی بر طراحی، توسعه‌های مسکونی و ساخت به اجاره و همچنین پروژه‌های هم‌مکانی در سایت‌های پیچیده قهوه‌ای و در سایت‌های شهری و مرکز شهر با تراکم بالا است.

کریگ شیچ، شریک PRP

داوران متخصصان صنعت هستند و تجربیات فراوانی را به پنل امسال و همچنین بینش ارزشمندی در مورد روندهای جاری بازار در صنعت ارائه می دهند. از برخی از کسانی که شرکت کردند پرسیدیم که چه ارزشی از BHA دارند.

برندان تریسی، مدیر شرکت معماران فیلیپس تریسی

این جوایز برای بالا بردن کیفیت تمام مسکن های بریتانیا مهم هستند و من خوشحالم که می توانم از تجربیاتم در این زمینه استفاده کنم.

دانیل بیش از 20 سال تجربه در توسعه، کار بر روی طرح های سرمایه گذاری مشترک و بازسازی با مشخصات بالا در سراسر لندن و جنوب شرق دارد. دانیل به استانداردهای ساخت و ساز استثنایی اعتقاد دارد و تجربه زیادی در درک نیازها و انتظارات خریداران و مستاجران دارد.

جوایز بریتیش هومز در معرض دید ارزشمندی برای شیوه هایی مانند ما قرار می دهد و بر ارتباط ما با کسانی که در داخل و خارج از دنیای معماری کار می کنند تأثیر می گذارد. به رسمیت شناختن کار خوب از طریق جوایزی مانند جوایز خانه های بریتانیا به تکامل صنعت و تقویت اعتبار برای حرفه ما کمک می کند.

لطفاً برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد جوایز خانه‌های بریتانیا یا مشاهده فهرست نهایی BHA 2022 کلیک کنید.

فرد گاتفیلد، بنیانگذار معماری گاتفیلد

نمایش آثار طراحی مسکن یک علاقه کامل من است، طراحی ساده پایدار با استفاده از مواد طبیعی جهان مدرن ما را مثال می‌زند. توانایی کار با بهترین های سال واقعاً پاداش است.

امیلی در دانشکده معماری بارتلت و کالج سلطنتی هنر معماری خوانده و یکی از مدیران معماران گراف است. او علاقه زیادی به ایجاد خانه هایی دارد که دارای شخصیت و مکان های سالم و شادی برای زندگی هستند. امیلی همچنین یک طراح داخلی ثبت شده در BIID است.

فهرست نهایی جوایز خانه های بریتانیا (BHA) معرفی شد. به عنوان بخشی از مراسم جشن ناهار در هتل لندن در میدان لستر در 30 سپتامبر، ما برخی از کسانی که در فرآیند داوری دخیل هستند را برجسته می‌کنیم.

Fred در سال 2011 شرکت Guttfield Architecture را برای کمک به مشتریان در ایجاد خانه های زیبای معاصر تأسیس کرد. این تمرین برنده جایزه مستقر در برکشایر در سراسر جنوب شرق و لندن کار می کند و ساختمان های کم انرژی و عمر طولانی را با بودجه های چالش برانگیز طراحی می کند.